StellHell Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Blir upp på lördagförmiddagen, packa och plocka upp dom andra. Sen blir det en biltur på 30min till jkpg och sen in och plocka upp alla saker. Iofs blir det här nog det sista DH för min del, då jag helt tappat intresset och inte är sugen på att åka dit nu heller. Kommer nog inte vara där så mycket i år. Kommer nog dra ner till stranden och vara med mina andra polare och bara ha datorn där för att fylla ut 300gb:arn om man säger så. Ska nog fråga Tina om jag får sova hos henne under helgen med, så slipper man sovsalen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Själv åker jag med en kompis och hans bror kllockan åtta på lör, uppe 10 i jkp. Där träffar vi några andra av hans/mina kompisar, så går vi in, alla 11 st. Första gången för mig, så wish me luck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Blir upp på lördagförmiddagen, packa och plocka upp dom andra. Sen blir det en biltur på 30min till jkpg och sen in och plocka upp alla saker. Iofs blir det här nog det sista DH för min del, då jag helt tappat intresset och inte är sugen på att åka dit nu heller. Kommer nog inte vara där så mycket i år. Kommer nog dra ner till stranden och vara med mina andra polare och bara ha datorn där för att fylla ut 300gb:arn om man säger så. Ska nog fråga Tina om jag får sova hos henne under helgen med, så slipper man sovsalen.. Ärligt talat, den där posten kunde jag ha levt utan. Den sänkte mina förväntningar och mitt sug en aning. *Blundar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ärligt talat, den där posten kunde jag ha levt utan. Den sänkte mina förväntningar och mitt sug en aning. *Blundar* Live with it. DH Summer är inget bra evenemang. Stekande sol utomhus, och man sitter inne i en varm lokal och glor på burken i 3 dygn. Tacka vet jag DH Winter, men som sagt. Jag har mer eller mindre tappat intresset för datorer och har på senare året verkligen förstått innebörden med uteliv, kompisar, och allt som hör till. Mina tidigare sommrar har varit att sitta inne och spela dator, medans mina kompisar var nere på stranden. Så dom tröttnade på mig och mer eller mindre dumpade mig.. Med all rätt. Då tyckte jag DH var ett roligt evenemang för jag ändå gjorde samma sak när jag var hemma. Men nu så är jag ute mer eller mindre hela tiden och gör något, så att "låsa" in sig i 3 dygn framför en dator, i en varm lokal är inte på länga vägar som står på min "Viktigt!"-lista.. Sen är det du som bestämmer om DH ska bli kul eller inte. Gör du inget så kommer det också bli långtråkigt i längden. Jag skulle faktist mana er alla som ska dit att ta med er badbrallor, handuk och sololja. Stranden ligger högst 1km från elmia.. Lite längre än vad det är till Willys. Jag lovar att man kan offra någon timme att bara slappa på stranden. Tror inte du dör för du missar en timme framför datorn där inne, bara dra på en download och gå ut i det sköna vädret. Det ska jag göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Varför sänker det dina förväntningar? Skitmysigt att sitta uppe på nätterna, surfa, spela, tanka och titta på eventsen på bigscreen. Förra året hade dem en Mario Kart tävling som visades på bigscreen under natten, med kommentatorer. Inget skrikande, väldigt avslappnat och nattanpassat. För att inte tala om hur skönt det är att lämna datorn och gå runt och bara njuta av DH och stämningen. Efter det kanske man drar till nattöppna Statoil och köper sig nåt smaskigt. Och det är alltid kul när polisen tittar förbi... Ett helt hav fildelare, bärnades TPB- tröjor, men dem kan inget göra. När jag var på Statoil förra året stod ett gäng snubbar med TPB tröjor och skulle köpa godis. Då kommer en polis... TPB- snubbarna som stått och snackat blev plötsligt helt tysta och försökte undvika ögonkontakt med polisen, som stod stilla och tittade på dem. Filmiskt var det... Allt som saknades var lite passande musik. När dem stått tysta i några sek sa snuten "Oj, oj, oj" för sig själv, tog en Ramlösa, betalade och stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Varför sänker det dina förväntningar? Skitmysigt att sitta uppe på nätterna, surfa, spela, tanka och titta på eventsen på bigscreen. Förra året hade dem en Mario Kart tävling som visades på bigscreen under natten, med kommentatorer. Inget skrikande, väldigt avslappnat och nattanpassat. För att inte tala om hur skönt det är att lämna datorn och gå runt och bara njuta av DH och stämningen. Efter det kanske man drar till nattöppna Statoil och köper sig nåt smaskigt. Och det är alltid kul när polisen tittar förbi... Ett helt hav fildelare, bärnades TPB- tröjor, men dem kan inget göra. När jag var på Statoil förra året stod ett gäng snubbar med TPB tröjor och skulle köpa godis. Då kommer en polis... TPB- snubbarna som stått och snackat blev plötsligt helt tysta och försökte undvika ögonkontakt med polisen, som stod stilla och tittade på dem. Filmiskt var det... Allt som saknades var lite passande musik. När dem stått tysta i några sek sa snuten "Oj, oj, oj" för sig själv, tog en Ramlösa, betalade och stack. Det är ju så mycket sol ute på natten, inte sant? Natten är helt klart bästa tiden på DH. Ganska många som sover, allmänt lägre ljudnivå, och skönare klimat. DH Nätterna uppskattas, och eftersom solen inte skiner på natten så är det ju ett ypperligt tillfälle att nörda sig framför burken om man nu vill det. Men som jag sa, att offra ett par timmar på för/eftermiddagen för att vara ute i solen när vi har så härligt väder borde alla kunna göra. När som mellan 10-18 typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jag sa aldrig att man ska vara ute på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Det är ju så mycket sol ute på natten, inte sant? Natten är helt klart bästa tiden på DH. Ganska många som sover, allmänt lägre ljudnivå, och skönare klimat. DH Nätterna uppskattas, och eftersom solen inte skiner på natten så är det ju ett ypperligt tillfälle att nörda sig framför burken om man nu vill det. Men som jag sa, att offra ett par timmar på för/eftermiddagen för att vara ute i solen när vi har så härligt väder borde alla kunna göra. När som mellan 10-18 typ. Jadå, jag tänker inte dega hela tiden vid datorn. Egentligen kommer jag varken för att spela (det kan jag göra hemma) eller tanka (jag har en 80GB- are) utan för gemenskapen, alla events och för att träffa människor. Och då är stranden också kul. Men, som ni redan sagt, på nätterna blir det ett jävla röj. Och då sa ju du att du skulle sova hos en viss "Tina"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Ska dra till Lidl med Linke nu och handla ett flak energidricka. Är alltid bra att ha, hälften lyckas man sälja för överpris och köpa jolt för istället. Najs att åka dit med halvtrasigt grafikkort. Får låna ett Geforce 2 () av en på pappas jobb om jag orkar åka dit och hämta, men annars köper jag bara ett på plats. Åker ner med Linke (hans mormor bor där eller hur det nu var, så hans föräldrar bor där så länge), drar in till Elmia runt 12 när den värsta kön är borta. Sitter där och tankar torrent samtidigt som jag spelar cs (med 15 i ping ändå), sover varannan dag och sen blir det till att dra hem. Har lite att sälja. En färgad fläkt (120mm), förmodligen mitt gamla grafikkort, modem och ett par energidrycker (gtasajtenpris för dom som är intresserade ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Fan, har inte köpt någon dricka än. Får göra det imorgon' Dreamhack om 2 dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jag och Jacker laddar. http://img46.imageshack.us/img46/6906/namnls7po.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 30 timmar kvar! Waaah...!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Jadå, jag tänker inte dega hela tiden vid datorn. Egentligen kommer jag varken för att spela (det kan jag göra hemma) eller tanka (jag har en 80GB- are) utan för gemenskapen, alla events och för att träffa människor. Och då är stranden också kul. Men, som ni redan sagt, på nätterna blir det ett jävla röj. Och då sa ju du att du skulle sova hos en viss "Tina"? Jag sa inte när jag skulle sova hos en viss "Tina".. Iofs så tror jag inte hon uppskattar att jag kommer dit och väldgästar hennes säng på mitten av dagen. Men, hon får väl offra sig för stackars lilla mig. Iofs tror jag inte jag får sova där alls. Hennes pappa verkar inte ha fått ett bra första intryck av mig än. Men men, skam den som ger sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Då var man nästan klar med packningen då. Ska bara packa ner datorn efter den här låten så ska det vara klart sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Då var man nästan klar med packningen då. Ska bara packa ner datorn efter den här låten så ska det vara klart sen. Varför packar du ner den redan nu? Iofs lär du inte se detta förrän imorrn när vi alla sitter där men iaf Jag tänkte packa ner min burk om en sju, åtta timmar.. . Jag skulle faktist mana er alla som ska dit att ta med er badbrallor, handuk och sololja. Stranden ligger högst 1km från elmia.. Lite längre än vad det är till Willys. Jag lovar att man kan offra någon timme att bara slappa på stranden. Tror inte du dör för du missar en timme framför datorn där inne, bara dra på en download och gå ut i det sköna vädret. Det ska jag göra! visar du oss vägen isf? Blir det någon träff på DH då? På natten, några från gtasajten träffs bara för att se varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Varför packar du ner den redan nu? Iofs lär du inte se detta förrän imorrn när vi alla sitter där men iaf Jag tänkte packa ner min burk om en sju, åtta timmar.. Eh...ja, vi åker om 3-4 timmar så det är nog smart att ha packat innan dess. Låten slut, hejdå sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Trevligt med Laptop. Packad, inte packad, packad, inte packad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Har varit och inhandlat lite LAN- föda idag. Nu är det bara packningen som återstår. Trevligt med Laptop. Packad, inte packad, packad, inte packad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Har varit och inhandlat lite LAN- föda idag. Nu är det bara packningen som återstår. Jag ska hälsa på dig vid din plats imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Vad gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts