Jump to content

Dreamhack Summer 2006

Sikorka
 Share

Ska du komma på Dreamhack Summer 2006  

192 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 739
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Visst skulle det vara kul att sticka till DH, sitta och svettas med en massa andra killar i en stor grupp är ju det finaste som finns ^^,

Nej men seriöst, ingen av mina kompisar ska dit, ingen jag känner över huvudtaget ska dit förutom ni då =P

Sedan kan jag inte ta med min dator som inte duger till mer än AoE II och cz mot bottarna.

Den enda datorn jag skulle kunna ta med är den jag sitter vid nu, men faktum är den att den inte är riktigt så bra som jag vill ha den, den heller.

Men när jag skaffat mig en ny dator, en riktig 1337Hax dator, då ska ni banne mig få se.

Går ner i källaren och smider planer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst skulle det vara kul att sticka till DH, sitta och svettas med en massa andra killar i en stor grupp är ju det finaste som finns ^^,

Nej men seriöst, ingen av mina kompisar ska dit, ingen jag känner över huvudtaget ska dit förutom ni då =P

Sedan kan jag inte ta med min dator som inte duger till mer än AoE II och cz mot bottarna.

Den enda datorn jag skulle kunna ta med är den jag sitter vid nu, men faktum är den att den inte är riktigt så bra som jag vill ha den, den heller.

Men när jag skaffat mig en ny dator, en riktig 1337Hax dator, då ska ni banne mig få se.

Går ner i källaren och smider planer

Besöksbiljett, min son.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Frakta dator över hundra mil, Snabbt, Billigt och säkert?

Verkar inte bli DHS för mieg, Bra synd det, Hade gärna velat träffa en del roliga forumiter

Du som var så upphetsad. Du kommer ångra dig grovt när vi är där, jag säger då det.

(Shiesch, här sitter jag och försöker dra alla till DH. Nej, nu går jag fanimej och lägger mig.)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh...som jag bryr mig. Jag lämnar denna tråden till er.

På de LAN jag har varit så var ungefär hälften "nördar", resten är sportfånar, rockare, estetare, osv. Så innan du försöker vara Mr.Cool borde du tänka till...

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På de LAN jag har varit är ungefär hälften som är "nördar", resten är sportfånar, rockare, estetare, osv. Så innan du försöker vara Mr.Cool borde du tänka till...

Instämmer. Och om det är något man borde veta, är det att man gör så mycket annat än att bara spela dator. I alla fall jag. :P

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor