R2D2 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Dito. Drar med vattenpipan i år ffs. Hoppas man slipper träffa typ alla p13 ;E R2D2: Sno inte min kamera igen. Blir fan sur när man hittar en bild på din kompis med en skylt fasttejpad på pannbenet. Nädå. Pappa har tröttnat på våran nuvarande kamera. Så han ska köpa nån skitdyr proffskamera och sen ska jag nog få den gamla. Men jag frågade faktiskt innan jag "snodde" din kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Men jag frågade faktiskt innan jag "snodde" din kamera Han kanske inte vågade säga emot. -- Huhu, nu börjar det dra ihop sig till biljett försäljningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Dito. Drar med vattenpipan i år ffs. Hoppas man slipper träffa typ alla p13 ;E R2D2: Sno inte min kamera igen. Blir fan sur när man hittar en bild på din kompis med en skylt fasttejpad på pannbenet. P14 då Får väl dra till DH något år. Inte i år men när jag bler lite äldre... Då när jag är p15 och har lite respekt på forumet... Då jävlar! Då kommer det lukta rabarb över hela skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Då kommer det lukta rabarb över hela skiten Rabarber luktar gott. synd att man inte kan komma...eller...inte vill komma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Är listan på sidan 1 fortfarande aktuell, någon som uppgraderar den eller är det dags att göra en ny? Jag skall dit med en av mina bröder iallafall. Den på sidan 1 är nog INTE aktuell, på sidan 2 eller 3 eller var det nu var jag hade en är nog mest aktuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Skulle gärna vilja komma. Men jag har ingen vidare lust att åka 100+ mil för ett LAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Skulle gärna vilja komma. Men jag har ingen vidare lust att åka 100+ mil för ett LAN Lan & lan, är väll mer en festival? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Lan & lan, är väll mer en festival? Dreamhack Festival: 68 000 Dreamhack LAN: 225 000 Google never lies. Redigerad 14 mars, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Det var mer en åsikt än ett fakta.. meeeeeen DreamHack är världens absolut största lan, datorfestival och demoparty!Dreamhack.se never lies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) En bild säger mer än tusen ord. *L'Editation* Bara för att jag inte har något särskilt för mig, tänkte jag någorlunda uppdatera listan... 1. Godfather - Luleå, Kalix 2. Siana - Göteborg 3. IceCandy - Göteborg 4. HOWHOW - Hudiksvall 5. Wu Zi Mu - Pajala, Luleå 6. Ace - Varberg 7. ironmaiden91 8. krull (funderar) - Flen 9. Cortez - Stockholm 10. R2D2 - Stockholm 11. Sniper - Stockholm 12. xstreem - Staffanstorp, Skåne 13. SlewME (funderar) - Stockholm, Solna 14. AppleSeed - Göteborg, Kungsbacka 15. Pico - Enköping, Uppsala 16. Sikorka - Alfta, Gävleborg 17. Jacker - Hallsberg 18. P-C - Stockholm 19. Frenzy - Staffanstorp, Skåne 20. Moongoose - Uppsala, Örsundsbro 21. Lindström - Västerås 22. _EmiL_ - Västerås 23. GRIM(back (funderar) 24. Vice. - Lund, Skåne 25. Patrik - Luleå 26. Joey 27. DimpZ - Arvidsjaur 28. Glockalnet - Motala 29. Vice. - Lund 30. nor_adde (funderar) - ??? 31. SlyNaAnAn - ??? 32. the-copy - Hudiksvall Redigerad 14 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Siana, engelska. Lanparty ser jag som dreamhack. förlåt. Inte Datorfestival, låter som om datorerna dansar eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Siana, engelska. Lanparty ser jag som dreamhack. förlåt. Inte Datorfestival, låter som om datorerna dansar eller något. Festival passar nog bäst. För att citera susning "Festivaler är stora arrangemang ~ som sträcker över flera dagar." edit: Siana.. jag antar att det äs listan över folk som ska dit,... jag hittar inte mig själv.. har du dissat mig? Redigerad 14 mars, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Siana, engelska. Lanparty ser jag som dreamhack. förlåt. Inte Datorfestival, låter som om datorerna dansar eller något. Festival betyder ordagrannt "Högtid". Nice, ey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 "Vad är nu ett LAN-party? Kort sagt, det är när ett gäng människor tar sina datorer och samlas på en plats, kopplar ihop ett nätverk, spelar spel, utbyter datafiler (ofta porr och MP3) och äter onyttig mat." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 "Vad är nu ett LAN-party? Kort sagt, det är när ett gäng människor tar sina datorer och samlas på en plats, kopplar ihop ett nätverk, spelar spel, utbyter datafiler (ofta porr och MP3) och äter onyttig mat." Och eftersom dreamhack har massor av montrar, aktiviteter på scen, affärer och lite annat så är det inte bara lanparty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 "Vad är nu ett LAN-party? Kort sagt, det är när ett gäng människor tar sina datorer och samlas på en plats, kopplar ihop ett nätverk, spelar spel, utbyter datafiler (ofta porr och MP3) och äter onyttig mat." Ja, det visste vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Och eftersom dreamhack har massor av montrar, aktiviteter på scen, affärer och lite annat så är det inte bara lanparty. Därmed är det en högtid..? Usch nej, jag ska fan skippa DH, alldeles för dyrt, tyvärr. Köper något fint till mig själv istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 edit: Siana.. jag antar att det äs listan över folk som ska dit,... jag hittar inte mig själv.. har du dissat mig? Han dissasr många i den listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) ... Redigerad 15 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Han dissasr många i den listan. Det är synd om oss outsiders som inte får vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts