Nord Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ähh vafan. vi är lika gamla du och jag. och du beter dig som om du vorre 30, lev livet medans du kan istället Ja men va fan, du är inte sambo med en som gillar att ha bjudningar hemma! Nej, men Kalle, skaffa inte sambo för tidigt, visst det är underbart, MEN, det kostar dig en jevla massa pengar *Hoppas hon inte läser detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ja men va fan, du är inte sambo med en som gillar att ha bjudningar hemma! Nej, men Kalle, skaffa inte sambo för tidigt, visst det är underbart, MEN, det kostar dig en jevla massa pengar *Hoppas hon inte läser detta Jag ska skvallra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag ska skvallra!!! Neeej! (Får panik och börjar rota i gamla inlägg för att se om hennes identitet finns med där, om så är fallet raderar A.A det snabbare än fan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag tror han vill ha seriösa svar inte nått "Jag dricker inte,hej" Men som nån sa, i ett gammalt chassi är nog jäävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Nej, men Kalle, skaffa inte sambo för tidigt, visst det är underbart, MEN, det kostar dig en jevla massa pengar *Hoppas hon inte läser detta Hehe, arbetslös som jag är har jag inte äns råd med flickvän Dude: du har väl sovloft om jag inte minns fel. hur ofta är föräldrarna där uppe och springer? fast kanske blir värre med kusiner i jul... Redigerad 26 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Skulle det vara någonstans, skulle det vara under byrån =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag har gömt en chipspåse i chassit, Varma Chips och karnevalstämning vid datorn! Det va grejjer det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Finns ingen anledning för mig o gömma nåt... Men jag kan ju tipsa dig om alla lådor du har tillgängliga... Om du inte har föräldrar som är o letar igenom ditt rum så fort de får chansen.... Då tror jag det bästa är något skåp som ingen tittar i så ofta.. Ute i huset/lägenheten alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Finns ingen anledning för mig o gömma nåt... Men jag kan ju tipsa dig om alla lådor du har tillgängliga... Om du inte har föräldrar som är o letar igenom ditt rum så fort de får chansen.... Då tror jag det bästa är något skåp som ingen tittar i så ofta.. Ute i huset/lägenheten alltså Haha ja just det, ställa in det i föräldrarnas barskåp Fast dom går aldrig och snokar och om det skulle upptäckas så är det nog ingen big deal. Mamma skulle säga att det dödar hjärnceller men eftersom jag vet att hon själv rökte hasch när hon var yngre har hon inte så mycket att komma med Kalle: Jo iofs, skulle funka på loftet. BTW, hur mycket har du kvar på lasset du köte i Polen för en månad sen? Slutt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag har lådor under sängen, sen så har jag en väldigt stor wolksvagen flagga som det är bara att linda in dricka i där, kan tillochmed linda in en platta öl om det så behövs. Men annars lådor,väskor och överallt där föräldrarna inte kan tänkas leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag dricker inget som jag behöver dölja för mina föräldrar. Där sa du nått Jag har väll ungefär 100kartonger i mitt rum som man kan gömma i om det skulle behövas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Kanske lite dumt ställe, men kan man inte gömma dom utomhus? Då blir det kallt också . Kanske lite dumt om man bor i höghus. Men om man bor i villa eller något med privat trädgård så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Haha ja just det, ställa in det i föräldrarnas barskåp Fast dom går aldrig och snokar och om det skulle upptäckas så är det nog ingen big deal. Mamma skulle säga att det dödar hjärnceller men eftersom jag vet att hon själv rökte hasch när hon var yngre har hon inte så mycket att komma med Kalle: Jo iofs, skulle funka på loftet. BTW, hur mycket har du kvar på lasset du köte i Polen för en månad sen? Slutt? Har lite mindre än ett flak kvar. och lite dåligt samvete för att det tagit slut så snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Längst bak i garderoben. Förhoppningsvis ska jag flytta ut snart och då blir det lite enklare. Är inte du typ...tretton? What? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Då jag gömmer så bakom alla cd-skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Är inte du typ...tretton? What? Om du kollar profilen står det 1989 = 16år Redigerad 27 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Om du kollar profilen står det 1989 = 15år 16 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 16 år. Inte om han fyller 28 november och senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 16 år. Damn, värst vad tiden går nej, tryckte faktiskt på fel knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Varför gömma det? Fast sen finns det ju dem föräldrarna som är "rädda" om sina barn och inte vågar låta dem dricka förrens dem blir myndiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts