dempaboy Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 :Vote: Jag ska försöka att ta mig dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Besöksbiljett, min son. Besöksbiljett och besöksbiljett, jag vill ju lira lite om jag nu ska resa ända dit. Jag tänker inte åka dit och stå och titta på när ni lirar haha ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Besöksbiljett och besöksbiljett, jag vill ju lira lite om jag nu ska resa ända dit. Jag tänker inte åka dit och stå och titta på när ni lirar haha ^^, Äh, kom dit så kan du spela på våra... Jag kan fixa med tre. Redigerad 1 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Äh, kom dit så kan du spela på våra... Jag kan fixa med tre. Haha,tack men nej tack. Jag ska smida planer istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Äh, kom dit så kan du spela på våra... Jag kan fixa med tre. Man får väl inte ta med mer än en dator per biljett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Man får väl inte ta med mer än en dator per biljett? Nepp, det får man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Men om Vice och jag köper en varsin biljett och jag vandrar in utan dator och sätter mig och han senare kommer med två st. får inte Vice komma in då eller ? Eller om Vice kommer först så måste han vänta på mig utanför ? ^^, Inte för att det kommer hända, men kul att veta i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Men om Vice och jag köper en varsin biljett och jag vandrar in utan dator och sätter mig och han senare kommer med två st. får inte Vice komma in då eller ? Eller om Vice kommer först så måste han vänta på mig utanför ? ^^, Inte för att det kommer hända, men kul att veta i alla fall. En biljett, en dator. Det är reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 En biljett, en dator. Det är reglerna. Då är det ju en dator per biljett bara att datorn levereras samtidigt och av samma person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Då är det ju en dator per biljett bara att datorn levereras samtidigt och av samma person. Jag fattade inte, jag är trött. Kan du ta det igen fast väldigt simpelt så jag förstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag fattade inte, jag är trött. Kan du ta det igen fast väldigt simpelt så jag förstår? Vi har ju köpt två biljetter (en var) Då borde ju Vice få ta in en dator till mig eftersom jag inte har någon. Då blir det ju en dator per biljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Vi har ju köpt två biljetter (en var) Då borde ju Vice få ta in en dator till mig eftersom jag inte har någon. Då blir det ju en dator per biljett. 4999 Personer kan köpa biljett utan att ha dator, sen kommer 1 person med 5000 datorer. Det bryr sig ingen om. Men du får bara ha 1 dator på 1 plats och får inte använda någon annans kontakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 4999 Personer kan köpa biljett utan att ha dator, sen kommer 1 person med 5000 datorer. Det bryr sig ingen om. Men du får bara ha 1 dator på 1 plats och får inte använda någon annans kontakt. Toppen! Men nej, jag kan inte ta med så många datorer. Brossan har två eller tre och jag en. Thats it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Toppen! Men nej, jag kan inte ta med så många datorer. Brossan har två eller tre och jag en. Thats it. Tog det som ett exempel. Låt säga att "X" och "Y" köper varsin DH-biljett. Sen dagen innan dom ska åka så brinner "X"s dator upp. som tur är har "Y" en extra dator som "X" får låna av honom. Om "Y" kommer dit före "X" så täller han upp båda datorerna på deras platser. Om "X" kommer dit före "Y" så är det bara att leta upp sin plats och vänta på "Y". Det är inget tvång att ha dator heller. Du kan köpa en plats och bara vara där. Skulle dock helldre ta och köpa besöksbiljetter då. Sen finns det folk som beställer 2 platser brevid varandra och bara har en dator ändå. Bara för att få mycket bättre plats med allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 *StellHell blir upprörd över min förvirring och förklarar ännu grundligare. * Jag skojade StellHell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag skojade StellHell. Hahha Jag kan inte komma :'( ska åka till kroatien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag skojade StellHell. Lovar att någon inte hade fattat iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Tog det som ett exempel. Låt säga att "X" och "Y" köper varsin DH-biljett. Sen dagen innan dom ska åka så brinner "X"s dator upp. som tur är har "Y" en extra dator som "X" får låna av honom. Om "Y" kommer dit före "X" så täller han upp båda datorerna på deras platser. Om "X" kommer dit före "Y" så är det bara att leta upp sin plats och vänta på "Y". Det var ju så jag menade, men då tjaffsade ni emot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Det var ju så jag menade, men då tjaffsade ni emot mig. Det var ju Zackis som inte förstod. Kul om du köper en biljett, och så hör inte Vice av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Det var ju Zackis som inte förstod. Kul om du köper en biljett, och så hör inte Vice av sig. Hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts