Vice. Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Det var ju Zackis som inte förstod. Kul om du köper en biljett, och så hör inte Vice av sig. Sant. Risken finns ju. Men jag skall absolut dit om inget hindrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Sant. Risken finns ju. Men jag skall absolut dit om inget hindrar. Siana @ kommer nog inte hända, jag kommer inte åka dit, inte i år i alla fall. Vice @ Haha, det skulle vara snopet för mig ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Vice @ Haha, det skulle vara snopet för mig ^^, "Life is like a box of kexchoklad, you never know what you gonna get " Ah, bara slå en pling veckan innan. Vi har tre datorer som vi kan ta med. Men det är ju ett tag till. Men som det är planerat skall jag o brossan dit. Fick ju inga VM biljetter... :'( Redigerad 1 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Siana @ kommer nog inte hända, jag kommer inte åka dit, inte i år i alla fall. Vice @ Haha, det skulle vara snopet för mig ^^, Jaha, okej. Btw, @= at. @ Siana = At Siana = Till Siana. Siana @ = Siana at = Siana till= Neandetalarspråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) "Life is like a box of kexchoklad, you never know what you gona get " Ah, bara slå en pling veckan innan. Vi har tre datorer som vi kan ta med. Men det är ju ett tag till. Men som det är planerat skall jag o brossan dit. Fick ju inga VM biljetter... :'( A just fan, VM, jag ska ju dit >.< (hoppas jag, pappa sa det i alla fall) Men du menar att allt redan är slutsålt ? Siana @ Mig neandetalare vara. Jag visste att @ betyde "at" ^^, Redigerad 1 mars, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) A just fan, VM, jag ska ju dit >.< (hoppas jag, pappa sa det i alla fall) Men du menar att allt redan är slutsålt ? *offtopic Man skulle anmäla intresse. Biljetterna låttades ut bland de anmälda. Vissa blev vinnare, andra får gå omkring med ett L i pannan. Som jag... Redigerad 1 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Fick ju inga VM biljetter... :'( Min arbetsledare fick biljetter till Semifinal, Brons-Match och Finalen.. Och en faktura på 38 000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 *offtopic Man skulle anmäla intresse. Biljetterna låttades ut bland de anmälda. Vissa blev vinnare, andra får gå omkring med ett L i pannan. Som jag... Ok, men då kan man fortfarande köpa ju ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag kanske ska dit. Några kompisar ska det i alla fall. Det skulle vara kul att träffa alla go'a och gla'a forumiter . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlyNaAnAn Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 JAG KOMMER !!! *Längtar sönder* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Tally- freakin'- hoo. Vi ska äga amerikanarna. DreamHack är schemalagt för att samköras med ett evenemang i Louiesville, Kentucky i USA. De kommer att ha plats för 3000 personer och tillsammans med de 5000 deltagarna på DreamHack kommer vi att skapa världens första och största dubbel-LAN! Vi ordnar landskamp mellan USA och Sverige och livebilder från andra sidan Atlanten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Jag har hört rykten om att det är biljettsläpp 28:e mars om det inte blir några ändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 28 mars? Fyfan va ja ska beställa då.. inga problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Har inte haft vidare koll på sidan på ett tag och orkar inte leta igenom alla inlägg för att se om jag hittar svaret. Exakt när är DH? (Mellan vilka datum?) Hur fixar man biljetterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 15-18 Juni. Biljetterna släpps vid midnatt den 28:e Mars (om det Cortez säger stämmer). Då får man sitta uppe, för biljetterna tar slut på nån timme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Hur bokar man då? Ringer in och säger att man skall ha en? Skall man inte betala direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 15-18 Juni. Biljetterna släpps vid midnatt den 28:e Mars (om det Cortez säger stämmer). Då får man sitta uppe, för biljetterna tar slut på nån timme. På någon timme!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 På någon timme!? Mer eller mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 (redigerad) *Borta* Redigerad 10 mars, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Hur bokar man då? Ringer in och säger att man skall ha en? Skall man inte betala direkt? Man får boka på hemsidan. Kolla på http://www.dreamhack.se/ för mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts