KalleR Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Jag ville få liv i tråden okej?! Göm lite sprit själv och tillför något istället! Köper inte sprit för än jag ska dricka den. Ingen tid för kurragömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Köper inte sprit för än jag ska dricka den. Ingen tid för kurragömma. Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Spännande tråd, synd att jag missat den fram tills nu. Inte för att jag gömmer spriten nu, pappa och jag delar väl i regel på det vi har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Jag bor i lägenhet. Lägger mitt i ett övergivet förråd i vår källare. Sen har jag ett superställe i skogen också, men det är jobbigare där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Lägger ner det i skrivbslådan Fast nu ska jag vara torr ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 När jag väl har skattefri sprit som farsan ogillar, måstej ag gömma skiten, då blir det oftast i bagageluckan på saaben i garaget eller under sängen. under sängen är osäkert ställe då han gillar att vara petig på att det är damm här och där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Jag "gömmer" mina öl i bokhyllan, är 20 år och bor inte hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Coolt I know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Jag är inte heller någon som samlar på mig sprit, men i kylen har jag ölen. Är förresten 19 och bor inte hemma, har ingen anledning att gömma något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Stashar allt sånt hos en vän som bor ensam. Knarket har vi i en fejk Loka-burk som man kan öppna och ha som behållare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Kylskåpet, håller sig svalt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Lagrar "mitt/pappas" i Fagerhults Systembolag a.k.a Petterssons matkällare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Lagrar "mitt/pappas" i Fagerhults Systembolag a.k.a Petterssons matkällare. Holy ******' shit! Det var inte lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Lagrar "mitt/pappas" i Fagerhults Systembolag a.k.a Petterssons matkällare. Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 (redigerad) Jag gömmer min sprit i min mun. EDIT: Visstja, jag dricker inte. Redigerad 15 januari, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Jag gömmer min sprit i min mun. EDIT: Visstja, jag dricker inte. Varför gör du inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Varför gör du inte det? Vet inte. Jag har aldrig intresserat mig i att dricka. Plus att mina föräldrar är extrema på att "hålla koll" på mig och min bror. Fast nu är ju min bror myndig och typ säger "FUCK PARENTS" och super så han krälar utanför kyrkan. Jag är helt enkelt uppväxt med att inte behöva dricka. Plus, inga vänner nära mig i Svenstavik ändå, så det vore ju bara att dricka för mig själv. Och hur kul kan det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Hemma hos en polare vars föräldrar inte har lika stor koll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Varför gör du inte det? Varför skulle han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts