Jump to content

Dreamhack Summer 2006

Sikorka
 Share

Ska du komma på Dreamhack Summer 2006  

192 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 739
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 1 month later...
Hur ska man kunna frakta en dator och skärm över hundra mil utan att det skadas, osv - på billigaste sätt?

Jag är där nu, jag sprang hela vägen till Kiruna ända från Göteborg!

Seriöst, jag ska nog dit. Hoppas jag hinner få mitt körkort innan det (Händer inte om inte någon kommer hem till mig med ett körkort och säger "Grattis, du vann"). Jag ska sitta brevid Siana tror jag, eftersom han antagligen samåker med mig för att hans elaka moder vägrar köra.

Edit: Grym quote jag lyckades med, jag är mäkta stolt.

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha :lol:

Du får skydda mig emot alla farliga GTAsajtare.

Jag ska köpa en T-shirt av mig själv från Peer99 istället, Grim. Tally- freakin'- hoo.

Jag vaktar, typ. Jag vill inte ha en t-shirt, lite onödigt. Jag haxxar bigscreen och lägger upp mitt överdrivet välsvarvade nylle och vilket plats jag sitter på där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vaktar, typ. Jag vill inte ha en t-shirt, lite onödigt. Jag haxxar bigscreen och lägger upp mitt överdrivet välsvarvade nylle och vilket plats jag sitter på där.

Nja, T-shirt kostar ju en del. Men jag kan sälja "Jag är GTAsajtare"- t-shirtar till alla? Fniss, I'm so clever. Affärsmannen #1. En T-shirt kostar 139:- + frakt och postförskottsavgift (för de som inte betalar med kort). Inget köptvång. Men status.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lätt fixat. En skylt där det står "gtasajten.com/forum" på. Så vet vi vilka vi är. :P

Så man kan komma dit som amatör och spela nått spel va? Hur funkar DH egentligen? Nån speciellt spel som man "ska" spela eller valfritt nätverksspel?

Valfritt spel. Man behöver inte spela heller, man kan göra som mig och sega på irc/forum, störa grannen med högtalarna, se på tv-avsnitt och dricka jolt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor