xstreem Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Frenzy, vi kanske kan samåka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Frenzy, vi kanske kan samåka? Ni bor för långt ifrån varandra för att det ska funka ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Förutom att den är lätt som fan att sno... Jag kommer ju knappast lämna den. Så att den blir snodd tvivlar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ni bor för långt ifrån varandra för att det ska funka ju!! Dom går väl i samma klass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Errr... Nej, vi går i samma klass... Edit: Curse you Sikorka! Varför kan du allt om mig? Redigerad 26 november, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Frenzy, vi kanske kan samåka? .xstreem, säg var du bor så jag kan skriva upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Staffanstorp, Skåne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Errr... Nej, vi går i samma klass... Edit: Curse you Sikorka! Varför kan du allt om mig? Det bevisar inget. En i min klass måste kliva upp tidigt och ta tåg och sen ta buss för att komma till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Det bevisar inget. En i min klass måste kliva upp tidigt och ta tåg och sen ta buss för att komma till skolan. That's old me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Det bevisar inget. En i min klass måste kliva upp tidigt och ta tåg och sen ta buss för att komma till skolan. Jaha, men då säger vi såhär... Hans pappa bor granne med mig... Men han bor hos sin mamma, kanske 1.5 mil från mig... Eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag ska dit! Åker från Västerås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Errr... Nej, vi går i samma klass... Edit: Curse you Sikorka! Varför kan du allt om mig? Jag vet också en massa! Ni bor typ granne med varandra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) En tråd som handlar om nån blivit av med nåt på DH 05 - http://www.fragbite.com/?threadID=189725 Bara en som blivit av med en musmatta hittills som skrivit. Såhär om ni vill kolla om det är vanligt med stölder tänkte jag.. Redigerad 26 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 En tråd som handlar om nån blivit av med nåt på DH 05 - http://www.fragbite.com/?threadID=189725 Bara en som blivit av med en musmatta hittills som skrivit. Såhär om ni vill kolla om det är vanligt med stölder tänkte jag.. Huvva! Det är nog ganska stöldsäkert där iaf, Och om alla sajtare sitter bredvid varandra så försvinner det nog inte ens en Ahlgrens Bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Lägger till en lista till .. (Lite update) Folk som kommer/planerar på att komma till DH Summer -06: 1. Godfather - Luleå, Kalix 2. Siana - Göteborg 3. IceCandy - Göteborg 4. HOWHOW - Hudiksvall 5. Wu Zi Mu - Pajala, Luleå 6. Ace - Varberg 7. ironmaiden91 8. krull (funderar) - Flen 9. Cortez - Stockholm 10. R2D2 - Stockholm 11. Sniper - Stockholm 12. xstreem - Staffanstorp, Skåne 13. SlewME (funderar) - Stockholm, Solna 14. AppleSeed - Göteborg, Kungsbacka 15. Pico - Enköping, Uppsala 16. Sikorka - Bollnäs, Gävleborg 17. Jacker - Hallsberg 18. P-C - Stockholm 19. Frenzy - Staffanstorp, Skåne 20. Moongoose - Uppsala, Örsundsbro 21. Lindström - Västerås 22. _EmiL_ - Västerås 23. GRIM(back (funderar) 24. Vice. (Säker!) - Lund, Skåne 25. Patrik - Luleå 26. Joey 27. DimpZ - Arvidsjaur 28. 29. 30. Redigerad 27 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Lägger till en lista till .. (Lite update) Folk som kommer/planerar på att komma till DH Summer -06: 1. Godfather - Luleå.. ungefär 2. Siana 3. IceCandy - Göteborg 4. HOWHOW - Hudiksvall 5. Wu Zi Mu - Pajala/Luleå 6. Ace - Varberg 7. ironmaiden91 8. krull (man kan ju alltid drömma) 9. Cortez 10. R2D2 11. Sniper 12. xstreem - Staffanstorp/Skåne 13. SlewME (funderar) 14. AppleSeed (och c:o) 15. Pico 16. Sikorka 17. Jacker (för TUSAN!.. ?) 18. P-C (för TUSeN!.. !) 19. Frenzy (nu ska ni få höra på MUSIK!) - Staffanstorp/Skåne 20. Moongoose - Uppsala/Örsundsbro 21. Lindström - Västerås 22. Offt: Kommentaren om Frenzy påminde mig om att några killar tog med en bergsprängare till skolan i tisdags. Ontopic: Men min adress är i Bodens kommun, Men det är närmare till Luleå (Fattade nån?) Edit: Min lista är finare Folk som kommer/planerar på att komma till DH Summer -06: 1. Godfather - Bodens kommun men närmare till Luleå, Ni fattar inte iaf 2. Siana - Kommer såklart, Mest för att Wu Zi Mu vill det! 3. IceCandy - Göteborg (Så entusiastik att hon glömmer datorn) 4. HOWHOW - Hudiksvall (Nej Hudiksvall är inte Norrland! 5. Wu Zi Mu - Pajala/Luleå (Han har lovat att skjutsa alla med en rensläde) 6. Ace - Varberg (Lämnar inte laptopen för allt i världen!) 7. ironmaiden91 (Skippa högtalarna, Iron Maiden låter så dåligt om man kompar det med LANMusic) 8. krull (man kan ju alltid drömma, Vilket betyder att han drömmer om DH på natten) 9. Cortez (2pacs största fan kommer och spelar Tupac dagarna i ända! Jippi!) 10. R2D2 Stockholm (Nej, Inte roboten i Starwars) 11. Sniper Stockholm (Ta inte med apan i signaturen) 12. xstreem - Staffanstorp/Skåne (Samåker med Frenzy, The Guitar God) 13. SlewME (Är blyg så han säger att han funderar men han har redan bestämt sig) 14. AppleSeed (Och några bröliga engelska casuals) 15. Pico (Som ska klå upp mig! Help mee) 16. Sikorka (Orka fa till DH Sikorka, Det skulle vara roligt alltså) 17. Jacker (Sjuttsikens banansmoothies! Hellya) 18. P-C (UTAN RANDIG TRÖJA DEN HÄR GÅNGEN) 19. Frenzy (Vår egen Hendrix, Banden får huka sig)- Staffanstorp/Skåne 20. Moongoose - Uppsala/Örsundsbro (Under 5 dagar får duninte gosa med månen!) 21. Lindström - Västerås (Tár med sig äkta Västeråssås till Hamburgarna!) 22. Hultenius tvingar vi att komma med, Även om han inte vill Redigerad 26 november, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Lägger till en lista till .. (Lite update) Folk som kommer/planerar på att komma till DH Summer -06: 1. Godfather - Luleå.. ungefär 2. Siana 3. IceCandy - Göteborg 4. HOWHOW - Hudiksvall 5. Wu Zi Mu - Pajala/Luleå 6. Ace - Varberg 7. ironmaiden91 8. krull (man kan ju alltid drömma) 9. Cortez 10. R2D2 Stockholm 11. Sniper Stockholm 12. xstreem - Staffanstorp/Skåne 13. SlewME (funderar) 14. AppleSeed (och c:o) 15. Pico 16. Sikorka 17. Jacker (för TUSAN!.. ?) 18. P-C (för TUSeN!.. !) 19. Frenzy (nu ska ni få höra på MUSIK!) - Staffanstorp/Skåne 20. Moongoose - Uppsala/Örsundsbro 21. Lindström - Västerås 22. Editade den lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Sen om nån vill veta så bor jag 3 mil söder om Stockholm... 40 minuter till T-centralen typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Editade den lite... Att R2D2 och du är från Sthlm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Lägger till en lista till .. (Lite update) Folk som kommer/planerar på att komma till DH Summer -06: 1. Godfather - Luleå.. ungefär 2. Siana 3. IceCandy - Göteborg 4. HOWHOW - Hudiksvall 5. Wu Zi Mu - Pajala/Luleå 6. Ace - Varberg 7. ironmaiden91 8. krull (man kan ju alltid drömma) 9. Cortez 10. R2D2 11. Sniper 12. xstreem - Staffanstorp/Skåne 13. SlewME (funderar) 14. AppleSeed (och c:o) 15. Pico 16. Sikorka 17. Jacker (för TUSAN!.. ?) 18. P-C (för TUSeN!.. !) 19. Frenzy (nu ska ni få höra på MUSIK!) - Staffanstorp/Skåne 20. Moongoose - Uppsala/Örsundsbro 21. Lindström - Västerås 22. Stockholm, Solna för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts