Sniper Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Att R2D2 och du är från Sthlm? Ja.. Edit: Vi går nästan i samma klass.. Redigerad 26 november, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ja.. Edit: Vi går nästan i samma klass.. Ni går i samma skola alltså! Min lista är finare än era! Kolla på förra sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Snälla, quota inte listan . Då är den inte uppdaterad, å sidorna blir så oerhört långa då. Vi borde bidra lite var, å ge åt Hultan så han kan hänga me. om vi är ungefär 21 pers, å alla ger lite, så hänger han säkert med (Inträde då). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Min lista är finare än era! Kolla på förra sidan! "Lämnar inte laptopen för allt i världen!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Snälla, quota inte listan . Då är den inte uppdaterad, å sidorna blir så oerhört långa då. Vi borde bidra lite var, å ge åt Hultan så han kan hänga me. om vi är ungefär 21 pers, å alla ger lite, så hänger han säkert med (Inträde då). Tacka fan att vi alla sponsrar Hultan med en tjuga var, Om vi nu blir 22 stycken så har Hultan 440 spänn, Lite Ungefär hälften av biljetten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Tacka fan att vi alla sponsrar Hultan med en tjuga var, Om vi nu blir 22 stycken så har Hultan 440 spänn, Lite Ungefär hälften av biljetten Då kan han inte tacka nej till å komma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ska försöka åka dit. Om jag hittar nån att åka med eller om polarna ska åka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ska försöka åka dit. Om jag hittar nån att åka med eller om polarna ska åka Var bor du? Ska jag skriva upp dig? Hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag bor i Västerås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 "Lämnar inte laptopen för allt i världen!" Exactly! Hultan måste komma! C-Hallen reserverad för oss! Ingen får komma hit, Övriga får sitta på toaletterna med burkarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ja.. Edit: Vi går nästan i samma klass.. Så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Några undrade om bussar. Vissa personer bokar bussar och sen får man betala om man vill hänga med. Det hände till 05 winter, så det är väl inte omöjligt att det händer till summer 06. http://www.dreamhack.se/dhw05/se.47.html T.e.x. de i stockholm om man inte vill åka buss: Restiden Stockholm-Jönköping är 4 tim och 10 min med Inter-City tåg. Redigerad 26 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Några undrade om bussar. Vissa personer bokar bussar och sen får man betala om man vill hänga med. Det hände till 05 winter, så det är väl inte omöjligt att det händer till summer 06. http://www.dreamhack.se/dhw05/se.47.html Och den nordligaste går från Umeå...Grr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Så? Det jag menade med det var att vi båda bor i stockholm. Jag förstod då att nån skulle fråga hur jag visste att du bodde i stockholm, så jag skrev att vi "nästan" gick i samma klass... Please, ta resten över PM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Och den nordligaste går från Umeå...Grr Störande, man får väl fara ner till Umeå å ta bussen därifrån.. Eller så tar man flyget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Störande, man får väl fara ner till Umeå å ta bussen därifrån.. Eller så tar man flyget. Nevah! JAg åkte till Noliamässan där och det var skitjobbgt att åka dit utan att ha något att snacka om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Please, ta resten över PM... Du har redan börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nevah! JAg åkte till Noliamässan där och det var skitjobbgt att åka dit utan att ha något att snacka om! Vi kan ju prata om nått xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Du har redan börjat. Ja, det är klart.. man ska föregå med gott (? mums) exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vi kan ju prata om nått xP Okej, Har du hört om hockeymonkeys erbjudande att man får 3 Koho Revolution JR för 1349 spänn? Nah, Stannar dom där bussarna för käk? Ingår biljett in till Dh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts