R2D2 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 [bygger på det ärrtvå quotade] Ska väl ta det lugnt för det mesta. Tanka film och porr i massor, röka ute på parkeringsplatsen, äta pizza, jävlas med polarna, bygga datortorn, köpa delar, sälja snus och ciggaretter,lägga in läskburkar innuti datorn, titta på porr, träffa Jacker och Ärrtvå, vara camwhore, testa nya möss och musmattor, tjafsa med försäljare om att mitt neon började ryka när jag satte in det, powernappa, knapra koffeintabletter och sova på rondellen utanför DH. ..kort och gott, som förra året Sov ni verkligen i den där rondellen eller var det bara något som ni försökte lura i oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag kanske kommer dit som besökare . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Sov ni verkligen i den där rondellen eller var det bara något som ni försökte lura i oss? --- Näh, sov inte riktigt. EDIT: La upp en bild DA nyss. Redigerad 6 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 och sova på rondellen utanför DH. ..kort och gott, som förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Exact plats : Rad: D10 Plats: 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Fittgay Du är så körd på DH! http://67.18.37.14/19/132/emo/icon_biggrin.gif - - - Naaw, de gammla DH- trådarna får än verkligen att längta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ni vet fan inte ens vart jag sitter ? jag kansäga att jag vänta tills c hallen öppnas för jag skasitta påmina gammla platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Blir ingen C-hall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ni vet fan inte ens vart jag sitter ? jag kansäga att jag vänta tills c hallen öppnas för jag skasitta påmina gammla platser. Ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Uppdaterad. Siana - rad D56, plats 45 Zack - rad D56, plats 43 R2D2 - rad D16, plats 50 StellHell - rad D34 T-Ryder - rad D10, plats 21 P-C - rad D46, plats 29 thotim - rad D46, plats 35-23 (?) Jag gjorde ett litet bildspel för att man skulle bli riktigt sugen. Men jag orkade inte göra något stort av det, blev mest fjantigt. Men jag visar det ändå. Hah. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Okej vi sitter på rad D32 Plats 1 3 5 7 9 11 13 15 17 och 19 så du kan komma om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Okej vi sitter på rad D32 Plats 1 3 5 7 9 11 13 15 17 och 19 så du kan komma om du vill Mycket snack med lite verkstad, misstänker jag. Kan inte min plats men jag sitter i mittengången, några rader från scenen(mot scenen) och i ett hörn. underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Mycket snack med lite verkstad, misstänker jag. Kan inte min plats men jag sitter i mittengången, några rader från scenen(mot scenen) och i ett hörn. underbart Sök på ditt namn och se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vart är detta jippo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vart är detta jippo? Elmiahallen i Jönköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Elmiahallen i Jönköping. Är det långt ifrån Stockholm? Och när det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Är det långt ifrån Stockholm? Och när det? Här ligger det: http://www.x.se/gkku Det är den 17-20 juni. Förresten, det går att köpa biljetter nu. Snabba er! Redigerad 7 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Blir ju riktigt sugen nu. Hur lätt är det att få biljetter fram mot sommaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Blir ju riktigt sugen nu. Hur lätt är det att få biljetter fram mot sommaren? Men om du bokar nu så får du en biljett, det finns fortfarande några biljetter kvar från eftersläppet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Fy fan, jag vill dit, men mina chanser att komma dit är lika med -10, även om jag får biljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts