Jump to content

Dreamhack Summer 2006

Sikorka
 Share

Ska du komma på Dreamhack Summer 2006  

192 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det händer att ordrar avbokas. Då finns en chans att boka de biljetterna. Enda sättet att få tag i dessa är att försöka boka då och då, har du tur så finns det några lediga just då! OBS: Det är inte förrän du bekräftat ordern som biljetterna är säkrade, någon annan kanske försöker boka samtidigt. Den som först når sista steget i bokningsproceduren får biljetterna!

En del ordrar betalas aldrig, då släpper vi ut dessa biljetter till försäljning igen! Detta kallar vi eftersläpp!

Eftersläpp sker dagligen vardagar. Tidpunkten kan variera.

Bra!

Då är det bara att testa lite då och då. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 739
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Villken rad ska ni pojkar sitta på då?

Jag och 3 polare sitter på D10

Jag gjorde ju en lista.

Härmed uppdaterad.

Siana - rad D56, plats 43

Zack - rad D56, plats 45

R2D2 - rad D16, plats 50

StellHell - rad D34

T-Ryder - rad D10

L'Editation:

FoxtroT, vad med nu!

** EFTERSLÄPP IKVÄLL

De senaste dagarna har det varit svårt att få tag i biljetter

eftersom det inte har funnits några att boka. Ikväll är det dags för

årets första eftersläpp! Det innebär att ordrar som vi fortfarande

saknar betalning för, kommer att avbokas. Biljetterna släpps ut till

försäljning igen och du som ännu inte har bokat får en chans att få

tag i biljett.

Biljetterna släpps sent ikväll och bokas som vanligt:

http://tickets.dreamhack.se

** LEDIGA PLATSER

Igår öppnade vi ytterligare bordsrader för platsbokning. Fler kommer

att öppnas i samband med att betalningarna för efterläppet börjar

komma in.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du kollar på platsen brevid så kanske du förstår varför jag vill sitta där.

Btw, gillar du vårt klan-namn?

Jodå. Ypperligt fyndigt. Nåväl, då ändrar vi.

Siana - rad D56, plats 45

Zack - rad D56, plats 43

R2D2 - rad D16, plats 50

StellHell - rad D34

T-Ryder - rad D10

P-C - rad D46, plats 29

thotim - rad D46, plats 35-23 (?)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också läst en del. Hittade en gammal tråd också där StellHell lade upp en bild på Hultenius. Hittade också en tråd där folk w00tade hejvilt över att DH hade 1GiB/s. :blink:

Förresten, ger inte den här texten lite ångest och vemod?

10:00 Nätverket stängs av

10:30 Elen stängs av. Dags att bege sig hemåt.

12:00 Dörrarna stängs. Alla måste ha lämnat hallen för att hinna hem och ladda inför Dreamhack Winter 2006. Vi ses igen till vintern! >_<

Ooh.

DreamHack Winter 02

DreamHack summer 02 ('Tillfälligt avbrott')

DreamHack Winter 03

DreamHack Summer 03

DreamHack Winter 04

DreamHack Summer 04

DreamHack Winter 05

DreamHack Summer 06

---

Hur har folket planerat sin vistelse i Jönköping då? Ska ni inte sova någonting, ska ni spela, tanka, springa runt, sova, etc?

Själv ska jag försöka sova så lite som möjligt, tanka så mycket som möjligt, kommer antagligen köpa en ny hårddisk tills dess, spela en del om jag får köpt CS innan dess, och springa runt och vela en del.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur har folket planerat sin vistelse i Jönköping då? Ska ni inte sova någonting, ska ni spela, tanka, springa runt, sova, etc?

Själv ska jag försöka sova så lite som möjligt, tanka så mycket som möjligt, kommer antagligen köpa en ny hårddisk tills dess, spela en del om jag får köpt CS innan dess, och springa runt och vela en del.

Sova 4-6 timmar varje dag. Tanka för fullt. Inte spela så mycket spel. Mest bara vara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sova 6 timmar om dagen, minst. Antingen i Sovsalen eller dra bort till "Kuken" och sova(han bor typ vid Willys).

Sen blir det som alla andra år. Tanka ett par filmer, kolla på dom där. Sitta och lyssna på musik och spela alla möjliga spel. Gå runt och dryga sig med Crew(känner typ hälften) och vara ute och röka/pissa/busa. Käka massvis med pizza och dricka allt för mycket energidrycker. Mumma!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[bygger på det ärrtvå quotade]

Ska väl ta det lugnt för det mesta.

Tanka film och porr i massor, röka ute på parkeringsplatsen, äta pizza, jävlas med polarna, bygga datortorn, köpa delar, sälja snus och ciggaretter,lägga in läskburkar innuti datorn, titta på porr, träffa Jacker och Ärrtvå, vara camwhore, testa nya möss och musmattor, tjafsa med försäljare om att mitt neon började ryka när jag satte in det, powernappa, knapra koffeintabletter och sova på rondellen utanför DH.

..kort och gott, som förra året >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor