Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Det är jag som beställt biljetterna. Han kan sitta och försöka hitta numret hur mycket han vill. @Siana, du ska ändå inte med så hon få nog plats. Jaha, nice. *EDIT* Hepp? Varför litade jag på honom? Jag vet att han skämtar, men när man är trött efter en hel dag blir man... Trött. Redigerad 8 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jaha, nice. *EDIT* Hepp? Varför litade jag på honom? Jag vet att han skämtar, men när man är trött efter en hel dag blir man... Trött. Låter som något fjortisinlägg på lunarstorm. "Hur kunde jag lita på honom!1 Jag visste att han skulle göra sådär!" Skämta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Låter som något fjortisinlägg på lunarstorm. "Hur kunde jag lita på honom!1 Jag visste att han skulle göra sådär!" Skämta? Och jag skrev att jag visste att du skämtar. Men det är cool nu, jag var bara extremt trött. Sluta ge mig nervryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Trodde du jag skulle förstöra din biljett utan att se till att du får en ny eller betala tillbaka? Jag var duktig och skrev ut en ny i skolan idag. Ge bara fan i att kalla mig knähund och danskjävel, nästa gång kanske jag inte är lika snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Offtopic : Växer dina djur i takt med tiden går? jag menar, dom kläcktes ju, blir dom vuxna och dör sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Offtopic : Växer dina djur i takt med tiden går? jag menar, dom kläcktes ju, blir dom vuxna och dör sen? De växer när killarna som har hand om det vill det, jag hppas att de inte dör. Jag gillar Stellan, Okka, Siana, The dude och Bajsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Waaaaaaah, är ni peppade?! Fotbolls-VM och DH - vad mer kan man begära? Bara elva dagar kvar! Gah, har ni tänkt på att vi missar matchen mellan Sverige - England ? Eller kommer det att visas någonstans i närheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Gah, har ni tänkt på att vi missar matchen mellan Sverige - England ? Eller kommer det att visas någonstans i närheten? När jag var där och det var VM så visade de matchen på big screen, rätt najs med 4000 pers som skriker i hela lokalen när det blir mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Matchen spelas 20.00, DH stänger vid 12.00. Så om man inte bor för långt bort borde man hinna hem till matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 SÅ vilka kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) SÅ vilka kommer? Det finns en lista, en sida bak elelr nått. aja, jag kommer iaf. Btw, när det gäller bänkarna, har läst nån stans att kanterna på dom är vassa? Ska man ha nån tejp eller nått? edit: Aww, där kom den ju! DH hålls 17-20 Juni på Elmia i Jönköping. Uppdaterar listan: Jacker P-C R2D2 StellHell thotim Siana Zack FoxtroT Sikorka the-copy T-Ryder IceCandy Vice. och Pico ska försöka komma. Redigerad 11 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Trodde du jag skulle förstöra din biljett utan att se till att du får en ny eller betala tillbaka? Jag var duktig och skrev ut en ny i skolan idag. Ge bara fan i att kalla mig knähund och danskjävel, nästa gång kanske jag inte är lika snäll. Nej det trodde jag inte. Men jag ville ha mitt nummer. Vad ska jag göra när du jävlas då? Stå och ta emot skiten tyst? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 4 dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Camsen uppe... http://dhcams.bada.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Nej det trodde jag inte. Men jag ville ha mitt nummer. Vad ska jag göra när du jävlas då? Stå och ta emot skiten tyst? :'( Det skulle underlätta en hel del, då slipper jag slösa på skolpapper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Camsen uppe... http://dhcams.bada.nu/ Woot! Zack: Äh, det är allas skattepengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Nu har jag sålt min ena dh biljett till en före detta vakt (?) på dh, han har iaf jobbat med det där några år Mhm, okhey. Here's the deal.. Åker till ett hotel nära elmia på fredagen. Sover över där, och förhoppningsvis så står jag vid the black gates of dreamhack på lördag morgon 08:00, när dörrarna öppnas. Flyger in där och har det kul (?), förhoppningsvis har jag det kul, men iaf. Ca 70 timmar senare, tidigt på tisdag morgon sticker jag, får skjuss av den där som jag sålde biljetten till, till jönköping (?), troligtvis, sedan kommer min morzo/farzo och hämtar moi och skjussar mig till tranås och är där nån vecka med mina kusiner. Mihi. Någonting jävligt kommer hända mig. Jag får väl hoppas att jag kommer ha roligt iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Stiger upp riktikgt tidigt på lördagmorgon, åker till Hammar för att plocka upp våran skjuts, är förhoppningsvis på DH tills öppningen. 70 h senare hämtas jag var skjutens föräldrar, eftersom det är deras tur att skjutsa, och är hemma sen... Och saknar DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Jag och mor min beger oss till Zack samt hans bror på lördag morgon, samt far iväg som skott tilll Jönköping. Ingen aning om när vi är där, men känner jag min mamma rätt kommer det bli senare än planerat. Sjuttio timmar senare plockas vi upp av brödernas föräldrar, och skiljs gråtandes från alla forumiter och Elmia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 3 dagar kvar och jag är fortfarande inte säker på hur jag ska ta mig dit! ^^ Får väl bli att gå helt enkelt. Japp, lika bra att ge sig iväg nu direkt, vi syns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts