krull Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Börna med moppen i 5 cm snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Börna med moppen i 5 cm snö Börna bör man annars dör man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vi hade mycket snö i början av veckan, sen töade ALLT bort!! SLASK!! Fast det snöade idag,men allt smälte...igen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Köra skoter i flera decimeter snö, så oerhört kul å köra i lössnö. sprutar så mycket snö åt alla håll.. wünderbart!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Det är snö i Skåne, iaf i Staffanstorp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Inte ett spår av snö i Karlstad :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Inte ett spår av snö i Karlstad :'( Stackars dig, jag kan emaila lite kanske ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nej, det snöade på dan men det smälte så fort det kom till marken men det ska bli minusgrader i natt, fy fan va haaaalt det kommer bli Lite action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Det är snö i Skåne, iaf i Staffanstorp! Vaddå konstsnö eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nu har snön kommit för.. kanske fjärde gången här i Västerås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vaddå konstsnö eller? Nope, the real deal! Up yours uppåtlandetutansnömänniskor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vakna i morse med att de snöade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag vill ha mycket snö, nu med en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag vill ha mycket snö, nu med en gång! *Långnäsa* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Här är det väldigt mycket snö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Bara jag som bor i Stockholm? Ingen snö här i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Har ca 10cm snö här, och jag bor några mil utanför västerås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 ...vintersaga (te)... Riktigt gott te. En av dem få glädjeämnena på vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 ..utanför fönstret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 .idag är det lite snö ute varit ute o sladdat i några timmar nu så jag är helt slut i vänsterarmen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts