GRIM(back Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag ville gå i år men hadde glömt att det var nu :'( så jag måste fan dit 2006^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ta alla hårddiskar från alla datorerna ni har hemma och stick ivåg... Vilket skulle bli 20GB+1GB+9GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Vilket skulle bli 20GB+1GB+9GB 30 GB är bättre än 20 GB Redigerad 27 november, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ingen åldersgräns, Är du under 18 krävs målsmans tillstånd Är just det jag menar. Får knappast för mamma Skulle nog ändå inte vara så kul att vara där om man inte har en bra dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Är just det jag menar. Får knappast för mamma Skulle nog ändå inte vara så kul att vara där om man inte har en bra dator. Who cares about momma! Hm, 300 spänn för tåg från Luleå - Stockohlm, Vad kostar tåget mellan Sthlm och Jönköping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Who cares about momma! Hm, 300 spänn för tåg från Luleå - Stockohlm, Vad kostar tåget mellan Sthlm och Jönköping? Kolla på SJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Kolla på SJ Fattar inte deras resetabell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Verkar vara ett par som åker från Stockholm, nån som kan ge mig skjuts? Eller samåka? Hmm, kanske tidigt för en sån fråga. Redigerad 27 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Verkar vara ett par som åker från Stockholm, nån som kan ge mig skjuts? Eller samåka? Hmm, kanske tidigt för en sån fråga. Jao, Är nog aningen tidigt...Jag tar nog tåg från Sthlm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 SJÄLVFALLET Cortez: http://lanbussen.se går igenom stockholmen, vart den kommer vettefan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Flen.. Men vet inte ricktigt fall jag kan komma :'( Åh! Flen! Jag vill till Flen! Och Mynsk! Och Bora-Bora! Det tredja passade onekligen inte in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 30 GB är bättre än 20 GB Givetvis, men (h)julafton närmar sig, och vem vet vad tomten kommer med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Givetvis, men (h)julafton närmar sig, och vem vet vad tomten kommer med Jag eller BroDD (Som nu fått smeknamnet Forumets Tomte) tittar in med en 250 GB hårddisk under morgontimmarna, Schyyy säg inget till småbarnen Fan vad jag vill åka, Hoppas jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Åh! Flen! Jag vill till Flen! Och Mynsk! Och Bora-Bora! Det tredja passade onekligen inte in. Det är respekt att bo i flen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Det är respekt att bo i flen! Heter det möjligen så för att kommunalrådet har mycket flensost? Jaja, Jag har räknar, 2000kr kostar det för mig att fara till DH, Är det värt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Är det värt det? Jadå, kanske, Jo. Det är värt det. Börja spara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Heter det möjligen så för att kommunalrådet har mycket flensost? Jaja, Jag har räknar, 2000kr kostar det för mig att fara till DH, Är det värt det? Nope, tycker jag knappast. Kostar det så jävla mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Tror inte det. Ska försöka komma 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag är ganska säker på att jag åker dit, så länge jag slipper Sianas gnäll... "Det funkar inte!!!" "HJÄLP MIG DÅ AKSEL!!!!" "HALLÅ!=!?!?1+1+" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Nope, tycker jag knappast. Kostar det så jävla mycket? För mig som åker från Luleå ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts