Matteus Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Hade inte tänkt komma men nu har jag beställt ny dator så nu är det stor chans att jag kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Inget drömhack för moí. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vote:nej. Jag går på små lan i området där ja bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Och jag? ... Back on topic då...? Om det är den 15-18 missar man kanske Hultsfred! Och min födelsedag! *Gråter* Vi kan fira dig nu! For he's a jolly good fellow, for he's a jolly good fellow, for he's a jolly good feeloooww (vibrato)... And so say all of us! And so say all of... *Host* Än du då, skribb? Kommer inte du? Jag skulle vilja se dig och din melankoli irl och in action juh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Nej! Bara pkz och jag Är det nåt fel på mig, eller? pKz har ju redan kvinna, men inte jag. Och vi var trots allt tillsammans sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Än du då, skribb? Kommer inte du? Jag skulle vilja se dig och din melankoli irl och in action juh. Det är lätt att föreställa sig. Föreställ dig bara en person som sitter vid datorn under hela DH, och som inte går upp för att duscha, sova eller stöta på brüds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jag vill men är osäker om jag kan/får Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det är lätt att föreställa sig. Föreställ dig bara en person som sitter vid datorn under hela DH, och som inte går upp för att duscha, sova eller stöta på brüds. Inte svårt att tänka mig... Men den stilen får man ju tvätta bort! Mestadels ska man ju sitta vid datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Om jag hittar något sätt att åka 127 mil billigt så kommer jag definitivt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det är lätt att föreställa sig. Föreställ dig bara en person som sitter vid datorn under hela DH, och som inte går upp för att duscha, sova eller stöta på brüds. Jag tror man har kommit lite fel om man letar efter brudar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag tror man har kommit lite fel om man letar efter brudar... Såvitt jag har hört så finns det en hel del villiga tjejer där? IceCandy kommer ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Såvitt jag har hört så finns det en hel del villiga tjejer där? IceCandy kommer ju... 6999 "villiga" killar, 1 villig tjej. Hoppas du har med dig runt 180 liter glidmedel IceCandy. ^^, Jag tror inte jag kan komma, jag ska byta internet. Det kostar 249:- /Månad, sen så spar jag 400:- i månaden till DH. Det blir allstå 650 kr av 950 som jag handlar upp. Vi får se hur det bir. Redigerad 13 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Såvitt jag har hört så finns det en hel del villiga tjejer där? IceCandy kommer ju... Var faktiskt en hel del tjejer där. Snackade inte med så många, men det fanns så det räckte och blev över. Men det finns fortfarande en hel del som är som skribb sa, sitter bara och lanar cs eller spelar wow hela dagarna och nätterna (med sovpauser på tangentbordet då). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Såvitt jag har hört så finns det en hel del villiga tjejer där? IceCandy kommer ju... Hon är miin!... Mhm.. Hon är faktiskt min kompis.. -- Är det många bad guys där? Redigerad 13 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Hon är miin!... Mhm.. Hon är faktiskt min kompis.. -- Är det många bad guys där? Bad guys? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Bad guys? ^^ Ja, ungefär som du, du ser ut som du är 18, var rädd för dig när jag först såg dig. Men elaka människor. Redigerad 13 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ja, ungefär som du, du ser ut som du är 18, var rädd för dig när jag först såg dig. Men elaka människor. Häehaheha. Elaka personer? Haha, det är inte nått gangmöte vi pratar om, det är nördar där bara. Nej, tror jag väl inte. Ska även få spö av en hel klan, fick sedan reda på av att en kille jag har på MSN sade, att dom själv sagt "vafaaan, jag får inte åka på dh för mamma, har spelat för mycket." Well, I'm scared. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag tror man har kommit lite fel om man letar efter brudar... Nej nej och åter nej Har hört många ragghistorier från Dehå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Hon är miin!... Mhm.. Jaså? Isåfall är du min med! Annars blir det inte rättvist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Räkna inte med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts