Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) GTASajten borde fixa en egen rad då, om alla som nu menar på att dom ska dit far dit också. Så kan man ju även hålla koll på datorerna om nån måste gå ett tag. Krull: det är på/i Elmia i Jönköping (Lite update) Folk som kommer/planerar på att komma till DH Summer -06: 1. Godfather - Luleå, Kalix 2. Siana - Göteborg 3. IceCandy - Göteborg 4. HOWHOW - Hudiksvall 5. Wu Zi Mu - Pajala, Luleå 6. Ace - Varberg 7. ironmaiden91 8. krull (funderar) - Flen 9. Cortez - Stockholm 10. R2D2 - Stockholm 11. Sniper - Stockholm 12. xstreem - Staffanstorp, Skåne 13. SlewME (funderar) - Stockholm, Solna 14. AppleSeed - Göteborg, Kungsbacka 15. Pico - Enköping, Uppsala 16. Sikorka - Bollnäs, Gävleborg 17. Jacker - Hallsberg 18. P-C - Stockholm 19. Frenzy - Staffanstorp, Skåne 20. Moongoose - Uppsala, Örsundsbro 21. Lindström - Västerås 22. _EmiL_ - Västerås 23. GRIM(back (funderar) 24. Vice. (Säker!) - Lund, Skåne 25. Patrik - Luleå 26. Joey 27. DimpZ - Arvidsjaur 28. 29. 30. Redigerad 27 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag kommer! Eller, jag vill komma! Jag måste komma! QuoteN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 QuoteN!! Dirty minds think alike. *smäll på fingrarna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Hmm, vad är det enklaste sättet att frakta en dator+skärm på? Alltså, hur gör ni ska bära på den? Tar ni en del åt gången, har ni lyckats få ner skiten i en väska, använder ni én shoppingkärra? Eller en sån där fraktkärra..? P-C: Därför editade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Kommer absolut. *edit* Icecandy: Ha en kompis morsa som vaktar bilen medan man bär in datorn plus tillbehör på några lass. Redigerad 26 november, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Hmm, vad är det enklaste sättet att frakta en dator+skärm på? Alltså, hur gör ni ska bära på den? Tar ni en del åt gången, har ni lyckats få ner skiten i en väska, använder ni én shoppingkärra? Eller en sån där fraktkärra..? P-C: Därför editade jag En sån där stor jefla IKEA påse funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag ska försöka ta mig dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 En sån där stor jefla IKEA påse funkar... Är du säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 GTASajten borde fixa en egen rad då, om alla som nu menar på att dom ska dit far dit också. Så kan man ju även hålla koll på datorerna om nån måste gå ett tag. Krull: det är på/i Elmia i Jönköping (Lite update) De som (kanske) kommer: Godfather Siana IceCandy HOWHOW Wu Zi Mu Ace ironmaiden91 krull Cortez R2D2 Sniper Jag då? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Men vi får väl inte glömma att göra en CS Klan och vara med i CS tävlingen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag ska nog ta Hockeybag med hjul, där ryms ALLT Om nån behöver komma in gratis kan dom gömma sig längst in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 GTASajten borde fixa en egen rad då, om alla som nu menar på att dom ska dit far dit också. Så kan man ju även hålla koll på datorerna om nån måste gå ett tag. Krull: det är på/i Elmia i Jönköping (Lite update) De som (kanske) kommer: Godfather Siana IceCandy HOWHOW Wu Zi Mu Ace ironmaiden91 krull Cortez R2D2 Sniper xstreem Oj i helvete.. Hela forumet. Jag kanske kommer, måste se om jag kan då osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Svar NEJ, jag ska sitta hemma och gråta till Leonard Cohen. Men ni får skåla för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag ska dit för att spöa upp Godfather. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Jag ska nog ta Hockeybag med hjul, där ryms ALLT Om nån behöver komma in gratis kan dom gömma sig längst in Fyfan, Bra idé! Den ska jag komma ihåg! Vi kan säga såhär. Dom som bor ovanför Luleå tar sig till Loet och så hyr vi en egen buss och drar iväg en vecka eller två! Pico: Skäms på dig! Redigerad 26 november, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nej! På sommarn ska man inte sitta framför datorn, då ska man vara på festival. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nej! På sommarn ska man inte sitta framför datorn, då ska man vara på festival. .nä, man ska chroma vänsterarmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag ska nog, med 2 polare .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag ska nog, med 2 polare .. Jag måste bara gå off-topic för att säga hur härligt ditt namn låter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Dom som bor ovanför Luleå tar sig till Loet och så hyr vi en egen buss och drar iväg en vecka eller två! Loet, där har man vart allt för ofta.. Om du betalar bussen så gärna, dom tar betalt 100 kr/milen. 120-130 mil x 2 = 26000 kr. Kusligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts