.:Gurkan:. Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Fy fan, jag vill dit, men mina chanser att komma dit är lika med -10, även om jag får biljett. Får äns 8 åringar gå ditt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Får äns 8 åringar gå ditt? Tja, det är ingen åldersgräns, och jag är 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Tja, det är ingen åldersgräns, och jag är 11. Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Grattis Vafan är det med dig då? Sluta hetsa mot kattälskaren han är en cool pojke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vafan är det med dig då? Sluta hetsa mot kattälskaren han är en cool pojke Får man inte säga grattis utan att någon säger att det är hets mot 11 åringar och det är 13 års gräns på gtasajten.....Suck asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Får man inte säga grattis utan att någon säger att det är hets mot 11 åringar och det är 13 års gräns på gtasajten.....Suck asså Det var ju inte precis ett normalt bemötande Typ som om man snackar med någon: -Hej -Tja -Hur gammal är du? -14 -Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Får man inte säga grattis utan att någon säger att det är hets mot 11 åringar och det är 13 års gräns på gtasajten.....Suck asså Inte för dom som blev medlem föreJanuari 2004 Redigerad 7 april, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Det var ju inte precis ett normalt bemötande Typ som om man snackar med någon: -Hej -Tja -Hur gammal är du? -14 -Grattis Jag trodde att han kanske fylde år liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Får man inte säga grattis utan att någon säger att det är hets mot 11 åringar och det är 13 års gräns på gtasajten.....Suck asså Kanske du skulle sluta med att vara dryg och komma med olämpliga kommentarer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag trodde att han kanske fylde år liksom Tja, det är ingen åldersgräns, och jag är 11. Vart i den meningen låter det som han precis fyllt år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Får man inte säga grattis utan att någon säger att det är hets mot 11 åringar och det är 13 års gräns på gtasajten.....Suck asså Jag blir galen, om man blir medlem före första Januari 2004 är det ok om man är under 13, och jag blev medlem 9 juni 2003. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ok, förlåt för allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag vill riktigt gärna åka till Dreamhack, men jag får tyvärr inte Eftersom det är så långt bort. Men klart att man ska åka ditt om ett par år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ich bin coming! Jag och 2st kompisar! Jag sitter här: D20 plats 45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Skriv inte så många sidor, listan hamnar ju i skymundan hela tiden. Siana - rad D56, plats 45 Zack - rad D56, plats 43 R2D2 - rad D16, plats 50 StellHell - rad D34 T-Ryder - rad D10, plats 21 P-C - rad D46, plats 29 thotim - rad D46, plats 35-23 (?) FoxtroT - rad D20, plats 45 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Så vad är skillnaden mellan när du lanar och dreamhack förutom att dreamhack är större och mer välorganiserat? Våra lan är gratis, man umgås med kompisarna och har kul. Det är nämre till våra lan än till DH. Sigh. När ska ni inse att DreamHack är så mycket mer än ett stort, svettigt LAN? Om du nu är svett- allergiker kan du väl gå och provspela spel eller lyssna på föredrag? Se det som en mässa eller festival, och tänk om. Jag fattar nog det när jag vart där, men varför skulle jag åka dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Våra lan är gratis, man umgås med kompisarna och har kul. Det är nämre till våra lan än till DH. Jag fattar nog det när jag vart där, men varför skulle jag åka dit? Träffa nytt folk? Och hur många demospel, tävlingar (med fina priser) och föreläsningar finns det på andra LAN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vad bör man ha som minimum i hårdvara på datorn för att det inte ska bli allt för tråkigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Vad bör man ha som minimum i hårdvara på datorn för att det inte ska bli allt för tråkigt? Räcker väll med en vanlig dator, inte fan sitter man å spelar heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Tja, det är ingen åldersgräns, och jag är 11. Palla vara 11.. Redigerad 28 april, 2006 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts