Sikorka Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) . http://schonke.stabilt.se/Dreamhack.txt Tackar. ___________________ /¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯/ / Packlista För DH / /__________________/ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ [•] Dator [•] Skärm [•] Mus [•] Musmatta [•] Tangentbord [•] Hörlurar [•] Strömkablar [•] Förgreningsdosa (?) [•] Nätverkskabel (minst 10m) (?) [•] Silvertejp (bordskanten är obehaglig) [•] Skruvmejslar och extra skruvar [•] Ficklampa [•] Badbyxor (Varför ?^^) [•] Handduk [•] Sovsäck/täcke [•] Luftmadrass/liggunderlag/madrass [•] Pengar (Mat, godis, dricka, souvenirer, hårdvara samt lite i reserv ifall man glömmer nåt) [•] Kudde (både att sova på och sitta på, helst 2) [•] Ombytes kläder (Man luktar inte speciellt gott efter att ha suttit och svettats i samma kläder i 3 dagar. Har man dessutom spillt något stinker man) [-] Mobiltelefon (Får säkert långa av morsan) [-] Mobilladdare (Får säkert långa av morsan) [•/-]Webcam (Måste hitta cd:n) [•] Kamera [•] Filt (kan bli kallt vid ingångarna när dörrarna är öppna samt längst bak i hallen vid luftkonditioneringen. Kanske inte lika relevant på Summer som Winter) [•] Tofflor / Sandaler (Det är aldrig kul att lukta fotsvett.) [•] Skärmmaskot [•] Tandborste, duschprylar (Bra hygien och bra sömn gör Dreamhack ännu roligare) [•] Hushållspapper/toapapper (Förr eller senare kommer någon spilla något. Det är inte kul att springa till toan efter papper när musen har tagit ett joltbad. Tro mig.) [•] ID handlingar (Pass/ID-kort/körkort) [•] Drivrutiner, OS samt spel på skivor. [•] Tomma cd-skivor. [•] Sketen jävla musmatta att lägga över den dyra fina. [•] DH biljett eller biljettnummer. [•] *SE TILL ATT HA INSTALLERAT ANTI-VIRUS PROGRAM OCH BRANDVÄGG _INNAN_ DREAMHACK* De som jag saknar är, Förgreningsdosa (Vad då? Router?^^) Nätverkskabel (Vet inte om jag har 10 meter..) Mobiltelefon Mobilladdare Webcam (Måste hitta cd:n, fast det är ändå inte så viktigt?) Redigerad 22 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Jag ska försöka ta mig dit.. ungefär 98% att jag kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Tackar. De som jag saknar är, Förgreningsdosa (Vad då? Router?^^) Nätverkskabel (Vet inte om jag har 10 meter..) Mobiltelefon Mobilladdare Webcam (Måste hitta cd:n, fast det är ändå inte så viktigt?) Du ska ha en sån för du får bara tillgång till ett eluttag på själva Dreamhack, och det är mer än 2 sladdar för en dator. Redigerad 22 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Där är kanske en chans på 45% att jag kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Kommer inte.. Börjar jobba en vecka innan skolan slutar, så jag tar ledigt då. Jobbar 2 veckor frammåt och sen far jag till Tyskland på MC resa. Så det blir nog tyvärr inget för mig. Lugnt ändå. Behöver pengar å Tysklandresan blir nog rolig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 (redigerad) Uörd, fan jobbigt med en massa småskitar som står och hänger vid ens plats hela tiden. Da whole gangé. http://img35.imageshack.us/img35/179/dreamhack0200eg.th.jpg Killen längst till VÄNSTER på bilden har likadana skor som mig. EDIT: Skrev höger istället för vänster. Redigerad 23 januari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Killen längst till höger på bilden har likadana skor som mig. 'NOW WE KNOW!' 'And knowing is half the battle!' 'GI-JOEEEEEEEE' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Tror ni det skulle räcka med en fyra meters lång nätverkssladd? Jacker är ganska lång. Nu är jag rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 På den där bilden... Vem står bakom kameran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 På den där bilden... Vem står bakom kameran? Crew-medlem. Hon var så snäll som tog bilden åt oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Uörd, fan jobbigt med en massa småskitar som står och hänger vid ens plats hela tiden. Det är ingen risk att det händer dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 "-Hej vill du ta kort på mig och mina forumpolare? - öh.. Okej. - Vi gillar GTA! - Jasså - Jag älskar dig! Vill du bli min flickvän?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Tackar. De som jag saknar är, Förgreningsdosa (Vad då? Router?^^) Nätverkskabel (Vet inte om jag har 10 meter..) Mobiltelefon Mobilladdare Webcam (Måste hitta cd:n, fast det är ändå inte så viktigt?) /me saknar inget förutom silvertejp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Tror ni det skulle räcka med en fyra meters lång nätverkssladd? Jacker är ganska lång. Nu är jag rädd. ... Men jag tycker om att smekas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 ... Men jag tycker om att smekas. En lång, närgången forumit. How dirty... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2006 Du kommer säkert inte våga träffas, Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 "-Hej vill du ta kort på mig och mina forumpolare? - öh.. Okej. - Vi gillar GTA! - Jasså - Jag älskar dig! Vill du bli min flickvän?" Fortsättning: - Näe...(geeeeek) - Snyft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Du kommer säkert inte våga träffas, Siana. Vadfalls?! Course I will! Fast jag kommer nog vara både magrare och mindre än vad ni tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag vill gärna men... jag är som sakt 14 och jag får förmodligen inte av mamma. Så om kanske 2 eller 3 år så kanske jag får Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Tror inte mina föräldrar komma tycka det är en bra idé... Inte min bror heller! (får ta hans dator... Har ingen egen! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts