RadiuZ Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Enligt GamesIndustry ska GTA släppas i oktober nästa år! http://www.thegtaplace.com/gta4/ (scrolla ner lite) In a Gamesindustry.biz article, where they wrote that Take 2 Interactive may have even more investigations around the sex scenes of San Andreas, including the SEC and the Federal Trade Commision, Banc of America Securities analyst, Gary Cooper, had something very interesting to say. Trevligt, inte sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) De kanske pratar om det nya till PSP, vilket redan har blivit utannonserat. Men vad vet jag. Inte LCS då. Ett annat GTA-spel till PSP. Redigerad 26 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 De kanske pratar om det nya till PSP, vilket redan har blivit utannonserat. Men vad vet jag. Inte LCS då. Ett annat GTA-spel till PSP. Men ska dom släppa mer exklusiva PSP Gta Spel? Tycker det är oschysst att inte släppa LCS till PC och PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 De är speciellt tillverkade till PSP. De skulel inte fungera speciellt bra till något annat format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) De är speciellt tillverkade till PSP. De skulel inte fungera speciellt bra till något annat format. Det har blivit bekräftat att Liberty City Stories också ska komma till dom stationära konsollerna. Redigerad 12 januari, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Det har blivit bekräftat att Liberty City Stories också ska komma till dom stationära konsollerna. Det var inte bekräftat när han skrev det. Btw, så har jag för mig att det spelet som kommer till PSP i höst ska även komma till Xbox 360. Troligtvis med förbättrad grafik. Redigerad 13 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts