FoxtroT Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Det händer att ordrar avbokas. Då finns en chans att boka de biljetterna. Enda sättet att få tag i dessa är att försöka boka då och då, har du tur så finns det några lediga just då! OBS: Det är inte förrän du bekräftat ordern som biljetterna är säkrade, någon annan kanske försöker boka samtidigt. Den som först når sista steget i bokningsproceduren får biljetterna! En del ordrar betalas aldrig, då släpper vi ut dessa biljetter till försäljning igen! Detta kallar vi eftersläpp! Eftersläpp sker dagligen vardagar. Tidpunkten kan variera. Bra! Då är det bara att testa lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Villken rad ska ni pojkar sitta på då? Jag och 3 polare sitter på D10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Villken rad ska ni pojkar sitta på då? Jag och 3 polare sitter på D10 Jag gjorde ju en lista. Härmed uppdaterad. Siana - rad D56, plats 43 Zack - rad D56, plats 45 R2D2 - rad D16, plats 50 StellHell - rad D34 T-Ryder - rad D10 L'Editation: FoxtroT, vad med nu! ** EFTERSLÄPP IKVÄLL De senaste dagarna har det varit svårt att få tag i biljetter eftersom det inte har funnits några att boka. Ikväll är det dags för årets första eftersläpp! Det innebär att ordrar som vi fortfarande saknar betalning för, kommer att avbokas. Biljetterna släpps ut till försäljning igen och du som ännu inte har bokat får en chans att få tag i biljett. Biljetterna släpps sent ikväll och bokas som vanligt: http://tickets.dreamhack.se ** LEDIGA PLATSER Igår öppnade vi ytterligare bordsrader för platsbokning. Fler kommer att öppnas i samband med att betalningarna för efterläppet börjar komma in. Redigerad 6 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Siana - rad D56, plats 43 Zack - rad D56, plats 45 R2D2 - rad D16, plats 50 StellHell - rad D34 T-Ryder - rad D10 P-C - rad D46, plats 29 thotim - rad D46, plats 35-23 (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag sitter på plats 43, inte Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag sitter på plats 43, inte Siana. Bestäm dig, stupid. Du skrev ju att du ville sitta i mitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Bestäm dig, stupid. Du skrev ju att du ville sitta i mitten. Om du kollar på platsen brevid så kanske du förstår varför jag vill sitta där. Btw, gillar du vårt klan-namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 "KonkelBaer / KonkelBaers minions"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Sug min kuk - betalningen kom fram. Sitter på D46. Kan ju träffas där, Dider? Självklart, vad ska du göra? Skicka virus till mig eller Redigerad 6 april, 2006 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 "KonkelBaer / KonkelBaers minions"? Bara KonkelBaers minions. Muaha! Undrar vad Siana tycker om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Om du kollar på platsen brevid så kanske du förstår varför jag vill sitta där. Btw, gillar du vårt klan-namn? Jodå. Ypperligt fyndigt. Nåväl, då ändrar vi. Siana - rad D56, plats 45 Zack - rad D56, plats 43 R2D2 - rad D16, plats 50 StellHell - rad D34 T-Ryder - rad D10 P-C - rad D46, plats 29 thotim - rad D46, plats 35-23 (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Satt just och läste igenom de gamla DH-trådarna. Hu, vad jag längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Satt just och läste igenom de gamla DH-trådarna. Hu, vad jag längtar Då är vi 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Jag har också läst en del. Hittade en gammal tråd också där StellHell lade upp en bild på Hultenius. Hittade också en tråd där folk w00tade hejvilt över att DH hade 1GiB/s. Förresten, ger inte den här texten lite ångest och vemod? 10:00 Nätverket stängs av 10:30 Elen stängs av. Dags att bege sig hemåt. 12:00 Dörrarna stängs. Alla måste ha lämnat hallen för att hinna hem och ladda inför Dreamhack Winter 2006. Vi ses igen till vintern! Ooh. DreamHack Winter 02 DreamHack summer 02 ('Tillfälligt avbrott') DreamHack Winter 03 DreamHack Summer 03 DreamHack Winter 04 DreamHack Summer 04 DreamHack Winter 05 DreamHack Summer 06 --- Hur har folket planerat sin vistelse i Jönköping då? Ska ni inte sova någonting, ska ni spela, tanka, springa runt, sova, etc? Själv ska jag försöka sova så lite som möjligt, tanka så mycket som möjligt, kommer antagligen köpa en ny hårddisk tills dess, spela en del om jag får köpt CS innan dess, och springa runt och vela en del. Redigerad 6 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hur har folket planerat sin vistelse i Jönköping då? Ska ni inte sova någonting, ska ni spela, tanka, springa runt, sova, etc? Själv ska jag försöka sova så lite som möjligt, tanka så mycket som möjligt, kommer antagligen köpa en ny hårddisk tills dess, spela en del om jag får köpt CS innan dess, och springa runt och vela en del. Sova 4-6 timmar varje dag. Tanka för fullt. Inte spela så mycket spel. Mest bara vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hur har folket planerat sin vistelse i Jönköping då? Ska ni inte sova någonting, ska ni spela, tanka, springa runt, sova, etc? Själv ska jag försöka sova så lite som möjligt, tanka så mycket som möjligt, kommer antagligen köpa en ny hårddisk tills dess, spela en del om jag får köpt CS innan dess, och springa runt och vela en del. Sova 6 timmar om dagen, minst. Antingen i Sovsalen eller dra bort till "Kuken" och sova(han bor typ vid Willys). Sen blir det som alla andra år. Tanka ett par filmer, kolla på dom där. Sitta och lyssna på musik och spela alla möjliga spel. Gå runt och dryga sig med Crew(känner typ hälften) och vara ute och röka/pissa/busa. Käka massvis med pizza och dricka allt för mycket energidrycker. Mumma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 [bygger på det ärrtvå quotade] Ska väl ta det lugnt för det mesta. Tanka film och porr i massor, röka ute på parkeringsplatsen, äta pizza, jävlas med polarna, bygga datortorn, köpa delar, sälja snus och ciggaretter,lägga in läskburkar innuti datorn, titta på porr, träffa Jacker och Ärrtvå, vara camwhore, testa nya möss och musmattor, tjafsa med försäljare om att mitt neon började ryka när jag satte in det, powernappa, knapra koffeintabletter och sova på rondellen utanför DH. ..kort och gott, som förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Satt just och läste igenom de gamla DH-trådarna. Hu, vad jag längtar Fittgay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Fittgay Mog7.. Du är sååå nära en fet ban ett tag. Tycker inte det kommer något vettigt från din sida nångång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Mog7.. Du är sååå nära en fet ban ett tag. Tycker inte det kommer något vettigt från din sida nångång.. Fick han varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts