Sikorka Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hur många % är det ungefär i varje "årsgrupp" Ex 15% är 12-14 år gammal 20% är 15-16 år gammal 65% är 78-18 år gammal Stämmer siffrorna? Ni som har varit där, Skriv en sådan här lista på ett ungefär.. Skulle vara intressant att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Du får inte ha med förstärkare och sådant iaf, Det drar för mycket ström (Dremhacks Regler) Men får man ha med om man inte har förstärkare? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Men får man ha med om man inte har förstärkare? :'( Varför skulle du inte få det? Det står ju inte i reglerna, Men maila dom om du är osäker, Eller fråga i DH's forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 När kna man beställa biljetter? sen måste man savea massa för joltcola med... fast jag känner en som har en butik som köper massa flak jolt cola billigt kanshe ska fråga honnom om han kan köpa ettfalk år mig ^^ btw hur många dagar e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Kanske kommer. Har jag skaffat mer ram och en TFT skärm så kan jag nog tänka mig att dyka upp. Datorn måste ju klara lite också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Lycka till Vad ska man annars göra? Btw, för stort att ha med sig en 42" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 btw hur många dagar e det? Det är i 4 dagar, 15-18 Juni brukar det vara, så det KAN vara då, men inget är säkert. Sen har det ryktats om att det inte blir nått DH Summer -06, men det är MEST TROLIGEN bara svammel. DH har inte bokat nån tid på Elmia, men dom har bokat inför DHW. --------------------------------- 9-15 juli 2006 Nordiska träffen - Caravan Club 28 juli-6 augusti 2006 Bridgevecka --------------------------------- Så ser det ut just nu, så det finns ju plats för DHS på Elmia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlueBear Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Hade tänkt försöka ta mig dit Redigerad 27 november, 2005 av BlueBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hade tänkt försöka ta mig dit Yes =D En till att smeka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 När är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vote: Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Frisk uppdragning av tråd här, ja! Jag föreslår att du kollar lite på DreamHack's hemsida Såvitt jag vet finns det inte ett bestämt datum än. Men det är väl nån månad före, ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ni var snabba på att svara kanske kommer dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vafan!? Jag och Jacker hade precis en diskussion om DH och så dras denna upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ja, nästan lite läskigt. Ska vi ha gruppsex på DH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ja, nästan lite läskigt. Ska vi ha gruppsex på DH? Nej! Bara pkz och jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. hoppas det inte är i juni :'( är inte hemma då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. hoppas det inte är i juni :'( är inte hemma då Det ligger i farozonen, kan jag säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Nej! Bara pkz och jag Woho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Och jag? ... Back on topic då...? Om det är den 15-18 missar man kanske Hultsfred! Och min födelsedag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts