Jump to content

Dreamhack Summer 2006

Sikorka
 Share

Ska du komma på Dreamhack Summer 2006  

192 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 739
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Någon som är 100% säker på att biljetterna släpps den 28 mars? :P

"Datum och biljetter

DreamHack Summer 2006 hålls 17-20 juni på Elmia i Jönköping. Biljetter beställs här på webben. Biljettsläpp 28 mars! "

Yeh.

Jacker, ses där? Vi får väl skaka hand och roa oss lite i år igen :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer du vara lika tyst nu med? Jag tänker söka upp dig och attackera dig bakifrån.

Klart jag ska.. Palla ha er springande vid mig hela tiden. Räcker med ett stort "möte". Sen får man se vad som händer, jag är inte någon som springer runt hela tiden. Så jag kommer sitta vid mina homies och uggla, alt. vara ute och röka/äta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart jag ska.. Palla ha er springande vid mig hela tiden. Räcker med ett stort "möte". Sen får man se vad som händer, jag är inte någon som springer runt hela tiden. Så jag kommer sitta vid mina homies och uggla, alt. vara ute och röka/äta.

Hoho, "er". Tror du att jag tänker springa runt vid din plats får du tänka om. Men jag ska ge dig ett jävla röj. :unsure:

Seriöst, jag tycker det skulle vara kul att träffa varje forumit IRL, så det kommer jag göra, och sedan återgå till min plats. Om man sedan tycker någon var extra trevlig kanske man uppsöker denne igen, och är social och rolig.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så jag kommer sitta vid mina homies och uggla, alt. vara ute och röka/äta.

Dito. Drar med vattenpipan i år ffs.

Hoppas man slipper träffa typ alla p13 ;E

R2D2: Sno inte min kamera igen. Blir fan sur när man hittar en bild på din kompis med en skylt fasttejpad på pannbenet.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor