Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ja! Vart är snön! Den har inte kommit hos mig ännu, Och jag är väl den nordligast belägna aktiva medlemen här! (Fan vad krånligt det där var att skriva) Är det snö hos dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jacker och jag såg lite snö igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Har snöat här, men nu är det bara slask :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Så Lannissarna får ha snö, Men inte utförsåkarna, Fi fan vad orättvist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ja, det är snö här utanför. Ska snart ta in den. Och btw, jag har tagit all snö i Sverige förutom i Norrland, så ni kan sluta leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Här i lund är det lite snö massa på morgonen typ bara is och så n men lite vitt fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Ja, det är snö här utanför. Ska snart ta in den. Och btw, jag har tagit all snö i Sverige förutom i Norrland, så ni kan sluta leta. Typiskt dig, Snösnattare! Edit: Vilket orakel jag är! Nu har det börjat snöa här med! Redigerad 26 november, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Snö här i Skellefteå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) .ingen i Trollhättan men vem vet.. kanske kommer lite nån natt.. gäller att vara ständigt beredd nu så man inte missar att sladda in den första snön.. även fast det står att det är lätt snöfall nu så är det inte det :'( Redigerad 26 november, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Snö här i Skellefteå Jajjemän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Snö häruppe i Norrland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Snö häruppe i Norrland. Vart? Nu har det börjat snöa hos mig med, Och det ordentligt! Det vräker ner nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vill också ha snö, det var lite i veckan, men det har försvunnit nu. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Snö häruppe i Norrland. Japp, det kan man lugnt säga. Länge leve norrland! Fast jag hatar snö. Redigerad 26 november, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ingen snö i Halmstad. Det snöade igår, men det la sig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Japp, det kan man lugnt säga. Länge leve norrland! Fast jag hatar snö. Bah! Hudiksvall är knappt Norrland, vid Örnsköldsvik drar jag gränsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Bah! Hudiksvall är knappt Norrland, vid Örnsköldsvik drar jag gränsen. Jag drar den vid Skellefteå, Där hade du tur, Nu slipper du bli kallad Svealänning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Den första snön kom imorse och kommer fortfarande ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Bah! Hudiksvall är knappt Norrland, vid Örnsköldsvik drar jag gränsen. Äh, vi ligger i Norrland på kartan. :'( Bara för vi inte har isbjörnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag drar den vid Skellefteå, Där hade du tur, Nu slipper du bli kallad Svealänning Bah den dagen, jag har fan sameblod i mig. Egentligen vill jag dra den vid Ume men mina Örskompisar slår mig då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts