R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ja, det är klart.. man ska föregå med gott (? mums) exempel Eeeh..fråga frågor som du redan har fått svar på i tråden. Väääldigt gott (mums) exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nah, Stannar dom där bussarna för käk? Ingår biljett in till Dh? 44 hungriga LANnördar på en restaurang.. omg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Eeeh..fråga frågor som du redan har fått svar på i tråden. Väääldigt gott (mums) exempel Jag har inte kollat varenda bokstav i den här topicen med förstoringsglas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 44 hungriga LANnördar på en restaurang.. omg.. Har ni ingen jävla Jolt istället för colan!?! Nån hade säkert haft med sig datorn in också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Har ni ingen jävla Jolt istället för colan!?! Nån hade säkert haft med sig datorn in också Skulle ta lika lång tid för alla å beställa, få maten, äta, å sätta sig i bussen igen som å åka från Luleå till DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Skulle ta lika lång tid för alla å beställa, få maten, äta, å sätta sig i bussen igen som å åka från Luleå till DH. Så länge har restaurangen inte öppet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Så länge har restaurangen inte öppet Det måste dom xP Jag ska ta med massor av Powerade jag, inte nå Jolt .. kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Det måste dom xP Jag ska ta med massor av Powerade jag, inte nå Jolt .. kanske Man kan ju inte köpa Jolt här uppe, Jag tar med mig 30 Premiercola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vote: Nej. Jag ska åka till månen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vote: Nej. Jag ska åka till månen. Du slipper iaf inte undan bildertvånget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Kommer kanske. Beror på hur jag tar mig dit, osv. Vill som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Du slipper iaf inte undan bildertvånget! Hasselblad också!!! Någon som vill skänka en kamera till en galen rymdresenär? Vem var det som vann en fototävling? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Kommer kanske. Beror på hur jag tar mig dit, osv. Vill som fan. Följ med mig, Jag ska cykla dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vote: Nej... Har alldeles för dålig dator för sånt där... Blir väl nästa år bara för att ha gjort det nån gång under min uppväxt ... fast då blir det nog bara sitta o titta på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag kommer till 100%! Har aldrig varit på ett lan innan. Jolt ska jag oxå prova. Räkna med mig som sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vote: Jag vill komma men kan inte/får inte. Jag får inte. Jag är nog för liten Och sen så har jag nog en för dålig dator också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag bor i närheten av Göteborg, Kungsbacka lite utanför. Vårt samhälle heter Frillesås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vote: Jag vill komma men kan inte/får inte. Jag får inte. Jag är nog för liten Och sen så har jag nog en för dålig dator också... Ingen åldersgräns, Är du under 18 krävs målsmans tillstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Jag kommer. Om jag får tag på en hårddisk med mkt lagringskapacitet Redigerad 27 november, 2005 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag kommer. Om jag får tag på en hårddisk med stoooooor lagringskapacitet Ta alla hårddiskar från alla datorerna ni har hemma och stick ivåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts