Jump to content

Dreamhack Summer 2006

Sikorka
 Share

Ska du komma på Dreamhack Summer 2006  

192 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 739
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

:o  Men var sött. Mhm. Du, Söttebulle, Vi har hållt på  i 8:a timmar nu, Jag tror jag enkelt klarar DH.

Haha, jo. Jag tror dig. ;)

..Men så säger du att du är trött på MSN också..! :rolleyes: Du får inte bli trött än, ffs!

Edit: Neej! :) Sömnigheten kommer! John Blund kommer! Waah! :D

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var inte så jävla 'ledsna' när en person inte kommer. Var inte heller 'ÅÅH EN TILL ATT SMEKA :):wub::wub::wub: :BUW:BUW:'

Vi får väl se vilka som kommer eller inte. Jag tänker dock inte gå och träffa alla GTAsajtare som kommer.

I will haunt you, StellHell and epix down like animals... ^_^

Nej, klart man inte orkar springa runt och skaka hand med alla, men vissa personer skulle vara lite kul att träffa, såsom Benvit och skribb. Tha'ts that.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, klart man inte orkar springa runt och skaka hand med alla, men vissa personer skulle vara lite kul att träffa, såsom Benvit och skribb. Tha'ts that.

Naaw ^_^ Känner mig hedrad på ngt konstigt och lite underligt sätt. Skulle kunna åka men tanken på X antal tusen svettiga tonåringar med fyrkantiga ögon i en stor varm plåtburk känns inte så lockande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naaw ^_^ Känner mig hedrad på ngt konstigt och lite underligt sätt. Skulle kunna åka men tanken på X antal tusen svettiga tonåringar med fyrkantiga ögon i en stor varm plåtburk känns inte så lockande.

Tänk att du kan få något så kul att låta så hemskt!

Världens största datorfestival, olika event, demospel, träffa kändisar och tjejer, dela filer som en galning, träffa gtasajtare... Må bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var inte så jävla 'ledsna' när en person inte kommer. Var inte heller 'ÅÅH EN TILL ATT SMEKA  ;)  (w00t)  :(  :P :BUW:BUW:'

Vi får väl se vilka som kommer eller inte. Jag tänker dock inte gå och träffa alla GTAsajtare som kommer.

Uörd, fan jobbigt med en massa småskitar som står och hänger vid ens plats hela tiden. :P

Jag och P-C. Akta min gay- min. :P

Da whole gangé.

Ehm... Kommsi, kommsi, kommsi...

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor