Jump to content

Dreamhack Summer 2006

Sikorka
 Share

Ska du komma på Dreamhack Summer 2006  

192 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag vill ti dreamhack! ^_^ Fast de får väll på Winter då.. Om jag har lyckats uppgradera min dator tills dess :huh:

Palla åka tid med en skruttig gammal dator..

Vice: Ja antagligen kommer de säljas på blocket och så, men var redo på att betala mycket :wub:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 739
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför skulle det inte få säljas där? Alla andra biljetter säljs ju där. Många som backar ur i sista minuten samt folk som köper för att sen tjäna pengar.

Hey, StellHell, kan inte du som har varit där så många gånger redan sälja din biljett till mig den 27? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vice., tro inte att du kommer undan pizzan! Du får maila den om du inte kommer. :mellow:

Förresten, har du läst eller?

ALLA BILJETTER BOKADE - SÅ FÅR DU TAG I RESTBILJETTER

ALLA BILJETTER HAR BOKATS

Alla biljetter till DreamHack Summer 2006 har bokats. Trots detta finns fortfarande chansen att få tag i biljetter med de två följande alternativen:

ALTERNATIV 1: AVBOKADE BILJETTER

Det händer att ordrar avbokas. Då finns en chans att boka de biljetterna. Enda sättet att få tag i dessa är att försöka boka då och då, har du tur så finns det några lediga just då! OBS: Det är inte förrän du bekräftat ordern som biljetterna är säkrade, någon annan kanske försöker boka samtidigt. Den som först når sista steget i bokningsproceduren får biljetterna!

ALTERNATIV 2: BOKA BILJETT VID EFTERSLÄPP

En del ordrar betalas aldrig, då släpper vi ut dessa biljetter till försäljning igen! Detta kallar vi eftersläpp!

Eftersläpp sker dagligen vardagar. Tidpunkten kan variera.

Hoppas Zack beställer platser snart. Finns inte så många bra(gröna) kvar, och vi är tre pers som vill sitta brevid varandra. Mörkblå är de som är någorlunda dugliga... Snabba dig, Zackis!

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näh. Men det är ju ändå att föredra att slippa att vända på sig. Och de tre platserna på D12 är fortfarande lediga. Tally- freakin'- ho.

Men wajjnarN^. Gav jag dig för mycket bacardi igår eller? Lugna dig, att sitta bortvänd från bigscreen gör ingenting. De visar en jävla låt om och om igen som alla klappar i händerna till och cs-compo. GUUUUD SÅÅÅÅ SPÄNNANDE!!!

Annat var det när de visade fotbolls-VM, det var störtnajs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor