darkfejs Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 15-18 Juni. Biljetterna släpps vid midnatt den 28:e Mars (om det Cortez säger stämmer). Då får man sitta uppe, för biljetterna tar slut på nån timme. Någon timme jä*lar va fort!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Någon som är 100% säker på att biljetterna släpps den 28 mars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jag kommer. Ända problemet är en 10meters nätverkskabel, men det går nog fixa fram. Bor i Motala btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Någon som är 100% säker på att biljetterna släpps den 28 mars? "Datum och biljetter DreamHack Summer 2006 hålls 17-20 juni på Elmia i Jönköping. Biljetter beställs här på webben. Biljettsläpp 28 mars! " Yeh. Jacker, ses där? Vi får väl skaka hand och roa oss lite i år igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Självklart, inget DH utan dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Självklart, inget DH utan dig. Sen kan vi bada nakna i joltpoolen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Jävlar, 28 Mars är ju snart ju. Jag kommer gömma mig för Jacker, han är lång. Redigerad 13 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Är listan på sidan 1 fortfarande aktuell, någon som uppgraderar den eller är det dags att göra en ny? Jag skall dit med en av mina bröder iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Jävlar, 28 Mars är ju snart ju. Jag kommer gömma mig för Jacker, han är lång. Japp, var tvungen att stå på tå för att nå upp till hans bröstvårta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Japp, var tvungen att stå på tå för att nå upp till hans bröstvårta. Herrejävlar. Äntligen är det bevisat, abstrakt konst är bra för längden. Redigerad 13 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Självklart, inget DH utan dig. Jag då :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Pff, slår er med hästlängder hela bunten. Och ja, jag kommer. Om det inte krockar med min utlandsemester. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Japp, var tvungen att stå på tå för att nå upp till hans bröstvårta. Vad ska du göra vid hans bröstvårta? Vice: Nej det är den inte! jag ska komma. Redigerad 13 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Pff, slår er med hästlängder hela bunten. Och ja, jag kommer. Om det inte krockar med min utlandsemester. Toppen, då skall jag ge igen för allt galet du håller på med här. Mmm vasselin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Sen kan vi bada nakna i joltpoolen http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif R2D2: Aow... Glömmer alltid någon. :'( Men du är också soet, det kan jag lova. http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Pff, slår er med hästlängder hela bunten. Och ja, jag kommer. Om det inte krockar med min utlandsemester. Kommer du vara lika tyst nu med? Jag tänker söka upp dig och attackera dig bakifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Kommer du vara lika tyst nu med? Jag tänker söka upp dig och attackera dig bakifrån. Klart jag ska.. Palla ha er springande vid mig hela tiden. Räcker med ett stort "möte". Sen får man se vad som händer, jag är inte någon som springer runt hela tiden. Så jag kommer sitta vid mina homies och uggla, alt. vara ute och röka/äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 Üördár ovanstående person... Fast jag röker inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2006 (redigerad) Klart jag ska.. Palla ha er springande vid mig hela tiden. Räcker med ett stort "möte". Sen får man se vad som händer, jag är inte någon som springer runt hela tiden. Så jag kommer sitta vid mina homies och uggla, alt. vara ute och röka/äta. Hoho, "er". Tror du att jag tänker springa runt vid din plats får du tänka om. Men jag ska ge dig ett jävla röj. Seriöst, jag tycker det skulle vara kul att träffa varje forumit IRL, så det kommer jag göra, och sedan återgå till min plats. Om man sedan tycker någon var extra trevlig kanske man uppsöker denne igen, och är social och rolig. Redigerad 13 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Så jag kommer sitta vid mina homies och uggla, alt. vara ute och röka/äta. Dito. Drar med vattenpipan i år ffs. Hoppas man slipper träffa typ alla p13 ;E R2D2: Sno inte min kamera igen. Blir fan sur när man hittar en bild på din kompis med en skylt fasttejpad på pannbenet. Redigerad 14 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts