Cyper Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Själv dricker jag men super inte. Skulle inte falla mig in att endast dricka för att bli full. Dricker för att jag tycker det är gott och för att jag njuter av det, sen om jag blir full så blir jag. Men har absolut inte i åtanke att bli full. Förstår mig inte på folk som super ner sig som fan. Ser ingen njutning i att må dåligt, spy eller gå vingligt. Håller mig till mottliga mängder inom det mästa. Finns inget bättre att avnjuta litet Kentucky Jack whisky och en god cigarill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 wow vad gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 wow vad gay wow vad omogen du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 wow vad gay Det är personer som du som skapar modelatorer på forumet. Håll dina fingrar i styr, jävla fjortisvider. Gay definerar uppenbarligen inte det som skrevs, idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Vad är ett datorchassi? Ett ställe där man gömmer sprit och cigg fattar du väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 (redigerad) På den tiden då jag gömde alkohol så fick min gamla fåtölj agera gömma. Fungerade skitbra. Nu för tiden gömmer jag inte, eller rättare sagt, jag köper inte längre. Har inte druckit sedan början av augusti tror jag. Redigerad 19 januari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Har inte druckit sedan början av augusti tror jag. Ska vi bilda klubb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nikolai Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Och var finns den i datan??? jag har en till fråga.. har ni några bra tipps på var jag kan gömma några små saker som är ca 3-4 kubikcentimeter som ligger i en tuggumipåse'?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Och var finns den i datan??? jag har en till fråga.. har ni några bra tipps på var jag kan gömma några små saker som är ca 3-4 kubikcentimeter som ligger i en tuggumipåse'?? finns rätt gått om plats inne i en..data... Alltså ta bara något litet krypin å lägg det där.. Ren nyfikenhet vad är det du ska gömma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Och var finns den i datan??? jag har en till fråga.. har ni några bra tipps på var jag kan gömma några små saker som är ca 3-4 kubikcentimeter som ligger i en tuggumipåse'?? Jesus christ, du måste skämta? Det är datorn (ja, datorn) som finns gömd inne i chassit och inte tvärt om. Haschet kan du väl lägga i vilket litet utrymme som helst som du tycker passar, vi vet inte hur ditt rum ser ut / var dina föräldrar letar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Det är personer som du som skapar modelatorer på forumet. Håll dina fingrar i styr, jävla fjortisvider. Gay definerar uppenbarligen inte det som skrevs, idiot. jo det du skrev är gay definierat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 (redigerad) Själv dricker jag men super inte. Skulle inte falla mig in att endast dricka för att bli full. Dricker för att jag tycker det är gott och för att jag njuter av det, sen om jag blir full så blir jag. Men har absolut inte i åtanke att bli full. Förstår mig inte på folk som super ner sig som fan. Ser ingen njutning i att må dåligt, spy eller gå vingligt. Håller mig till mottliga mängder inom det mästa. Finns inget bättre att avnjuta litet Kentucky Jack whisky och en god cigarill. Brukar folk dricka för att må dåligt, spy och gå vingligt tror du? Då har du verkligen missuppfattat det hela - alternativt aldrig varit full. Redigerad 19 januari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nikolai Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 finns rätt gått om plats inne i en..data... Alltså ta bara något litet krypin å lägg det där.. Ren nyfikenhet vad är det du ska gömma? Vad tror du Jesus christ, du måste skämta? Det är datorn (ja, datorn) som finns gömd inne i chassit och inte tvärt om. Haschet kan du väl lägga i vilket litet utrymme som helst som du tycker passar, vi vet inte hur ditt rum ser ut / var dina föräldrar letar. Vänta lite nu fattar jag inte :S Är datorn inne i chassit? Vadå är chassit dator fodralet eller vad man nu ska säga?. Mina föräldrar letar inte men försäkerhets skull vill jag ändå ha ett bra gömställe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Är datorn inne i chassit? Vadå är chassit dator fodralet eller vad man nu ska säga?. Chassit är det fina skalet ja. Innanför skalet sitter alla viktiga saker som får datorn att fungera som den ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nikolai Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Chassit är det fina skalet ja. Innanför skalet sitter alla viktiga saker som får datorn att fungera som den ska. Okej då förstår jag lite bättre..... Var inne i chassit ska jag lägga det då???? Kan det inte brinna up med tanke på att det blir varmst där inne om man har datan på länge?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Och var finns den i datan??? jag har en till fråga.. har ni några bra tipps på var jag kan gömma några små saker som är ca 3-4 kubikcentimeter som ligger i en tuggumipåse'?? Ofta man frågar var man kan gömma en bit, inte så svårt att fixa ett "gömställe" till det, skaffa bara en plånbok eller något. Antar att du frågade det för att verka tuff för att du gillar att röka en fet. Pajjas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Brukar folk dricka för att må dåligt, spy och gå vingligt tror du? Då har du verkligen missuppfattat det hela - alternativt aldrig varit full. Njae, men det kännas att folk inte tänker sig för ibland (väldigt ofta). Jag tycker det låter trevligare med conceptet som Cyprez nämde, än att vara på en fest och dricka, där kompisar blir nersparkade och folk stjäl datorer. (MyStiCs kväll) Ta inte det jag skriver så seriöst, det är bara vad jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Njae, men det kännas att folk inte tänker sig för ibland (väldigt ofta). Jag tycker det låter trevligare med conceptet som Cyprez nämde, än att vara på en fest och dricka, där kompisar blir nersparkade och folk stjäl datorer. (MyStiCs kväll) Ta inte det jag skriver så seriöst, det är bara vad jag tror. Ja men.. du kan ju inte jämföra sådär, det är helt skevt. Då kan du lika gärna jämföra att drickas så som Cyprez nämnde medan någon gör papercuts på ditt ollon, eller ha en lyckad fylla på en skitrolig fest som Eudoros skrev..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Man kan även bunkra upp sig, aldrig röra alkohol och bli en antisocial enstöring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) Trollvarning på Nikolai, eh? @Morris: Du menar egentligen asocial tror jag. En mycket vanlig felsägning/feluppfattning det där. Redigerad 20 januari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts