Jump to content

Erat hemliga barskåp

The Dude
 Share

Recommended Posts

Euhm, OK. Bra. Haha, negativa folk på den sidan? Okej. Då har ni lyckats.

Japp, jag kan respektera att folk tar droger och dricker, men jag förstår inte varför?

Japp, vad folk vill göra med sitt liv, men man lever bara en gång. Varför slösa på det?

Som Johanna sa en gång: Jag leker inte med mtit liv, och riskerar att dö, utan jag låter livet leka med mig, och stannar kvar hos mina älskade vänner. Väldigt fint sagt, och helt sanning också. Och jag anser dom inte som jävla knarkare.

Jag vet inte heller varför folk väljer att ta doger, jag kan enbart svara för mig själv och min anledning är min egen, som sagt, man lever bara en gång så man ska göra det man vill med den tiden man fått. samma dragningkraft som du får att gå på bio, spela eller något annat du känner för att göra får mig att tända en fet, man gör det man vill.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 233
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej men jag tyckte det var en om omgen kommentar från en moderator.. inget annat.. :rolleyes:

Du förstår alltså inte skämt? KalleR är utan tvekan den bästa moderatorn, Han är rolig, Tål man inte skämt så kan man ju gömma sig under täcket

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, Jag fullkomligt irriterar mig på honom för att han gav mig en varning, Men han är den bästa moderatorn, Och han är rolig

Du.. StellHell é också jävligt rolig, och för att inte tala om Azore, och Topp3, och A.A. Någon jag glömt? Jovisst, guden själv, Hultan! Nu är'e väl ingen mer? jo, den gamle veteranen Funnylin. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du.. StellHell é också jävligt rolig, och för att inte tala om Azore, och Topp3, och A.A. Någon jag glömt? Jovisst, guden själv, Hultan! Nu är'e väl ingen mer? jo, den gamle veteranen Funnylin. ^_^

Jopp, Trevliga och roliga allihopa, Men KalleR är alltid online (Eller, Ja nästan) så han är den man oftast får kontakta

Funnylin :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...

Höhö case closed, ingen mening att gömma längre. Min kära mor var hemma idag och fick för sig att städa huset inklusive mitt rum och hittade mitt otroligt hemliga barskåp bestående av en 70 Vodka och ett flak Sort Guld. Hon sa att hon hade städat och hittat sprit och att jag ska ta det lungt, jag sa ja och sen var det chill. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Höhö case closed, ingen mening att gömma längre. Min kära mor var hemma idag och fick för sig att städa huset inklusive mitt rum och hittade mitt otroligt hemliga barskåp bestående av en 70 Vodka och ett flak Sort Guld. Hon sa att hon hade städat och hittat sprit och att jag ska ta det lungt, jag sa ja och sen var det chill. ^_^

Varför ens gömma spritet, vågar du inte stå upp för dina handlingar..? Om du inte vågar säga att du dricker, gör det inte? Shit.

Lägg upp en flaska på bordet och säg att du börjat druckit då och då, antigen blir dom sur och sparkar ut dig från huset, eller så säger dom, som hon sa, att du ska det lugnt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ens gömma spritet, vågar du inte stå upp för dina handlingar..? Om du inte vågar säga att du dricker, gör det inte? Shit.

Lägg upp en flaska på bordet och säg att du börjat druckit då och då, antigen blir dom sur och sparkar ut dig från huset, eller så säger dom, som hon sa, att du ska det lugnt.

Jag föredrog att få stanna i huset, och samtidigt kunna festa. Och som jag sa tidigare:

Det är väl lite för föräldrarnas skull man gömmer också. Så att dom slipper tänka, "å nej mitt minderåriga barn har massa sprit på sitt rum, vilken dålig mamma jag är". Dessutom är det förmodligen olagligt av föräldrarna att tillåta det, innan barnet är 18.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag föredrog att få stanna i huset, och samtidigt kunna festa. Och som jag sa tidigare:

Det är väl lite för föräldrarnas skull man gömmer också. Så att dom slipper tänka, "å nej mitt minderåriga barn har massa sprit på sitt rum, vilken dålig mamma jag är". Dessutom är det förmodligen olagligt av föräldrarna att tillåta det, innan barnet är 18.

Och sen nu när hon kom på dig så tänker hon "Oj vilken dålig mamma jag är, min son har festat OCH ljugit för mig alla dessa månader. Hur kunna jag inte se igenom min egna son, som jag haft i 16år/17år? :'( "

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och sen nu när hon kom på dig så tänker hon "Oj vilken dålig mamma jag är, min son har festat OCH ljugit för mig alla dessa månader. Hur kunna jag inte se igenom min egna son, som jag haft i 16år/17år?  :'( "

Ljuga om vadå? är 100 på att dude skulle sagt ja ifall morsan frågade om han drack.

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 year later...