P1rsson Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 När jag ska installera spelet komemr det först upp installation av steam, vilket jag INTE vill instalera men tydligen inte kan skippa. När jag sedan instalerat det och ska spela half life 2 så hittar jag först inte hl2 mappen och när jag trycker på genvägen kommer steam upp! hur ska jag göra för att spela?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Steam måste vara igång om du inte vill ladda hem det, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Förstår inte riktigt vad du menar. Men problemet är alltså att det verkar som att hl2 inte är instalerat på datorn trots 5 skivor varit i. Om jag t.ex går in på start å valve då finns det Half life 2.exe men trycker jag på den går bara steam igång, inget annat. Så hur ska jag göra för att spela hl2?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Du kan inte spela HL2 utan att ha Steam igång, du startar HL2 genom att i Steam trycka på det i "My Games". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Aha okej jo nu fick jag igån det! Grejen var det att d stog Half life 2 : DEMO. Så jag tänkte attt d va ett demo men d går att spara å allt så d e nog spelet då. nu ska jag fortsätta lira, men kan någon dra storyn väldigt kort på svenska så jag fattar lite åh varför e d massa soldater som är emot en, har bara kommit till viseteringen eller vad det var där en kille var undercover.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nope, d vart ett demo, som man kunde spara i :S. Men hur sjutton får jag mitt spel att hamna där då?! jag har ju installerat det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Nope, d vart ett demo, som man kunde spara i :S. Men hur sjutton får jag mitt spel att hamna där då?! jag har ju installerat det.. Du måste ta browse games sen skriva in din cdkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Du måste ta browse games sen skriva in din cdkey Aha okej, va synd. För den har försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Aha okej, va synd. För den har försvunnit. Haha, om du har laddat hem det så... kan jag inte hjälpa dig här. Och förmodligen ingen annanstans heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Lalala jag kan men får antagligen inte säga för aKi Ehm, synd att de inte funkar, du får köpa spelet.. Muahha Redigerad 26 november, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Aja, fick igång det tillslut. Nu har jag då lite frågor som jag ställde tidigare: 1. Varför går vakterna runt med gasmasker och varför är dom emot andra mäniskorna och vilka är dom? 2. Varför gör dom så kallade blokader i vissa områden? 3. Kan nån lite kort dra storyn? Vad gör man i City 17? Och vad är city 17?! Allt tills vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Aja, fick igång det tillslut. Nu har jag då lite frågor som jag ställde tidigare: 1. Varför går vakterna runt med gasmasker och varför är dom emot andra mäniskorna och vilka är dom? 2. Varför gör dom så kallade blokader i vissa områden? 3. Kan nån lite kort dra storyn? Vad gör man i City 17? Och vad är city 17?! Allt tills vidare Har du spelat HL1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Har du spelat HL1? Inte mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Kan ignen svara på mina frågor ifall ni nu missat dom? =) 1. Varför går vakterna runt med gasmasker och varför är dom emot andra mäniskorna och vilka är dom? 2. Varför gör dom så kallade blokader i vissa områden? 3. Kan nån lite kort dra storyn? Vad gör man i City 17? Och vad är city 17?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts