Sikorka Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Jaså? Isåfall är du min med! Annars blir det inte rättvist.. Men var sött. Mhm. Du, Söttebulle, Vi har hållt på i 8:a timmar nu, Jag tror jag enkelt klarar DH. Redigerad 14 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Men var sött. Mhm. Du, Söttebulle, Vi har hållt på i 8:a timmar nu, Jag tror jag enkelt klarar DH. Haha, jo. Jag tror dig. ..Men så säger du att du är trött på MSN också..! Du får inte bli trött än, ffs! Edit: Neej! Sömnigheten kommer! John Blund kommer! Waah! Redigerad 14 januari, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Räkna inte med mig. *Gråter* Meh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Var inte så jävla 'ledsna' när en person inte kommer. Var inte heller 'ÅÅH EN TILL ATT SMEKA :BUW:BUW:' Vi får väl se vilka som kommer eller inte. Jag tänker dock inte gå och träffa alla GTAsajtare som kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 \o/ Inte jag heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Nepp, vill inte heller möta en massa jobbiga GTA-ungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Får se om man kommer, är ju ett tag kvar. Men om det blir av kommer man nog bara spela wow tror ja, o nån runda cs ibland kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Var inte så jävla 'ledsna' när en person inte kommer. Var inte heller 'ÅÅH EN TILL ATT SMEKA :BUW:BUW:' Vi får väl se vilka som kommer eller inte. Jag tänker dock inte gå och träffa alla GTAsajtare som kommer. I will haunt you, StellHell and epix down like animals... Nej, klart man inte orkar springa runt och skaka hand med alla, men vissa personer skulle vara lite kul att träffa, såsom Benvit och skribb. Tha'ts that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 I will haunt you, StellHell and epix down like animals... Nej, klart man inte orkar springa runt och skaka hand med alla, men vissa personer skulle vara lite kul att träffa, såsom Benvit och skribb. Tha'ts that. Jag vill träffa dig Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag vill träffa dig Siana *Fnitter* Yeah, cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag med! Nu när GTAsajten är på väg i en ny bana så kanske en liten orgie hade passat bra! GayTAsajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag med! Nu när GTAsajten är på väg i en ny bana så kanske en liten orgie hade passat bra! GayTAsajten! Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Nej, klart man inte orkar springa runt och skaka hand med alla, men vissa personer skulle vara lite kul att träffa, såsom Benvit och skribb. Tha'ts that. Naaw Känner mig hedrad på ngt konstigt och lite underligt sätt. Skulle kunna åka men tanken på X antal tusen svettiga tonåringar med fyrkantiga ögon i en stor varm plåtburk känns inte så lockande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Naaw Känner mig hedrad på ngt konstigt och lite underligt sätt. Skulle kunna åka men tanken på X antal tusen svettiga tonåringar med fyrkantiga ögon i en stor varm plåtburk känns inte så lockande. Tänk att du kan få något så kul att låta så hemskt! Världens största datorfestival, olika event, demospel, träffa kändisar och tjejer, dela filer som en galning, träffa gtasajtare... Må bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Lite uppdragning av tråden. Någon som har en checklista på saker man måste komma ihåg att ta med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) [ ] Dator [ ] Mus [ ] Tangentbord [ ] Skärm [ ] Dig själv Det räcker väl Redigerad 22 januari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 . http://schonke.stabilt.se/Dreamhack.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 [ ] Dator [ ] Mus [ ] Tangentbord [ ] Skärm [ ] Dig själv Det räcker väl Headset/Hörlurar Pengar Nätvärkskabel tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 (redigerad) Var inte så jävla 'ledsna' när en person inte kommer. Var inte heller 'ÅÅH EN TILL ATT SMEKA :BUW:BUW:' Vi får väl se vilka som kommer eller inte. Jag tänker dock inte gå och träffa alla GTAsajtare som kommer. Uörd, fan jobbigt med en massa småskitar som står och hänger vid ens plats hela tiden. Jag och P-C. Akta min gay- min. http://img63.imageshack.us/img63/7609/dreamhack0109sf.th.jpg Da whole gangé. http://img35.imageshack.us/img35/179/dreamhack0200eg.th.jpg Ehm... Kommsi, kommsi, kommsi... http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif http://img35.imageshack.us/img35/3254/dreamhack0199av.th.jpg Redigerad 22 januari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Da whole gangé. http://img35.imageshack.us/img35/179/dreamhack0200eg.th.jpg Jacker och de 4 dvärgarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts