Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag ogillar att ständigt lägga näsan i blöt, men känns det inte lite konstigt att samåka med någon man aldrig ens träffat? Jag kanske bara är lite blyg av mig, förvisso. Oh, well... Joo, Men det är nog bättre att samåka med en forumit än med någon från DH's forum... Helvete vad många replies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vote : Vet inte.. Isf åker jag med krull. runt 40 mil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag kanske bara är lite blyg av mig, förvisso. Oh, well... Same here.. Jag tvekar att ens tala om vem jag är, Gissar väl att jag sitter på forumet och skriver att jag sitter på någon rad som är nära mig så jag kan se Gtasajtare springa förbi och fråga fel personer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag ogillar att ständigt lägga näsan i blöt, men känns det inte lite konstigt att samåka med någon man aldrig ens träffat? Jag kanske bara är lite blyg av mig, förvisso. Oh, well... Det kan vara sant, så därför kan det vara bra å planera i förväg, telefon eller nått så man hör vem det är, eller webcam, nått sånt bara. Jag är också ganska blyg, men wtf. det blir ju billigare å samåka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag ogillar att ständigt lägga näsan i blöt, men känns det inte lite konstigt att samåka med någon man aldrig ens träffat? Chiiiicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Kan inte folk säga var dom kommer ifrån så lägger jag till det efter nicket, så man kanske kan planera sammåk. (Går bra med PM eller MSN) Lägger upp listan här också. (Lite update) Folk som kommer/planerar på att komma till DH Summer -06: Godfather Siana IceCandy - Göteborg HOWHOW Wu Zi Mu - Pajala/Luleå Ace ironmaiden91 krull Cortez R2D2 Sniper xstreem SlewME (funderar) AppleSeed (och c:o) Pico Sikorka Jacker (för TUSAN!.. ?) P-C (för TUSeN!.. !) Flen.. Men vet inte ricktigt fall jag kan komma :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Same here.. Jag tvekar att ens tala om vem jag är, Gissar väl att jag sitter på forumet och skriver att jag sitter på någon rad som är nära mig så jag kan se Gtasajtare springa förbi och fråga fel personer.. Hihi, Vore inte så dumt "Flås... Är du SlewME?" "Nej men jag kan sleva till dig!" Tjoff, En kärringsmäll med datormusen... Hiehaho... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) "Flås... Är du SlewME?" "Nej men jag kan sleva till dig!" Seriöst, jag garvade så jag grät. Redigerad 26 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) "Flås... Är du SlewME?" "Nej men jag kan sleva till dig!" Tjoff, En kärringsmäll med datormusen... Hiehaho... Hahaahhahaha.. Skulle vara kul att se.. Redigerad 26 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Skulle nog bli rätt förvånad om nån frågade mig: "Är det du som är gudfadern?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Skulle nog bli rätt förvånad om nån frågade mig: "Är det du som är gudfadern?" Va? Såklart är det ju bara att svara!? BTW så bor jag i Kalix/Norra Sunderbyn (Wtf, Säg Luleå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag kommer om jag kan/orkar/vill.... Får man ha gura med sig in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag kommer om jag kan/orkar/vill.... Får man ha gura med sig in? Finns redan på scenen, Men du kan ju alltid bygga en egen scen och spela lite för oss computergeeks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Finns redan på scenen, Men du kan ju alltid bygga en egen scen och spela lite för oss computergeeks! Hahah... nu till min fråga är det trångt med fetto skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Hahah... nu till min fråga är det trångt med fetto skärm? Dom där frågorna är redan besvarade på deras FAQ Här Hur stor är bordsytan på min plats Bordsytan på din plats är 83 x 60 cm. Till vänster, höger och mittemot sitter andra deltagare och det är lämpligt att samarbeta för att utnyttja utrymmet så bra som möjligt. Om ni inte har platta skärmar kan det vara smart att du och den som sitter mittemot ställer skärmarna lite snett och lånar lite av varandras plats. Redigerad 26 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ja, Det är trångt. En plattskärm är nog det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Hahah... nu till min fråga är det trångt med fetto skärm? Man ska tydligen ha 83x60 plats, så det borde gå. Men folk säger ju nu att de e trångt med platt skärm också! :'( Woozie han före.. Redigerad 26 november, 2005 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Man ska tydligen ha 83x60 plats, så det borde gå. Men folk säger ju nu att de e trångt med platt skärm också! :'( Ännu en gång har jag inga problem med det pågrund av min laptop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ännu en gång har jag inga problem med det pågrund av min laptop. Förutom att den är lätt som fan att sno... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Måste dit till sommaren. Måste... *Mitt mål är att smeka så många utav er som ska dit* (Uppsala/Örsundsbro) Redigerad 26 november, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts