Sikorka Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Dreamhack Winter 2005 pågår just nu, vissa av oss kunde inte komma osv.. Många av oss har sett att P-C, Thotim, Jacker, R2D2 osv har träffats och kanske blivit mer intresserade av det. En stor Forum träff skulle kanske sitta bra? Så.. Vilka ska komma till Dreamhack Summer 2006? Kopierar av Wu Zi Mu lista, (Lite update, noter att det varkligen inte stämmer ändå) Folk som kommer/planerar på att komma till DH Summer -06: 1. Godfather - Luleå.. ungefär 2. Siana - Göteborg 3. IceCandy - Göteborg 4. HOWHOW - Hudiksvall 5. Wu Zi Mu - Pajala/Luleå 6. Ace - Varberg 7. ironmaiden91 8. krull (funderar) 9. Cortez -stockholm 10. R2D2 - Stockholm 11. Sniper - Stockholm 12. xstreem - Staffanstorp/Skåne 13. SlewME - Solna (funderar) 14. AppleSeed 15. Pico 16. Sikorka - Alfta 17. Jacker - Hallsberg 18. P-C - Stockholm 19. Frenzy - Staffanstorp/Skåne 20. Moongoose - Uppsala/Örsundsbro 21. Lindström - Västerås 22. _EmiL_ - Västerås 23. GRIM(back (funderar) 24. Vice. (Säker!) - Lund, Skåne 25. Patrik - Luleå 26. Joey 27. DimpZ - Arvidsjaur 23. Mr.White Redigerad 8 juni, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Jag kommer! Eller, jag vill komma! Jag måste komma! Till DH. Redigerad 26 november, 2005 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ska försöka komma, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 .vote: Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vote: Ja, Självklart! Ska göra så gott jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Tror att jag ska komma, är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 .vote: Nej! Great minds think alike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vote: Jag ska försöka ta mig dit.. Beror på om någon av polarna ska dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Min polare brukar fara dit, så man får hoppas han drar dit nästa år också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag ska försöka! Svårt att ta sig dit, men det går väl LAN- bussar? Går det en jävel från Gbg så borde jag komma. De som (kanske) kommer: Godfather Siana IceCandy HOWHOW Editerar allt eftersom. Fan att de ska kosta så jävla mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vote: Kommer kanske.. Om jag får och har pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag ska försöka! Svårt att ta sig dit, men det går väl LAN- bussar? Går det en jävel från Gbg så borde jag komma. De som (kanske) kommer: Godfather Siana IceCandy HOWHOW Editerar allt eftersom. Fan att de ska kosta så jävla mycket. Yay! En till från götet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag ska försöka! Svårt att ta sig dit, men det går väl LAN- bussar? Går det en jävel från Gbg så borde jag komma. De som (kanske) kommer: Godfather Siana IceCandy HOWHOW Editerar allt eftersom. Fan att de ska kosta så jävla mycket. Säg till om du vet en buss som går lite emr än 100 mil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Jag ska försöka! Svårt att ta sig dit, men det går väl LAN- bussar? Går det en jävel från Gbg så borde jag komma. De som (kanske) kommer: Godfather Siana IceCandy HOWHOW Editerar allt eftersom. Fan att de ska kosta så jävla mycket. Är mitt nick för svårt å stava? xP Förresten, fick en liten idé GTASajten borde "köpa" en hel rad. Asså, Only for GTASajtare Redigerad 26 november, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Är mitt nick för svårt å stava? xP Nej, Din avatar skrämmet Siana så mycket att han måste titta på den här quoten för att förståvad du heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Jag åker om det finns nån i Stockholm man kan samåka med. Tyvärr kommer jag ensam då, då ingen i min kamratkrets är så inne i datorer och LAN att de kan tänka sig att åka till Jönköping för det. Så det är väl hit och dit med det hittills... Redigerad 26 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag åker om det finns nån i Stockholm man kan samåka med. Tyvärr kommer jag ensam då, då ingen i min kamratkrets är så inne i datorer och LAN att de kan tänka sig att åka till Jönköping för det. Så det är väl hit och dit med det hittills... Wu har redan lovat att åka till DHS i en släde med renar, Han plockar upp dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Om jag har fått min dator så kan jag komma,men vart ska DH hålla hus då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ironmaiden91 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 ......ska försöka övertala farsan om å få åka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 ABSOLUT... inte är inte tillräckligt nördig för att sitta vid datorn och dricka jolt och bli svettig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts