Jump to content

Dreamhack Summer 2006

Sikorka
 Share

Ska du komma på Dreamhack Summer 2006  

192 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 739
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: Dreamhack Summer 2006...?

Aldrig hört talas om. Vad är det?

DreamHack är världens absolut största lan, datorfestival och demoparty! I sommar räknar vi med omkring 5000 deltagare! På DreamHack möter du tusentals likasinnade under 4 dagar som ägnar sig åt allt man kan tänkas göra med sin dator - spel, kommunikation, moddning och överklockning, programmering, film, musik, design och så vidare. Vi arrangerar många stora turneringar och tävlingar som är öppna för alla våra deltagare. DreamHack är också fyllt av kringaktiviteter och spännande överraskningar. På vår egen DreamExpo i hallen bredvid möter du bland annat spel- och teknikföretag som visar de senaste produkterna. Där kan du provspela de coolaste spelen, gå på spännande föreläsningar, passa på att köpa prylarna du alltid drömt om, utmana dina polare i actionfyllda tävlingar eller bara njuta av stämningen och festivalkänslan på DreamHack!

Alla DreamHacks datorplatser har el och nätverk med flera gigabit/s mot Internet! DreamHack har ingen åldersgräns och är ett drogfritt evenemang som är öppet dygnet runt!

http://www.dreamhack.se/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon, som har varit där förut, säga vad som är bra och vad som är dåligt.

Skulle vara intressant att veta. :o

Du har fetaste linan i stan, leecha för fan.

Ska du gamea så tycker jag synd om dig. Det är trångt, bättre att spela hemma. Buska hem allt du pallar och ha en skön tid framför dig när du kommer hem.

Mina DH består av att (slö)surfa, leecha, och bränna för att kunna leecha mer.

Resten av tiden går man runt och gör allmänt andra saker, vilket DH är för mig. En samling för människor. Orkar aldrig sitta vid datorn för länge där, bara på nätterna isf.

Jag har "turen" att jag bor i närheten, har 2 polare som bor vid Willy's där man fördriver en del tid. Gött att gå hem till dom och slappa när man känner sig sliten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... Glöm inte bort dig själv bara.

By da way, har låtit det sitta kvar sen sist.

:'(

Jag fick klippa av alla mina 5 när jag tattuerade mig. Så nu är det inget mer sånt. Kom på att det är en STOR nördstämpel att ha dom på sig när man är på krogen.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor