Jump to content

Erat hemliga barskåp

The Dude
 Share

Recommended Posts

Ähh vafan. vi är lika gamla du och jag. och du beter dig som om du vorre 30, lev livet medans du kan istället

Ja men va fan, du är inte sambo med en som gillar att ha bjudningar hemma! :P:(

Nej, men Kalle, skaffa inte sambo för tidigt, visst det är underbart, MEN, det kostar dig en jevla massa pengar -_-

*Hoppas hon inte läser detta :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 233
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja men va fan, du är inte sambo med en som gillar att ha bjudningar hemma! ;):)

Nej, men Kalle, skaffa inte sambo för tidigt, visst det är underbart, MEN, det kostar dig en jevla massa pengar ;)

*Hoppas hon inte läser detta :P

Jag ska skvallra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men Kalle, skaffa inte sambo för tidigt, visst det är underbart, MEN, det kostar dig en jevla massa pengar ;)

*Hoppas hon inte läser detta  :P

Hehe, arbetslös som jag är har jag inte äns råd med flickvän :)

Dude: du har väl sovloft om jag inte minns fel. hur ofta är föräldrarna där uppe och springer? fast kanske blir värre med kusiner i jul...

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns ingen anledning för mig o gömma nåt... Men jag kan ju tipsa dig om alla lådor du har tillgängliga... Om du inte har föräldrar som är o letar igenom ditt rum så fort de får chansen.... Då tror jag det bästa är något skåp som ingen tittar i så ofta.. Ute i huset/lägenheten alltså

Haha ja just det, ställa in det i föräldrarnas barskåp :)

Fast dom går aldrig och snokar och om det skulle upptäckas så är det nog ingen big deal. Mamma skulle säga att det dödar hjärnceller men eftersom jag vet att hon själv rökte hasch när hon var yngre har hon inte så mycket att komma med :P

Kalle: Jo iofs, skulle funka på loftet. BTW, hur mycket har du kvar på lasset du köte i Polen för en månad sen? Slutt? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ja just det, ställa in det i föräldrarnas barskåp :P

Fast dom går aldrig och snokar och om det skulle upptäckas så är det nog ingen big deal. Mamma skulle säga att det dödar hjärnceller men eftersom jag vet att hon själv rökte hasch när hon var yngre har hon inte så mycket att komma med ^_^

Kalle: Jo iofs, skulle funka på loftet. BTW, hur mycket har du kvar på lasset du köte i Polen för en månad sen? Slutt? :P

Har lite mindre än ett flak kvar. och lite dåligt samvete för att det tagit slut så snabbt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor