GrandTheftCarl Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 I en back fylld med filtar och skit, garderoben, hos kompisar. Det roliga kommer är man ska smuggla ut sakerna från gömstället medans mama och papa är hemma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Dricker inte, men om jag hade gjort det så hade jag nog förvarat det i min chipsburkssamling. Redigerad 27 november, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Ta av chassit på datorn och ställ det i något hörn, och he spriten där. Sen om dom frågar vart "väggarna/sidorna" och "taket/överdelen" är så säger du att du håller på att kolla hur det ser ut där inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Varför gömma det? Fast sen finns det ju dem föräldrarna som är "rädda" om sina barn och inte vågar låta dem dricka förrens dem blir myndiga Grattis du svarade på din egen fråga. varför i helvete fråga då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Där sa du nått Jag har väll ungefär 100kartonger i mitt rum som man kan gömma i om det skulle behövas 100 kartonger vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Vädringsluckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Varför inte säga till era föräldrar att ni dricker? Det fattar de väl visserligen själva. Bättre att föräldrarna vet vad ungarna sysslar med än att de super som faen. Mina föräldrar köpte ut till mig när jag var yngre. Typ 2 flaskor vin. Farsan sa bara: "Ja, då vet jag vad och hur mycket du dricker iallafall" Tror att många rå super mycket bara för att det är sånt hemlighetsmakeri. Det viktiga är ju inte hurvida du dricker eller ej utan hur du förhåller dig till alkohol. Redigerad 27 november, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Dricker inte en droppe alkohol, så jag slipper ha nått gömställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Varför inte säga till era föräldrar att ni dricker? Det fattar de väl visserligen själva. Bättre att föräldrarna vet vad ungarna sysslar med än att de super som faen. Mina föräldrar köpte ut till mig när jag var yngre. Typ 2 flaskor vin. Farsan sa bara: "Ja, då vet jag vad och hur mycket du dricker iallafall" Tror att många rå super mycket bara för att det är sånt hemlighetsmakeri. Det viktiga är ju inte hurvida du dricker eller ej utan hur du förhåller dig till alkohol. Jag tror att man dricker minst lika mycket om föräldrarna bidrar med alkholen för jag gissar på att du inte nöjde dig med en skvätt vin på kvällarna när du festade. Visst vet mina föräldrar om att jag dricker men jag tror ändå att det skulle kännas lite olustigt för mamma att gå in i sin 17-åriga sons rum och det står 2 flaskor fulsprit och en 70% Absint fint uppställda i bolhyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Inte om han fyller 28 november och senare. Kan ju förtälja att jag fyller i Oktober. Alltså = 16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Text Njo, jag nöjde mig med vinet eller cidern eller vad de nu köpte till mig. Oftast iallfall. Tror som sagt det hänger på hur man förhåller sig till det. Om jag utgår från mig själv så när jag får ungar så ser jag hellre att min son kommer till mig och säger: "Ska festa ikväll och behöver dricka." och jag köper några cider till honom eller vad han nu vill ha än att han istället går och dricker HB, smuggelsprit eller nått annat skit. Man har ju mer kontroll på ungarna om man vet vad de gör. Men det är klart att man inte skulle ge ungen 2L starksprit när den är 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Dricker inte, ser inte någon anledning i det. Kanske om man är singel, men supa när man har tjej? Och "slösa" bort en fredag kväll, och en lördag morgon/dag. Nejtack. Cola is my drug. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 100 kartonger vad? Byggsatser!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Dricker inte så ofta sprit så jag har inga flaskor att gömma dricker jag öl eller vin så brukar jag fixa det samma dag och efter som det brukar ta slut på en kväll så har jag inget kvar att förvara i våras hade jag dock några öl gömda bakom några i garage i typ 2 månader som jag glömde av, dom var jäste å goa sen gömde också en gång en flaska vin i skogen typ 100 meter hemifrån (det är ju lite jobbigt att smuggla ut saker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Varför inte säga till era föräldrar att ni dricker? Det fattar de väl visserligen själva. Bättre att föräldrarna vet vad ungarna sysslar med än att de super som faen. Mina föräldrar köpte ut till mig när jag var yngre. Typ 2 flaskor vin. Farsan sa bara: "Ja, då vet jag vad och hur mycket du dricker iallafall" Tror att många rå super mycket bara för att det är sånt hemlighetsmakeri. Det viktiga är ju inte hurvida du dricker eller ej utan hur du förhåller dig till alkohol. I don't know about you, men jag blir iaf ganska wasted på två flaskor vin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Yay, all hail fjortistråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Yay, all hail fjortistråd! vet inte vad som var så kul med det där Jag hatar mina föräldrar dom hatar mig, så varför skulle dom bry sej om jag skulle supa ihjäl mig Men som sagt gömmer jag alla drycker i Vädringsluckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Just nu har jag inget att förvara. Bara 3 ölburkar, som står på en hylla i rummet. Men har funderat vart jag kan gömma sprit, och hittade precis en ventil i mitt rum, där man kan ta bort gallret.. ;D Kan man inte gömma sprit i chassit? Blir den för varm eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Yay, all hail fjortistråd! Är man fjortis för att man tycker om alkohol, eller är man fjortis för att du inte vågar dricka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Dricker inte en droppe alkohol, så jag slipper ha nått gömställe Second. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts