Jump to content

Dreamhack Summer 2006

Sikorka
 Share

Ska du komma på Dreamhack Summer 2006  

192 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det är jag som beställt biljetterna. Han kan sitta och försöka hitta numret hur mycket han vill.

@Siana, du ska ändå inte med så hon få nog plats.

Jaha, nice.

*EDIT*

Hepp? Varför litade jag på honom?

Jag vet att han skämtar, men när man är trött efter en hel dag blir man... Trött.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 739
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jaha, nice.

*EDIT*

Hepp? Varför litade jag på honom?

Jag vet att han skämtar, men när man är trött efter en hel dag blir man... Trött.

Låter som något fjortisinlägg på lunarstorm.

"Hur kunde jag lita på honom!1 Jag visste att han skulle göra sådär!"

Skämta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trodde du jag skulle förstöra din biljett utan att se till att du får en ny eller betala tillbaka? Jag var duktig och skrev ut en ny i skolan idag.

Ge bara fan i att kalla mig knähund och danskjävel, nästa gång kanske jag inte är lika snäll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gah, har ni tänkt på att vi missar matchen mellan Sverige - England ?

Eller kommer det att visas någonstans i närheten? >_<

När jag var där och det var VM så visade de matchen på big screen, rätt najs med 4000 pers som skriker i hela lokalen när det blir mål.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SÅ vilka kommer?

Det finns en lista, en sida bak elelr nått.

aja, jag kommer iaf.

Btw, när det gäller bänkarna, har läst nån stans att kanterna på dom är vassa?

Ska man ha nån tejp eller nått?

edit: Aww, där kom den ju!

DH hålls 17-20 Juni på Elmia i Jönköping.

Uppdaterar listan:

Jacker

P-C

R2D2

StellHell

thotim

Siana

Zack

FoxtroT

Sikorka

the-copy

T-Ryder

IceCandy

Vice. och Pico ska försöka komma.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trodde du jag skulle förstöra din biljett utan att se till att du får en ny eller betala tillbaka? Jag var duktig och skrev ut en ny i skolan idag.

Ge bara fan i att kalla mig knähund och danskjävel, nästa gång kanske jag inte är lika snäll.

Nej det trodde jag inte. Men jag ville ha mitt nummer.

Vad ska jag göra när du jävlas då? Stå och ta emot skiten tyst? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag sålt min ena dh biljett till en före detta vakt (?) på dh, han har iaf jobbat med det där några år

Mhm, okhey. Here's the deal.. Åker till ett hotel nära elmia på fredagen. Sover över där, och förhoppningsvis så står jag vid the black gates of dreamhack på lördag morgon 08:00, när dörrarna öppnas. Flyger in där och har det kul (?), förhoppningsvis har jag det kul, men iaf. Ca 70 timmar senare, tidigt på tisdag morgon sticker jag, får skjuss av den där som jag sålde biljetten till, till jönköping (?), troligtvis, sedan kommer min morzo/farzo och hämtar moi och skjussar mig till tranås och är där nån vecka med mina kusiner.

Mihi. Någonting jävligt kommer hända mig. Jag får väl hoppas att jag kommer ha roligt iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och mor min beger oss till Zack samt hans bror på lördag morgon, samt far iväg som skott tilll Jönköping. Ingen aning om när vi är där, men känner jag min mamma rätt kommer det bli senare än planerat. Sjuttio timmar senare plockas vi upp av brödernas föräldrar, och skiljs gråtandes från alla forumiter och Elmia.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor