The Dude Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) -gammal tråd- Jag har då sett en hel del finurliga gömställen för öl & sprit hos folk och jag undrar hur ni gör. Min supersecret hidingspot är inte duglig längre, fast det är ingen som vetat om den förutom KalleR då Brukade lägga flaskorna längstbak i tidskriftssamlare fyllda med tidningar och stoppa in i bokhyllan. Detta byggde på att bokhyllan var väldigt stökig, vilket den inte är längre pga av julstädning. Nu behöver jag heta tips på vart jag kan ställa grejerna. Ölen behöver inte gömmas men all fulsprit kan bli lite jobbigt om någon hittar. Vill påpeka att detta inte är en tråd där vi diskuterar hurvidare man bör dricka eller inte (SlewME ) Redigerad 15 januari, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag gömmer mina läsk bakom datorn, Super inte än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 .i eran ålder hade jag petflaskan under sängen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Längst bak i garderoben. Förhoppningsvis ska jag flytta ut snart och då blir det lite enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag all dricka i mitt lilla kylskåp bredvid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag känner mig speciellt som kände till ditt gömställe Jag ställer min skit i kylskåpet under diskbänken Brukar föräldrarna rota i din garderob? på den tiden mamma och pappa inte gillade att jag drack hade jag alltid godiset i garderoben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Kylen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag har all dricka + godis & dylikt i ett skåp brevid sängen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag dricker inget som jag behöver dölja för mina föräldrar. Du kan ju ställa in nån liten flaska inne i chassit. Varm och go blir den, men det är en helt annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 I en väska som står i hörnet av rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nu gömmer jag ju inte sprit, men haschet och det gömmer jag i batteriluckan i cdspelaren... Nej, men seriöst. Jag dricker som Curly, inget som jag behöver gömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag är myndig så jag behöver inte gömma min dricka. Jag förvarar den i kylskåpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vill påpeka att detta inte är en tråd där vi diskuterar hurvidare man bör dricka eller inte (SlewME ) Aj då. Jag som tänkte när jag såg denna tråd "Muhahaha, här skall startas debatt". Men det fick jag inte Nåväl, Jag tycker inte att man skall dricka men om man måste göra det så kan man alltid gobba skiten i ett chassi. Chassin är billiga och ingen kommer någonsin att få för sig att titta i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Aj då. Jag som tänkte när jag såg denna tråd "Muhahaha, här skall startas debatt". Men det fick jag inte Nåväl, Jag tycker inte att man skall dricka men om man måste göra det så kan man alltid gobba skiten i ett chassi. Chassin är billiga och ingen kommer någonsin att få för sig att titta i den. Äter du punchpraliner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Hos min tjej i hennes garderob. morsan kom på mig en låda öl en gång. orka allt tjat som blev efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 På mitt rum, längst in i garderoben eller uppe i något skåp på mitt rum ,varierar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Hemma hos mig gömmer vi inget! Man har ju till och med blivit så gammal att man själv bjuder på spriten på sina egna fester. Usch, det var bättre förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ähh vafan. vi är lika gamla du och jag. och du beter dig som om du vorre 30, lev livet medans du kan istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Brukar föräldrarna rota i din garderob? Nja jag har ingen gardedrob i den meningen. Vi har en gemensam klädkammare så det är nog inte en så bra ide. Har grejerna bakom datorn nu sålänge, fast det kanske funkar. Tills alla jävla småkusiner kommer till jul iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Gömmer inte mina drycker, onödigt att gömma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts