Marquis Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Eh...som jag bryr mig. Jag lämnar denna tråden till er. Och det där är vad vi brukar kalla ett perfekt exemplar av en ägd person, direkt från skolböckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jo, jag vet vad LAN betyder arsle men jag bryr mig inte om det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jo, jag vet vad LAN betyder arsle men jag bryr mig inte om det.... Betyder LAN arsle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Visst skulle det vara kul att sticka till DH, sitta och svettas med en massa andra killar i en stor grupp är ju det finaste som finns ^^, Nej men seriöst, ingen av mina kompisar ska dit, ingen jag känner över huvudtaget ska dit förutom ni då =P Sedan kan jag inte ta med min dator som inte duger till mer än AoE II och cz mot bottarna. Den enda datorn jag skulle kunna ta med är den jag sitter vid nu, men faktum är den att den inte är riktigt så bra som jag vill ha den, den heller. Men när jag skaffat mig en ny dator, en riktig 1337Hax dator, då ska ni banne mig få se. Går ner i källaren och smider planer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Betyder LAN arsle Nej det är han som är arslet....och sluta leka om du var så jäkla smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Men men men men jag är smart!! OCh tor o tark!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Visst skulle det vara kul att sticka till DH, sitta och svettas med en massa andra killar i en stor grupp är ju det finaste som finns ^^, Nej men seriöst, ingen av mina kompisar ska dit, ingen jag känner över huvudtaget ska dit förutom ni då =P Sedan kan jag inte ta med min dator som inte duger till mer än AoE II och cz mot bottarna. Den enda datorn jag skulle kunna ta med är den jag sitter vid nu, men faktum är den att den inte är riktigt så bra som jag vill ha den, den heller. Men när jag skaffat mig en ny dator, en riktig 1337Hax dator, då ska ni banne mig få se. Går ner i källaren och smider planer Besöksbiljett, min son. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Frakta dator över hundra mil, Snabbt, Billigt och säkert? Verkar inte bli DHS för mieg, Bra synd det, Hade gärna velat träffa en del roliga forumiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Frakta dator över hundra mil, Snabbt, Billigt och säkert? Verkar inte bli DHS för mieg, Bra synd det, Hade gärna velat träffa en del roliga forumiter Du som var så upphetsad. Du kommer ångra dig grovt när vi är där, jag säger då det. (Shiesch, här sitter jag och försöker dra alla till DH. Nej, nu går jag fanimej och lägger mig.) Redigerad 28 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Kan inte någon svänga förbi och hämta mig? Damn, Jag som veeerkligen ville åka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Kan inte någon svänga förbi och hämta mig? Damn, Jag som veeerkligen ville åka Var bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 När är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Var bor du? Here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Here Tja... Jag bor vid Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 När säljs biljetter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Eh...som jag bryr mig. Jag lämnar denna tråden till er. På de LAN jag har varit så var ungefär hälften "nördar", resten är sportfånar, rockare, estetare, osv. Så innan du försöker vara Mr.Cool borde du tänka till... Redigerad 1 mars, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) På de LAN jag har varit är ungefär hälften som är "nördar", resten är sportfånar, rockare, estetare, osv. Så innan du försöker vara Mr.Cool borde du tänka till... Instämmer. Och om det är något man borde veta, är det att man gör så mycket annat än att bara spela dator. I alla fall jag. Redigerad 1 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag med... Nej men fy då! Snuskis! Jag ska gömma mig i en vrå i sovhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Meh... Då sabbar du ju allt det roliga. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts