the-copy Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Har också min kvar .. men funderar på att klippa den efter DHS06 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Vilka är det som kommer nu då? Jacker P-C R2D2 StellHell thotim Siana Zack FoxtroT Sikorka Vice. the-copy Nu glömde jag säkert någon. Redigerad 6 juni, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag ska försöka. Måste skrapa ihop 500 pix, snacks, dryck, sällskap, biljetter, packning och bilfärd bara. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Har du biljett, alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Vilka är det som kommer nu då? Jacker P-C R2D2 StellHell thotim Siana Zack FoxtroT Sikorka Vice. the-copy Nu glömde jag säkert någon. Vice. har ingen biljett, inte heller Pico. Jag ska försöka. Måste skrapa ihop 500 pix, snacks, dryck, sällskap, biljetter, packning och bilfärd bara. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Här är ett tips till Vice. och Pico. Jacker, IceCandy kommer också. Om hon lyckas ta sig dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Jag kommer ochså. Har säkert skrivit det någonstans ocså Rad: D19 Plats: 35 ¨ Det 666:te repliet i tråden.... Redigerad 7 juni, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Vice. har ingen biljett, inte heller Pico. Tack för den du... Kan jag inte få din? Siana, det är ju faktiskt nice. Inte dyrt. Var, var DH nu? Samt datum. Skall kolla vad det kostar att ta sig dit med tåg... Redigerad 7 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 DH hålls 17-20 Juni på Elmia i Jönköping. Uppdaterar listan: Jacker P-C R2D2 StellHell thotim Siana Zack FoxtroT Sikorka the-copy T-Ryder IceCandy Vice. och Pico ska försöka komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Tack för den du... Kan jag inte få din? Siana, det är ju faktiskt nice. Inte dyrt. Var, var DH nu? Samt datum. Skall kolla vad det kostar att ta sig dit med tåg... Elmiahallen i Jönköping. Kom igen nu, kom. Du får jobba lite extra på sommaren så får du ihop pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Jag och Ärrtvå kommer ju! Räddar inte det hela LAN:et? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Det 666:te repliet i tråden.... Tihi, jepp, och jag fick den 666:e posten. Vice.: Nope, jag vet. Det kryllar av dem på internet. Har du köpt en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Siana kommer inte, jag eldade upp hans biljett i fredags när jag var lite draaaaagen. Självklart kommer jag vägra att skriva ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Kopierar av Wu Zi Mu lista, (Lite update) Folk som kommer/planerar på att komma till DH Summer -06: 1. Godfather - Luleå.. ungefär 2. Siana - Göteborg 3. IceCandy - Göteborg 4. HOWHOW - Hudiksvall 5. Wu Zi Mu - Pajala/Luleå 6. Ace - Varberg 7. ironmaiden91 8. krull (funderar) 9. Cortez -stockholm 10. R2D2 - Stockholm 11. Sniper - Stockholm 12. xstreem - Staffanstorp/Skåne 13. SlewME - Solna (funderar) 14. AppleSeed 15. Pico 16. Sikorka - Alfta 17. Jacker - Hallsberg 18. P-C - Stockholm 19. Frenzy - Staffanstorp/Skåne 20. Moongoose - Uppsala/Örsundsbro 21. Lindström - Västerås 22. _EmiL_ - Västerås 23. GRIM(back (funderar) 24. Vice. (Säker!) - Lund, Skåne 25. Patrik - Luleå 26. Joey 27. DimpZ - Arvidsjaur 23. Hultenius? inbjuden av Wu Zi Mu AH jag ska varamed där också första dh ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 AH jag ska varamed där också första dh ( Den där listan är väldigt gammal och gäller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Okej, men jag ska ändå till DH, varesig ni gillar det eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Siana kommer inte, jag eldade upp hans biljett i fredags när jag var lite draaaaagen. Självklart kommer jag vägra att skriva ut den. Spela roll, han kommer fortfarande komma in, biljetten är bara för att det ska gå fortare med streckkoden. Har man ingen skrivare så kan man skriva koden för hand, och i värsta fall om man skulle glömma det nummret med så kan man låna deras dator och logga in och visa dom nummret på plats. Fast säg inte det till Siana. Han ska få lida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag och två polare kommer... sans hésitation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Siana kommer inte, jag eldade upp hans biljett i fredags när jag var lite draaaaagen. Självklart kommer jag vägra att skriva ut den. ... Rrrr... Förresten, får IceCandy plats i er ride? Eller hon kanske har fixat resan? Redigerad 8 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Spela roll, han kommer fortfarande komma in, biljetten är bara för att det ska gå fortare med streckkoden. Har man ingen skrivare så kan man skriva koden för hand, och i värsta fall om man skulle glömma det nummret med så kan man låna deras dator och logga in och visa dom nummret på plats. Fast säg inte det till Siana. Han ska få lida. Det är jag som beställt biljetterna. Han kan sitta och försöka hitta numret hur mycket han vill. @Siana, du ska ändå inte med så hon få nog plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts