Matteus Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag är inte rädd för att bli berusad.. jag är bara rädd för att kalleR är mod på gtasajten.. det som gjorde han till mod måste ha rensat sitt "hemliga barskåp" på sprit och blivit så berusad så att han inte förstod bättre. Vad fan är det med dig då din dumme jävel? KalleR är den mest aktive moderatorn och gör ett väldigt bra jobb här på sajten. Hultenius var nog i sitt allra nyktraste tillstånd när han tillsatte honom som moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 You make it sound like a bad thing Well, it ain't a good thing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Well, it ain't a good thing. Brudar, drugs och alkohol. låter som en helvild kväll.. släng in ett pack kodisar också. man vill ju inte att brudarna ska lämna en överraskning- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Brudar, drugs och alkohol. låter som en helvild kväll.. släng in ett pack kodisar också. man vill ju inte att brudarna ska lämna en överraskning- .w0rd på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Senast jag kollade så åt man dem.. men man lär sig något nytt varje dag Det stämmer, man kan äta hasch också. Personligen anser jag att det är slöseri eftersom man måste ha mer än när man röker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Conny_S & Co. : Det är väl lite för föräldrarnas skull man gömmer också. Så att dom slipper tänka, "å nej mitt minderåriga barn har massa sprit på sitt rum, vilken dålig mamma jag är". Dessutom är det förmodligen olagligt av föräldrarna att tillåta det, innan barnet är 18. Och sen att du aldig kommer dricka, vad är det för tråkig inställning? Och pKz, varför denna deprimernade syn på alkohol? Ni vet inte vad ni snackar om. Ni ser en missbrukare eller alkis och tror att det är den enda sidan av det. Jag hade till exempel jääävligt kul på en 18års-fest igår; vi drack öl och badade bastu/utomhusbalja/snö och poker senare på kvällen, det var gutt som fan, och ingen dog, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag har inget hemligt bar skåp :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Brudar, drugs och alkohol. låter som en helvild kväll.. släng in ett pack kodisar också. man vill ju inte att brudarna ska lämna en överraskning- Varför vara nerdrogad och nerknarkad medans man har sex? Brud, film och mys tycker jag låter som en jävligt bra kväll, sen på morgonen så kan man vara igång igen, utan att må illa och sitta och dricka fil. Kanske bara är jag. @The Dude: För att du inte dricker dig stupfull, sedan skryter om det. Dig vet jag att du har det trevlig, men det finns andra. Visst, en öl och en pizza, sen mysa lite med en tjej eller något är väl fint, men nu tror jag inte alla gör så, utan mer häller i sig, spyr, häller i sig. Redigerad 8 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vad fan är det med dig då din dumme jävel? KalleR är den mest aktive moderatorn och gör ett väldigt bra jobb här på sajten. Hultenius var nog i sitt allra nyktraste tillstånd när han tillsatte honom som moderator. KalleR sa att jag var rädd för att bli berusad.. så jag sa att han inte passade som moderator.. och bara att du använder ord som "dumme jävel" säger rätt så mycket om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 men nu tror jag inte alla gör så, utan mer häller i sig, spyr, häller i sig. Det finns en tjusning i det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det finns en tjusning i det också Sure it is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det finns en tjusning i det också Jo, fast själv föredrar jag att hälla i mig lite då och då. Sen spyr jag, och efter det går ja' o' lägger mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Varför vara nerdrogad och nerknarkad medans man har sex? Brud, film och mys tycker jag låter som en jävligt bra kväll, sen på morgonen så kan man vara igång igen, utan att må illa och sitta och dricka fil. Kanske bara är jag. @The Dude: För att du inte dricker dig stupfull, sedan skryter om det. Dig vet jag att du har det trevlig, men det finns andra. Visst, en öl och en pizza, sen mysa lite med en tjej eller något är väl fint, men nu tror jag inte alla gör så, utan mer häller i sig, spyr, häller i sig. Darför att det är jävligt kul om det är i rätta mängder. Tillexempel i fredags så bastade vi och bada isvak medans vi förtärde alkoholhaltiga drycker, det är jävligt trevligt och du borde testa. Sen så tror jag att vid det här laget vet hela forumet om att du har en tjej som du har sex med, det börjar bli lite tjatigt när du ska nämna det i alla trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Darför att det är jävligt kul om det är i rätta mängder. Tillexempel i fredags så bastade vi och bada isvak medans vi förtärde alkoholhaltiga drycker, det är jävligt trevligt och du borde testa. Sen så tror jag att vid det här laget vet hela forumet om att du har en tjej som du har sex med, det börjar bli lite tjatigt när du ska nämna det i alla trådar. Rätta mängder, ja. Sa ju det. Japp, tror jag med. Aww, cry med a river, I need water. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jo, fast själv föredrar jag att hälla i mig lite då och då. Sen spyr jag, och efter det går ja' o' lägger mig Hmm ok, det är ganska äckligt att spy och jag brukar undvika att göra det, men det är ju upp till var och en det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Varför vara nerdrogad och nerknarkad medans man har sex? Damn va jag hatar ordet knark. men iaf, för de första så tror inte jag att du vet att det finns skillnad på t.ex. cannabis och heroin eller andra tyngre droger. jag försöker inte skryta om att jag tar droger, tycker bara det är synd att man tydligen är en dålig människa i detta land (och många andra länder) om man gör det, när du ser folk som tar drogerna ser du en lagbrytande knarkarjävel, när jag ser dem ser jag en person som bara gått sin egen väg i livet, inget annat. Redigerad 8 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Damn va jag hatar ordet knark. men iaf, för de första så tror inte jag att du vet att det finns skillnad på t.ex. cannabis och heroin eller andra tyngre droger. jag försöker inte skryta om att jag tar droger, tycker bara det är synd att man tydligen är en dålig människa i detta land (och många andra länder) om man gör det, när du ser folk som tar drogerna ser du en lagbrytande knarkarjävel, när jag ser dem ser jag en person som bara gått sin egen väg i livet, inget annat. Nej, jag vet inget om knark, och jag testar det helst inte heller. Så, nu vill du få över mig till knarksidan? Men du, fancy that. Jag är en person som går sin egna väg i livet. Jag kan ha roligt utan knark, jag kan ha roligt utan alkohol, efter allt jag gått igenom så har jag inte druckit en droppe, och sniffat ett korn. Så tyst nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 KalleR sa att jag var rädd för att bli berusad.. så jag sa att han inte passade som moderator.. och bara att du använder ord som "dumme jävel" säger rätt så mycket om dig. Han passar alltså inte som moderator för att du är rädd för att bli full? Jaha, Så då har jag lärt mig något idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Nej, jag vet inget om knark, och jag testar det helst inte heller. Så, nu vill du få över mig till knarksidan? Men du, fancy that. Jag är en person som går sin egna väg i livet. Jag kan ha roligt utan knark, jag kan ha roligt utan alkohol, efter allt jag gått igenom så har jag inte druckit en droppe, och sniffat ett korn. Så tyst nu. Jag försöker absolut inte få över dig på "knarksidan", finns ingen plats för negativa här. och du har upprepar flera gånger nu att du kan ha kul utan att pröva något, och det kan jag respektera. jag skrev i tidigare inlägg att i skillnad från dig så respekterar vad folk vill göra med sitt liv utan massa fördommar och idiotiska kommentarer, vilket betyder att jag också respekterar att du inte tar några droger. men kom ihåg, att om du vill bli respekterad för vad du gör så måste du respektera andra, även om du anser att dem är en "jävla knarkare". Redigerad 8 januari, 2006 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Jag försöker absolut inte få över dig på "knarksidan", finns ingen plats för negativa här. och du har upprepar flera gånger nu att du kan ha kul utan att pröva något, och det kan jag respektera. jag skrev i tidigare inlägg att i skillnad från dig så respekterar vad folk vill göra med sitt liv utan massa fördommar och idiotiska kommentarer, vilket betyder att jag också respekterar att du inte tar några droger. men kom ihåg, att om du vill bli respekterad för vad du gör så måste du respektera andra, även om du anser att dem är en "jävla knarkare". Euhm, OK. Bra. Haha, negativa folk på den sidan? Okej. Då har ni lyckats. Japp, jag kan respektera att folk tar droger och dricker, men jag förstår inte varför? Japp, vad folk vill göra med sitt liv, men man lever bara en gång. Varför slösa på det? Som Johanna sa en gång: Jag leker inte med mtit liv, och riskerar att dö, utan jag låter livet leka med mig, och stannar kvar hos mina älskade vänner. Väldigt fint sagt, och helt sanning också. Och jag anser dom inte som jävla knarkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts