GiZmo Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Jag vill ti dreamhack! Fast de får väll på Winter då.. Om jag har lyckats uppgradera min dator tills dess Palla åka tid med en skruttig gammal dator.. Vice: Ja antagligen kommer de säljas på blocket och så, men var redo på att betala mycket Redigerad 31 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vice: Ja antagligen kommer de säljas på blocket och så, men var redo på att betala mycket Jo jag vet. men jag vill dit. Fast det är klart, åker jag inte behöver jag inte köpa pizza. Nä, kosta vd det vill, jag skall dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Är inte säker på att det går att sälja DH- blijetter på Blocket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Varför skulle det inte få säljas där? Alla andra biljetter säljs ju där. Många som backar ur i sista minuten samt folk som köper för att sen tjäna pengar. Hey, StellHell, kan inte du som har varit där så många gånger redan sälja din biljett till mig den 27? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Vice., tro inte att du kommer undan pizzan! Du får maila den om du inte kommer. Förresten, har du läst eller? ALLA BILJETTER BOKADE - SÅ FÅR DU TAG I RESTBILJETTER ALLA BILJETTER HAR BOKATS Alla biljetter till DreamHack Summer 2006 har bokats. Trots detta finns fortfarande chansen att få tag i biljetter med de två följande alternativen: ALTERNATIV 1: AVBOKADE BILJETTER Det händer att ordrar avbokas. Då finns en chans att boka de biljetterna. Enda sättet att få tag i dessa är att försöka boka då och då, har du tur så finns det några lediga just då! OBS: Det är inte förrän du bekräftat ordern som biljetterna är säkrade, någon annan kanske försöker boka samtidigt. Den som först når sista steget i bokningsproceduren får biljetterna! ALTERNATIV 2: BOKA BILJETT VID EFTERSLÄPP En del ordrar betalas aldrig, då släpper vi ut dessa biljetter till försäljning igen! Detta kallar vi eftersläpp! Eftersläpp sker dagligen vardagar. Tidpunkten kan variera. Hoppas Zack beställer platser snart. Finns inte så många bra(gröna) kvar, och vi är tre pers som vill sitta brevid varandra. Mörkblå är de som är någorlunda dugliga... Snabba dig, Zackis! http://img85.imageshack.us/img85/6266/platser2cw.png Redigerad 31 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Im coming niggah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vad sperlar det för roll var man sitter. Hur dåliga kan de dåliga vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Kanske inte kommer. Har tagit 4 dagar att regga min betalning. Den har fortfarande inte kommit in och sista dagen är idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Kanske inte kommer. Har tagit 4 dagar att regga min betalning. Den har fortfarande inte kommit in och sista dagen är idag. Rätt åt dig, hoppas att du inte kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Rätt åt dig, hoppas att du inte kommer. Sug min kuk - betalningen kom fram. Sitter på D46. Kan ju träffas där, Dider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Sug min kuk - betalningen kom fram. Sitter på D46. Kan ju träffas där, Dider? Oooh, det här vill inte jag missa! Ska poppa popcorn för ändamålet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vad sperlar det för roll var man sitter. Hur dåliga kan de dåliga vara? Det här är enligt mig (den bifogade bilden). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Det finns fortfarande tre platser riktade emot bigscreen i rad kvar på D12! Det är ganska bra platser va? Antagligen blir betalningen reggad när som helst, då får vi slänga oss över dem. Redigerad 1 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Det är knappast katastrof om ni inte får platser riktade mot bigscreen, det är bara att vända på huvudet då det är dags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Det är knappast katastrof om ni inte får platser riktade mot bigscreen, det är bara att vända på huvudet då det är dags. Och hurpass ofta är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Inte alltför ofta. Men man bryr sig ju inte om varenda event heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Sitter ganska bra här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Inte alltför ofta. Men man bryr sig ju inte om varenda event heller. Näh. Men det är ju ändå att föredra att slippa att vända på sig. Och de tre platserna på D12 är fortfarande lediga. Tally- freakin'- ho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Näh. Men det är ju ändå att föredra att slippa att vända på sig. Och de tre platserna på D12 är fortfarande lediga. Tally- freakin'- ho. Men wajjnarN^. Gav jag dig för mycket bacardi igår eller? Lugna dig, att sitta bortvänd från bigscreen gör ingenting. De visar en jävla låt om och om igen som alla klappar i händerna till och cs-compo. GUUUUD SÅÅÅÅ SPÄNNANDE!!! Annat var det när de visade fotbolls-VM, det var störtnajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag tror jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts