Zack Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 För mig som åker från Luleå ja... Ska du hyra en limosin då? Eller käka på lyxrestaurant i fyra dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ska du hyra en limosin då? Eller käka på lyxrestaurant i fyra dagar? Nej, Jag tar tåget till Sthlm, Därifrån tåg till jönköping DREAMHACK i 4 DAGAR Sen tillbaka till Luleå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag är ganska säker på att jag åker dit, så länge jag slipper Sianas gnäll... "Det funkar inte!!!" "HJÄLP MIG DÅ AKSEL!!!!" "HALLÅ!=!?!?1+1+" Hihihi Det blir nog trevligt ska du se. *Smeka* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Nej, Jag tar tåget till Sthlm, Därifrån tåg till jönköping DREAMHACK i 4 DAGAR Sen tillbaka till Luleå Du glömde att jag också ska med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Följ med mig, Jag ska cykla dit Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ok. Vilka atleter vi har på forumet då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ah, jag vill oxå vara med på listan. Jag kommer att vara där och underhålla er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Ah, jag vill oxå vara med på listan. Jag kommer att vara där och underhålla er... Du är ju med på den "officiella" listan. Se sida 2, 3 å 5. Redigerad 27 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ah, jag vill oxå vara med på listan. Jag kommer att vara där och underhålla er... Och jag Ska smeka er. Kommer att bli tillslagen, men.. Smeka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Du glömde att jag också ska med dig! Nöh! Jag ska cykla dit med Patrik Kul det blir därnere, Mycket dator och läsk, Ingen sömn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ah, jag vill oxå vara med på listan. Jag kommer att vara där och underhålla er... En 25 åring som sitter och underhåller massa "barn" i 13 -17 års-åldern.... Det lär se gaaaaanska konstigt ut... Crew kanske reagerar då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Nöh! Jag ska cykla dit med Patrik Bah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Nöh! Jag ska cykla dit med Patrik Kul det blir därnere, Mycket dator och läsk, Ingen sömn Och massa smek, ffs @Sniper: Det beror på vad underhållandet blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) En 25 åring som sitter och underhåller massa "barn" i 13 -17 års-åldern.... Det lär se gaaaaanska konstigt ut... Crew kanske reagerar då.... Hahaha! Ja det var ju inte så jag menade riktigt! :"> Men visst, man ska vidga sina vyer. (Nä usch!) Är det bara så ungt folk där? Hade en polare som var på nått lan där det var folk som var upp till 35. Stryk mig i så fall om de äldsta är 18. Redigerad 27 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Ace: Springer runt med en laptop Vice.: "Gängets" clown Moongoose: Bara röra lite, snälla, *peta*. Vice: Jag tror han menade folket från GTASajten. Redigerad 27 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) @Sniper: Det beror på vad underhållandet blir Peddo varning!! OBS! Ironi Redigerad 27 november, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ace: Springer runt med en laptop Vice.: "Gängets" clown Moongoose: Bara röra lite, snälla, *peta*. Vice: Jag tror han menade folket från GTASajten. Röra först, fråga sen @Sniper: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Hehe, men seriöst. Vad är åldern där? Pratade med brossan idag och han ville hänka med. Tänkte köra dit i så fall i sommar. Hade ju vatt skoj men det måste ju finnas olika åldrar där. Redigerad 27 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hahaha! Ja det var ju inte så jag menade riktigt! :"> Men visst, man ska vidga sina vyer. (Nä usch!) Är det bara så ungt folk där? Hade en polare som var på nått lan där det var folk som var upp till 35. Stryk mig i så fall om de äldsta är 18. Nej, det finns massa vuxana också... Men GTASajten är ju inte direkt fullproppad av 18+... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts