Gäst Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Har nån kommit på ett sätt att resa 123 mil billigt ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Har nån kommit på ett sätt att resa 123 mil billigt ännu? Lifta? Men tåg borde väl vara det billigaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Naaw Känner mig hedrad på ngt konstigt och lite underligt sätt. Skulle kunna åka men tanken på X antal tusen svettiga tonåringar med fyrkantiga ögon i en stor varm plåtburk känns inte så lockande. Hihi, så sant så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) /me saknar inget förutom silvertejp Men det har jag, det ända jag saknar nu är 10 meter nätverkskabel.. Redigerad 25 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 http://www.dreamhack.se/dhw05/se.51.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 http://www.dreamhack.se/dhw05/se.51.html Hooray! Själv har jag börjat uttrusta datorn. Så ni inte mobbar mig eller så när jag kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hur ska man kunna frakta en dator och skärm över hundra mil utan att det skadas, osv - på billigaste sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Hur ska man kunna frakta en dator och skärm över hundra mil utan att det skadas, osv - på billigaste sätt? Jag är där nu, jag sprang hela vägen till Kiruna ända från Göteborg! Seriöst, jag ska nog dit. Hoppas jag hinner få mitt körkort innan det (Händer inte om inte någon kommer hem till mig med ett körkort och säger "Grattis, du vann"). Jag ska sitta brevid Siana tror jag, eftersom han antagligen samåker med mig för att hans elaka moder vägrar köra. Edit: Grym quote jag lyckades med, jag är mäkta stolt. Redigerad 27 februari, 2006 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hmm vi måste fan ha namnbrickor med gta sajten namnen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hmm vi måste fan ha namnbrickor med gta sajten namnen^^ Låter kuligt, då kan jag hitta dig och spana på dina läppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Låter kuligt, då kan jag hitta dig och spana på dina läppar Haha Du får skydda mig emot alla farliga GTAsajtare. Jag ska köpa en T-shirt av mig själv från Peer99 istället, Grim. Tally- freakin'- hoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Om jag kommer ska jag ha en Naffy-mask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Haha Du får skydda mig emot alla farliga GTAsajtare. Jag ska köpa en T-shirt av mig själv från Peer99 istället, Grim. Tally- freakin'- hoo. Jag vaktar, typ. Jag vill inte ha en t-shirt, lite onödigt. Jag haxxar bigscreen och lägger upp mitt överdrivet välsvarvade nylle och vilket plats jag sitter på där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Jag vaktar, typ. Jag vill inte ha en t-shirt, lite onödigt. Jag haxxar bigscreen och lägger upp mitt överdrivet välsvarvade nylle och vilket plats jag sitter på där. Nja, T-shirt kostar ju en del. Men jag kan sälja "Jag är GTAsajtare"- t-shirtar till alla? Fniss, I'm so clever. Affärsmannen #1. En T-shirt kostar 139:- + frakt och postförskottsavgift (för de som inte betalar med kort). Inget köptvång. Men status. Redigerad 27 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag ska försöka ta mig dit. Men det beror ju på 2 saker Om jag får och om jag kommer ha råd med det, men det är ju somsagt kul om vi skulle kunna ha en forum träff där ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Hmm vi måste fan ha namnbrickor med gta sajten namnen^^ Aldrig i livet. Jag hoppas fan på att forumriterna inte kommer springade till än hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Vote: Det är omöjligt för mig att säga det just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Hmm vi måste fan ha namnbrickor med gta sajten namnen^^ Lätt fixat. En skylt där det står "gtasajten.com/forum" på. Så vet vi vilka vi är. Så man kan komma dit som amatör och spela nått spel va? Hur funkar DH egentligen? Nån speciellt spel som man "ska" spela eller valfritt nätverksspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Lätt fixat. En skylt där det står "gtasajten.com/forum" på. Så vet vi vilka vi är. Så man kan komma dit som amatör och spela nått spel va? Hur funkar DH egentligen? Nån speciellt spel som man "ska" spela eller valfritt nätverksspel? Valfritt spel. Man behöver inte spela heller, man kan göra som mig och sega på irc/forum, störa grannen med högtalarna, se på tv-avsnitt och dricka jolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jag vill så gärna men jag är 14 och min pappa hatar datorer och min mamma vill nog inte att jag ska gå. Kanske om 2 år ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts