skribb Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Om det är något jag lärt mig under mina år som dödsmördare och hemlig agent så är det att folk är dumma. När man gömmer/smusslar med något tror man hela tiden "Nu kommer de på mig, nu kommer de på mig!" men så är det inte. "You should not underestimate your enemies, but overestimating them is a waste of time and effort" - A wise dude För mig stämmer det i alla fall, mina föräldrar har sina kappor och annat skräp i en av mina garderober, plus att de är allmänt snokiga av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 För mig stämmer det i alla fall, mina föräldrar har sina kappor och annat skräp i en av mina garderober, plus att de är allmänt snokiga av sig. Stämmeer för mina med, Kommer alltid in på mitt rum en gång i halvtimmen typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Stämmeer för mina med, Kommer alltid in på mitt rum en gång i halvtimmen typ Men du är ju typ 10 bast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Men du är ju typ 10 bast... 13 om man får be, Men dom kommer in ändå bara för att se att allt är "okej" med mig Hate les parentsås, Block the dårs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Kylen är väl ganska bra det blir ju kallt.. Men risekn är att mamma dricker upp det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 ...så jag skulle nog (tro det eller ej) gömma det under en snubbe... Tror du verkligen att snubben står kvar och att han inte tar hem grejerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Fjortistopic #1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Fjortistopic #1 Bara för att du är rädd för att bli berusad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Min morsa har aldrig haft problem med att jag dricker, så jag bevarar skiten i kylskåpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag gömmer skiten i en låda som står i mitt rum, den gick inte att öppna förut men nu på senare så har det gått faktist, mina föräldrar tror fortfarande att det inte går att öppna den. Ligger ju lite sprit, öl, snus, cigg, kodisar, och lite annat skit där i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Say what? Röka kakor? Hasch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Alla mina kompisar tar hand om min sprit och mitt knark, så jag behöver inte oroa mig. Kommer polisen och haffar mig för att jag har knark på mig, så tar bara mina kompisar hand om det, och säger att det var dem som tog knarket. Min sprit som jag har i rummet, den ligger bredvid mina horor i sängen, allt för att ingen ska hitta den. Nu när vi ändå pratar om horor så kan jag passa på att säga att dom är 21 år och alltid lika villiga. Jag tar helst Amfetamin eller Hasch, men ibland kan det även bli mitt egna knark, som ingen fått smaka. Man blir jättetuff om man tar det. Nej, nu ska jag ner till mina horor och dricka mig full igen. Hejdå. OT: Dricker inte, gömmer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Alla mina kompisar tar hand om min sprit och mitt knark, så jag behöver inte oroa mig. Kommer polisen och haffar mig för att jag har knark på mig, så tar bara mina kompisar hand om det, och säger att det var dem som tog knarket. Min sprit som jag har i rummet, den ligger bredvid mina horor i sängen, allt för att ingen ska hitta den. Nu när vi ändå pratar om horor så kan jag passa på att säga att dom är 21 år och alltid lika villiga. Jag tar helst Amfetamin eller Hasch, men ibland kan det även bli mitt egna knark, som ingen fått smaka. Man blir jättetuff om man tar det. Nej, nu ska jag ner till mina horor och dricka mig full igen. Hejdå. OT: Dricker inte, gömmer inte. NU har du startat massa spam gissar jag på. Men men. OT: jag gömmer ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 NU har du startat massa spam gissar jag på. Men men. OT: jag gömmer ibland Huh..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har ingenting att gömma, och kommer aldrig att gömma någonting heller. Jag dricker inte, och kommer aldrig dricka. Även om jag hade druckit skit som jag kallar det, hade jag stått för vad jag gjorde och inte gömt det. Att gömma det är enligt mig som att dölja en tatuering för att man vet att sina föräldrar eller släkt inte gillar tatueringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Hasch Senast jag kollade så åt man dem.. men man lär sig något nytt varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Senast jag kollade så åt man dem.. men man lär sig något nytt varje dag Man röker hasch. Haschkakor är en massa hasch. Hasch, hasch, hasch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har ingenting att gömma, och kommer aldrig att gömma någonting heller. Jag dricker inte, och kommer aldrig dricka. Även om jag hade druckit skit som jag kallar det, hade jag stått för vad jag gjorde och inte gömt det. Att gömma det är enligt mig som att dölja en tatuering för att man vet att sina föräldrar eller släkt inte gillar tatueringar. Så du skulle inte gömt din tatuering om släkten satt med slipmaskiner och skulle ta bort tatueringen om dom såg att du hade en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Bara för att du är rädd för att bli berusad. Jag är inte rädd för att bli berusad.. jag är bara rädd för att kalleR är mod på gtasajten.. det som gjorde han till mod måste ha rensat sitt "hemliga barskåp" på sprit och blivit så berusad så att han inte förstod bättre. Redigerad 7 januari, 2006 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Alla mina kompisar tar hand om min sprit och mitt knark, så jag behöver inte oroa mig. Kommer polisen och haffar mig för att jag har knark på mig, så tar bara mina kompisar hand om det, och säger att det var dem som tog knarket. Min sprit som jag har i rummet, den ligger bredvid mina horor i sängen, allt för att ingen ska hitta den. Nu när vi ändå pratar om horor så kan jag passa på att säga att dom är 21 år och alltid lika villiga. Jag tar helst Amfetamin eller Hasch, men ibland kan det även bli mitt egna knark, som ingen fått smaka. Man blir jättetuff om man tar det. Nej, nu ska jag ner till mina horor och dricka mig full igen. Hejdå. OT: Dricker inte, gömmer inte. You make it sound like a bad thing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts