Jump to content

Erat hemliga barskåp

The Dude
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 233
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag har väll inget vidare gömställe, allt står antingen på databordet, lr på fönsterbrädan och föräldrarna bryr sej inte.

Morsan gillar dock inte när man kommer hem packard en lördagkväll, men farsan bryr sej inte ett skit, han brukar ju oxå vara snäll o bjuda på en stänckare eller 2.

Jag tycker att dom som inte vill dricka för att de är "farligt" tar miste av en stor sak. Men alla lär ju få ha sina åsikter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte haft någon alkohol hemma förutom en halvliter mäsk som jag gömde i kylen för att hålla den sval, antar att mina föräldrar inte trodde att jag skulle dricka den (vilket jag inte heller gjorde :ermm: )

Ciggen är dock svårare att gömma, dom hade jag i ett WHS fodral bakom alla mina Dvd filmer. Men dom blev efter ett tag upptäkta och jag letar nu efter ett nytt gömställe.

Mitt kungarike för ett kassaskåp :wub:

Redigerad av antepanteboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte haft någon alkohol hemma förutom en halvliter mäsk som jag gömde i kylen för att hålla den sval, antar att mina föräldrar inte trodde att jag skulle dricka den (vilket jag inte heller gjorde :ermm: )

Ciggen är dock svårare att gömma, dom hade jag i ett WHS fodral bakom alla mina Dvd filmer. Men dom blev efter ett tag upptäkta och jag letar nu efter ett nytt gömställe.

Mitt kungarike för ett kassaskåp :)

Datorchassit, hett tips. Har aldrig blivit upptäckt med dom där inte. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske inte är så lyckat att försöka gömma sprit i ett glasskåp. Men det är fint. Coronan står där för att det ser coolt ut.

Ni har samma tapeter som min f.d. granne. :ermm:

---

Den enda sprit jag har hemma just nu är en flaska calvados (som jag iofs har provsmakat lite på). Jag brukar i allmänhet inte ha några större lager hemma; öl är helt uteslutet eftersom det är för jävla tungt att bära hem och annan sprit dricker jag normalt upp samma dag som jag köper den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gömmer inte alkoholhaltiga drycker särskilt ofta. Har någon gång haft en flaska Zaranoff ( :wub: ) i garderoben, längst ner.

Eller, just det. En gång gömde jag en sjuttis av valfritt ful-märke och en flaska groggvirke i en hink, som stod bredvid min cykel. Fördelen med det var:

1. Jag slapp smussla med någon väska

2. Dryckerna blev härligt kalla och 'goda'.

:ermm:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gömmer det inte precis. Ställer in det i garderoben tills ms.Mothar får syn på det, för att sen ta rubbet och ställa in högst upp i skafferiet. Inte för att gömma för mig utan för besökare. Hon tror att dom kommer öppna min garderob och förskräckt få syn på flaskorna, för att sen ringa polisen och säga "omgomg, alkåhååål!". :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gömmer inte alkoholhaltiga drycker särskilt ofta. Har någon gång haft en flaska Zaranoff ( :wub: ) i garderoben, längst ner.

Eller, just det. En gång gömde jag en sjuttis av valfritt ful-märke och en flaska groggvirke i en hink, som stod bredvid min cykel. Fördelen med det var:

1. Jag slapp smussla med någon väska

2. Dryckerna blev härligt kalla och 'goda'.

:)

Zarra alltså, det var goa grejer xD. Det är det enda jag har gömt hemma, också bara en gång. Jag la flaskan i skrivbordslådan och smugglade ut den dagen efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor