Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ace: Springer runt med en laptop Vice.: "Gängets" clown Moongoose: Bara röra lite, snälla, *peta*. Vice: Jag tror han menade folket från GTASajten. Wu Zi Mu: Sitter med dödskallemask och skrämmet bort alla tjejer, Taskigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Kommer om jag tar mig dit, bor i Arvidsjaur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Hehe, men seriöst. Vad är åldern där? Pratade med brossan idag och han ville hänka med. Tänkte köra dit i så fall i sommar. Hade ju vatt skoj men det måste ju finnas olika åldrar där. Det finns ingen åldersgräns, men du kan ju alltid snacka me Crew. Dom är väl lite äldre. Ta det lugnt Vice, det är inte bara fjortisar där .. tror jag. Godfather: Just ja, den ska jag ta med mig! Redigerad 27 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Hehe, men seriöst. Vad är åldern där? Pratade med brossn idag och han ville hänka med. Tänkte köra dit i så fall i sommar. Hade ju vatt skoj men det måste ju finnas olika åldrar där. Ju yngre, desto mjukare ... @Godfather: Vi, vi, vi, vi.. skrämmer bort honom då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Nej, det finns massa vuxana också... Men GTASajten är ju inte direkt fullproppad av 18+... Jag menade såklart vuxna! Inte "vuxana" Min första Quote av ett av mina egna inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ju yngre, desto mjukare ... @Godfather: Vi, vi, vi, vi.. skrämmer bort honom då Perfekt, Han får inte skrämma iväg datorintresserade brudar, Fatta vad ovanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Godfather: Just ja, den ska jag ta med mig! SkJäm inte alla tjejer bara, med din dödskallemask Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Lungt att vi kommer. 1000%! Ska mycket till för att inte jag ska komma. Men jag antar att man inte får ta med alkohol va?! Surt att lira utan cider. Fast det kan man ju lösa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Frenzy, vi kanske kan samåka? Mycket möjligt! Om det går då! Men jag hoppas att man får ta med guran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Perfekt, Han får inte skrämma iväg datorintresserade brudar, Fatta vad ovanligt! Ja Måste ju smeka tjejer också ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ja Måste ju smeka tjejer också ... Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ja Måste ju smeka tjejer också ... Det är allt du tänker på va? "Vadårå Crävs! Hon baad ju om att bli smeekt på baaaken, du ä ba avis!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag kommer! Eller, jag vill komma! Jag måste komma! Till DH. Avslöja aldrig var du sitter om du nu inte vill bli våldtagen. --- Jag kommer inte. Till DH alltså, jag kommer säkert att komma mångar gånger däremot. Haha, vad rolig jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vadårå Crävs! Hon baad ju om att bli smeekt på baaaken, du ä ba avis! Skriv så man förstår! btw, nu ska jag sova! Godnatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Lycka till .. utan att åka ut. Godfather: Jag lovar, ska inte skrämma bort dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Avslöja aldrig var du sitter om du nu inte vill bli våldtagen. --- Jag kommer inte. Till DH alltså, jag kommer säkert att komma mångar gånger däremot. Haha, vad rolig jag är. Hon kommer inte att bli våldtagen... Inte av mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) .. utan att åka ut. Godfather: Jag lovar, ska inte skrämma bort dom. Bäst för dig, Annars är alla här på dig Utom Moongoose som tänker "Åh! Kramkalas! Edit: Post 2500 Redigerad 27 november, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Men vet någon om man får ta med gura? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Men vet någon om man får ta med gura? Du får inte ha med förstärkare och sådant iaf, Det drar för mycket ström (Dremhacks Regler) § 4.3 Det är inte tillåtet att medföra brödrost, microvågsugn, kaffebryggare, vattenkokare, kylskåp, strålkastare eller andra effektkrävande eller mycket värmealstrande apparater. Även spotlighs och vanliga 220V-lampor mm kan innebära brandfara och får endast användas med stor försiktighet och får aldrig övertäckas med lättantändliga material som papper, plast, kläder etc. DreamHacks personal har rätt att beslagta objekt vid upprepade regelbrott. Redigerad 27 november, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Men vet någon om man får ta med gura? ... http://www.dreamhack.se/dhw05/se.46.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts