Siana Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Men wajjnarN^. Gav jag dig för mycket bacardi igår eller? Lugna dig, att sitta bortvänd från bigscreen gör ingenting. De visar en jävla låt om och om igen som alla klappar i händerna till och cs-compo. GUUUUD SÅÅÅÅ SPÄNNANDE!!! Annat var det när de visade fotbolls-VM, det var störtnajs. Haha, okej, jag bara antog att det var bättre att sitta riktad emot bigscreen eftersom de platserna var grymt mycket mer populära än de som riktades ifrån bigscreen. Näh, du gav mig inte för mycket. Jag vågade inte ta mer, du sög ju av flaskhalsen, "kknlebar£gmial,cmo". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Sitter ganska bra här Yay. Jag kommer att se dig från min plats på D16. Men du saknar fortfarande C-hallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Sitter ganska bra här Woho! Grymma platser vi fick! ! !! !! ! ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Var jag sitter lär ni inte få veta förens det är dags... Sitter under en kompis namn, så försök inte leta på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Sitter ganska bra här Omfg! Jag sitter skitnära dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 För sent för att boka biljett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) För sent för att boka biljett? Jä- hä- hävligt för sent, ja. Jag anar en romans between P-C och IceCandy... Redigerad 3 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jä- hä- hävligt för sent, ja. Jag anar en romans between P-C och IceCandy... SKA P-C VA OTROGEN? HANS MIKKA DÅ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Ska kaske komma, men jag vet väldigt lite om DH, jag vet att det är en typ LAN-mässa eller nåt.... Kan inte nån skriva lite fakta i stället? *EDIT* såg att det var för sent att boka sig, eller...? BTW, nån som orkar kan väl vara snäll och ge lite info? Redigerad 3 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 SKA P-C VA OTROGEN? HANS MIKKA DÅ?! Det man inte vet om mår man inte dåligt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Det man inte vet om mår man inte dåligt av. Du stal orden ur munnen på mig. @Valle- Ball: Ja, det är för sent nu. All information hittar du på http://www.dreamhack.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 @Valle- Ball: Ja, det är för sent nu. All information hittar du på http://www.dreamhack.se Tack! ska titta lite nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Tallyho, långt här bak, som de mobboffer vi är, sitter jag, Zack samt hans bror. http://img96.imageshack.us/img96/3131/plats0vq.png Jag hade tänkt göra en liten plats- lista nu, så folk vet var de andra sitter. Inte för att uppmuntra spring, men det kan alltid vara kul att göra ett besök. Ni väljer förstås själva om ni vill säga var ni sitter. Siana - rad D56, plats 43 Zack - rad D56, plats 45 R2D2 - rad D16, plats 50 StellHell - rad D34 T-Ryder - rad D10 Fill in. Redigerad 6 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Omfg! Jag sitter skitnära dig! Fniss. Men jag måste 'flytta' Har en .. två eftersläntare och jag måste ha plats åt dom med. Så jag flyttar närmare scenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Ta D4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Tallyho, långt här bak, som de mobboffer vi är, sitter jag, Zack samt hans bror. http://img96.imageshack.us/img96/3131/plats0vq.png Jag hade tänkt göra en liten plats- lista nu, så folk vet var de andra sitter. Inte för att uppmuntra spring, men det kan alltid vara kul att göra ett besök. Ni väljer förstås själva om ni vill säga var ni sitter. Siana - rad D56, plats 43 Zack - rad D56, plats 45 R2D2 - rad D16 StellHell - rad D34 Fill in. Jag sitter på plats 50 om du vill skriva in det. Kanske blir 48 om min polare vill ha 50, men jag ska nog ha 50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Fan vad jag hatar min kompis, han drog ut på tiden för mkt. nån som vet var man kan köpa 3st biljeter jämter varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Fan vad jag hatar min kompis, han drog ut på tiden för mkt. nån som vet var man kan köpa 3st biljeter jämter varandra? Jämte varandra vet jag inte. Men om du är aktiv som fan på sidan (ett tips är att sätta tickets.dreamhack.se som startsida) så borde fler biljetter, precis som din kompis biljetter, att säljas på nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Jämte varandra vet jag inte. Men om du är aktiv som fan på sidan (ett tips är att sätta tickets.dreamhack.se som startsida) så borde fler biljetter, precis som din kompis biljetter, att säljas på nytt. Okej, får väl sitta uppe hela natten om det ska behövas, JAG SKA TILL DH. Edit: När man går in i "hitta vänner" och trycker på nån av de platserna, så står det "Ledig plats" !? Är det för dem som inte betalat än? Redigerad 4 april, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Okej, får väl sitta uppe hela natten om det ska behövas, JAG SKA TILL DH. Det händer att ordrar avbokas. Då finns en chans att boka de biljetterna. Enda sättet att få tag i dessa är att försöka boka då och då, har du tur så finns det några lediga just då! OBS: Det är inte förrän du bekräftat ordern som biljetterna är säkrade, någon annan kanske försöker boka samtidigt. Den som först når sista steget i bokningsproceduren får biljetterna! En del ordrar betalas aldrig, då släpper vi ut dessa biljetter till försäljning igen! Detta kallar vi eftersläpp! Eftersläpp sker dagligen vardagar. Tidpunkten kan variera. -- Slitet ur tickets.dreamhack.se Redigerad 4 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts