BigBear Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Tyvärr så har man inget att gömma.. *edit nu när man tänker på de, orka gömma när man över 18 Redigerad 6 januari, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Är man fjortis för att man tycker om alkohol, eller är man fjortis för att du inte vågar dricka? Jag TROR han menade att det är en fjortistråd då det är vart man gömmer sin sprit så att föräldrarna inte hittar den. Och att det är det som är fjortis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Så dom som har föräldrar som inte gillar att man dricker blir automatiskt fjortisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Så dom som har föräldrar som inte gillar att man dricker blir automatiskt fjortisar? Nä, man är fjortis för att man inte vill att ens föräldrar ska sno all sprit och dricka den själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Det sa jag inte. Jag sa bara att jag TROR att det var något i den stilen. Jag vet la inte hur han tänker. Jag gissar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Yay, all hail fjortistråd! Vad menar du egentligen? Vad är det som är fjortis? Karatemorfar: Du får ju knappst in en hel flaska i en ventil. En yttervägg är 300 mm, fast du kanske stoppar in det i isoleringen på nåt sätt. Vet inte hur det är med sprit men öl skulle jag INTE lagra i chassit, det är ju konstant typ 30 grader där inne ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Då jag faktiskt inte har en aning om ifall ni är fjortisar eller inte, så har jag inte direkt påstått att ni är det. Men det jag syftade på var i alla fall att det är standard praxis för fjortisar att gömma sin sprit på sitt rum. Ett tips vore ju att berätta för sina föräldrar att man dricker, så slipper man gömma, de vet ju ändå att man konsumerar alkohol. För att svara på KalleR: Jag har vågat prova alkohol (Det var läskigt :'( ). För det första smakar det skit, och för det andra är det inte särskilt hälsosamt, det säger väl mer än tillräckligt om varför jag inte dricker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Då jag faktiskt inte har en aning om ifall ni är fjortisar eller inte, så har jag inte direkt påstått att ni är det. Men det jag syftade på var i alla fall att det är standard praxis för fjortisar att gömma sin sprit på sitt rum. Ett tips vore ju att berätta för sina föräldrar att man dricker, så slipper man gömma, de vet ju ändå att man konsumerar alkohol. För att svara på KalleR: Jag har vågat prova alkohol (Det var läskigt :'( ). För det första smakar det skit, och för det andra är det inte särskilt hälsosamt, det säger väl mer än tillräckligt om varför jag inte dricker? Om de vore ansvarsfulla och laglyda föräldrar skulle de isf ta spriten ifrån sitt barn, och det vill man ju inte. Fjortis eller inte, det är kul att festa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Om de vore ansvarsfulla och laglyda föräldrar skulle de isf ta spriten ifrån sitt barn, och det vill man ju inte. Fjortis eller inte, det är kul att festa. Ack, livet äro orättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Har inget att gömma och det är jag glad för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Gömmer det jag har bland de tomma flaskorna i min spritsamling. Ingen som orkar titta efter så noggrant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Behöver inte gömma drycken, men kakorna brukar jag lägga i datorchassit faktiskt Vet inte om de är dålig förvaring men det blir ändå inte länge tills man röker upp dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Gömmer lite överallt, mest i skåp och liknande. I trumrummet finns det ju många alternativ också. Fast mina föreldrar vet att jag dricker och tillåter det till en viss mängd så jag behöver inte gömma igentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Behöver inte gömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Sry... Redigerad 7 januari, 2006 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Det är ju lika dött som att gömma sin porr, dold, inne i någon gfx-mapp för något spel för att ingen ska se den. Lägg skiten i "Privata filer" eller whatever. Att gömma spriten känns likadant. Era föräldrar vet att ni är små, porrkonsumerande, supande, småkriminella parasityngel. No need for a disguise. Jag ställer in mina flaskor i garderoben, men inte intryckt bakom högar av tröjor och kalsonger. Så länge jag inte brajjar eller gör nåt värre så är morsan A-OK. Stackars kids som verkar vara fast i Svenne-7-åringsträsket även som tonåringar. "Du svor, lägg femtio öre i burken!" No offense... Redigerad 7 januari, 2006 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Behöver inte gömma drycken, men kakorna brukar jag lägga i datorchassit faktiskt Vet inte om de är dålig förvaring men det blir ändå inte länge tills man röker upp dom. Say what? Röka kakor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Say what? Röka kakor? Haschkakor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Hade jag något skulle jag nog inte förvara det på rummet. Möjligtvis i garaget. Jag bor precis i närheten av en skog, så jag skulle nog (tro det eller ej) gömma det under en snubbe och sen kamofluera med löv, kvistar, etc. Det kan jag lova er är säkert. Men man ska nog inte gömma det vid en stig som folk ofta går längst eller under nåt som det skriker "här-är-det-jättebra-att-gömma-saker" om. EDIT: Och stoppa sakerna i en platspåse är nog bra också. Redigerad 7 januari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Om det är något jag lärt mig under mina år som dödsmördare och hemlig agent så är det att folk är dumma. När man gömmer/smusslar med något tror man hela tiden "Nu kommer de på mig, nu kommer de på mig!" men så är det inte. "You should not underestimate your enemies, but overestimating them is a waste of time and effort" - A wise dude Redigerad 7 januari, 2006 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts