P-C Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Palla vara 11.. AAAA ....... PALLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 P-C ! Svara på mitt PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Bwahah! Nu är min inofficiella turnering i Liero Xtreme med på DreamHack's hemsida! http://www.dreamhack.se/dhs06/se.64.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Bwahah! Nu är min inofficiella turnering i Liero Xtreme med på DreamHack's hemsida! http://www.dreamhack.se/dhs06/se.64.html Yeah, då möts vi där Har spenderat MINS ett femtiotal timmar med liero. Fast bara med 0% reloading-time. Inge kul annars. Redigerad 29 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Yeah, då möts vi där Har spenderat MINS ett femtiotal timmar med liero. Fast bara med 0% reloading-time. Inge kul annars. Äh, att spela med 0% är ju som att spela med fusk. Det förtar spelets egentliga skönhet. Jag tror inte anmälnings- systemet fungerar riktigt än. Jag ska höra med R2 när han kommer online. Däremot fungerar gästboken, hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Äh, att spela med 0% är ju som att spela med fusk. Det förtar spelets egentliga skönhet. Jag tror inte anmälnings- systemet fungerar riktigt än. Jag ska höra med R2 när han kommer online. Däremot fungerar gästboken, hihi. Nu är det. Alla som anmälde sig fick aktiveringsmailet till mig. Nu kommer den rätt, du och akaast (P-C) kan anmäla sig igen, så funkar allt. Lite småkraffs med stylesheets och en sida där du kan se alla anmälda kvar bara, men anmälningssystemet funkar. Tänkte säga det till dig innan jag åkte iväg, men du var inte online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Nej inte till Summer men kanske till WInter, skulle va skitkul för jag har velat dra på DH ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag kommer! Sitter på rad D46! Samma som P-C och IceCandy(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Jag kommer! Sitter på rad D46! Samma som P-C och IceCandy(?) Ehrm.. så bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Vad ska man ha med sig osv? När får man biljetten? Kan nån vänlig själ berätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Vad ska man ha med sig osv? När får man biljetten? Kan nån vänlig själ berätta? Du ska helst skriva ut dom. Finns om du loggar in på biljettsystemet. Du kan också komma in utan, men det tar längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Här är en liten lista över saker att ta med som jag skrivit. [ ]Biljett [ ]Legitimation [ ]Pengar [ ]Datorn (Skärm, Mus, Musmatta, Tangentbord, Hörlurar, Elkablar) [ ]Förgreningsdosa [ ]Nätverkskabel [ ]Ombyteskläder [ ]Sovprylar (Kudde, Liggunderlag, Sovsäck/sovtäcke) [ ]Drivrutiner, operativsystem samt spel på skivor. [ ]Mobiltelefon & laddare [ ]CD/DVD Skivor [ ]Hygienartiklar (Tandborste, tandkräm,schampoo osv) [ ]Digitalkamera, laddare och USB- sladd [ ]Badkläder [ ]Tofflor [ ]Hushållspapper/toapapper [ ]Skärmmaskot [ ]Ficklampa [ ]Skruvmejsel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Här är en liten lista över saker att ta med som jag skrivit. [ ]Biljett [ ]Legitimation [ ]Pengar [ ]Datorn (Skärm, Mus, Musmatta, Tangentbord, Hörlurar, Elkablar) [ ]Förgreningsdosa [ ]Nätverkskabel [ ]Ombyteskläder [ ]Sovprylar (Kudde, Liggunderlag, Sovsäck/sovtäcke) [ ]Drivrutiner, operativsystem samt spel på skivor. [ ]Mobiltelefon & laddare [ ]CD/DVD Skivor [ ]Hygienartiklar (Tandborste, tandkräm,schampoo osv) [ ]Digitalkamera, laddare och USB- sladd [ ]Badkläder [ ]Tofflor [ ]Hushållspapper/toapapper [ ]Skärmmaskot [ ]Ficklampa [ ]Skruvmejsel okej, har skrivit ut dom nu.Och tar väl med mig typ samma saker! Redigerad 23 maj, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Bleh.. Har samma lista som jag gjorde 2003 och den håller än. #EL Prylar# [ ]Chassi [ ]Skärm [ ]Mus [ ]Musmatta [ ]Tangentbord [ ]Hörlurar [ ]Förgreningsdosa [ ]Nätverkskabel [ ]El kablar (#EL Prylar# -EVENTUELLA- #) [ ]Digitalkamera [ ]Kamera-laddare [ ]telefon-laddare [ ]USB-sladd till kamera [ ]Webcamera [ ]CD/DVD Skivor [ ]Windows skiva / Drivrutiner #ÖVRIGT# [ ]Sovsäck/täcke [ ]Kudde [ ]liggunderlag/luftmadrass [ ]Tofflor [ ]Ombyteskläder [ ]Hygien artiklar (Tandborste/shampoo m.m) [ ]Badkläder ¤##########¤ #GLÖM EJ!!!# ¤##########¤ [ ]Biljett [ ]Pengar [ ]Mobiltelefon [ ]Snus [ ]Ciggaretter [ ]Legitimation GLHF önskar StellHell Har inte jag skickat den till dig btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Bleh.. Har samma lista som jag gjorde 2003 och den håller än. Har inte jag skickat den till dig btw? Nice lista! Om du menar mig så har jag inte fått nån. Redigerad 23 maj, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Menar Siana. Har för mig jag skickade den till honom för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Menar Siana. Har för mig jag skickade den till honom för ett tag sen. Så kan det nog vara. Men som synes gjorde jag några ändringar. Jag behöver inte direkt ha snus med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Så kan det nog vara. Men som synes gjorde jag några ändringar. Jag behöver inte direkt ha snus med mig. Jo. Till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Tips till er som vill spara pengar Redigerad 25 maj, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Jo. Till mig. -- Ska vi ha en såndär forumträff igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts