Jump to content

Erat hemliga barskåp

The Dude
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 233
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Yay, all hail fjortistråd!

Vad menar du egentligen? Vad är det som är fjortis?

Karatemorfar: Du får ju knappst in en hel flaska i en ventil. En yttervägg är 300 mm, fast du kanske stoppar in det i isoleringen på nåt sätt.

Vet inte hur det är med sprit men öl skulle jag INTE lagra i chassit, det är ju konstant typ 30 grader där inne ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då jag faktiskt inte har en aning om ifall ni är fjortisar eller inte, så har jag inte direkt påstått att ni är det. Men det jag syftade på var i alla fall att det är standard praxis för fjortisar att gömma sin sprit på sitt rum. Ett tips vore ju att berätta för sina föräldrar att man dricker, så slipper man gömma, de vet ju ändå att man konsumerar alkohol.

För att svara på KalleR: Jag har vågat prova alkohol (Det var läskigt :'( ). För det första smakar det skit, och för det andra är det inte särskilt hälsosamt, det säger väl mer än tillräckligt om varför jag inte dricker?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då jag faktiskt inte har en aning om ifall ni är fjortisar eller inte, så har jag inte direkt påstått att ni är det. Men det jag syftade på var i alla fall att det är standard praxis för fjortisar att gömma sin sprit på sitt rum. Ett tips vore ju att berätta för sina föräldrar att man dricker, så slipper man gömma, de vet ju ändå att man konsumerar alkohol.

För att svara på KalleR: Jag har vågat prova alkohol (Det var läskigt :'( ). För det första smakar det skit, och för det andra är det inte särskilt hälsosamt, det säger väl mer än tillräckligt om varför jag inte dricker?

Om de vore ansvarsfulla och laglyda föräldrar skulle de isf ta spriten ifrån sitt barn, och det vill man ju inte. Fjortis eller inte, det är kul att festa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...

Det är ju lika dött som att gömma sin porr, dold, inne i någon gfx-mapp för något spel för att ingen ska se den. Lägg skiten i "Privata filer" eller whatever.

Att gömma spriten känns likadant. Era föräldrar vet att ni är små, porrkonsumerande, supande, småkriminella parasityngel. No need for a disguise. Jag ställer in mina flaskor i garderoben, men inte intryckt bakom högar av tröjor och kalsonger. Så länge jag inte brajjar eller gör nåt värre så är morsan A-OK. Stackars kids som verkar vara fast i Svenne-7-åringsträsket även som tonåringar. "Du svor, lägg femtio öre i burken!"

No offense...

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade jag något skulle jag nog inte förvara det på rummet. Möjligtvis i garaget. Jag bor precis i närheten av en skog, så jag skulle nog (tro det eller ej) gömma det under en snubbe och sen kamofluera med löv, kvistar, etc. Det kan jag lova er är säkert. Men man ska nog inte gömma det vid en stig som folk ofta går längst eller under nåt som det skriker "här-är-det-jättebra-att-gömma-saker" om.

EDIT: Och stoppa sakerna i en platspåse är nog bra också.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är något jag lärt mig under mina år som dödsmördare och hemlig agent så är det att folk är dumma. När man gömmer/smusslar med något tror man hela tiden "Nu kommer de på mig, nu kommer de på mig!" men så är det inte.

"You should not underestimate your enemies, but overestimating them is a waste of time and effort" - A wise dude

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor