Robby30 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Hej ! Har försökt ta livet av denna jäkla Salvatore på alla sätt som är möjliga men fixar det inte , har ingen flamethrower som många rekomenderar heller. Har ni några tips ? Tack på förhand Robby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Det finns en trappa i en gränd nära klubben. gå upp för den, på taket är det bra sikt ner så när han kommer ut så använd sniper,raketkastare eller m16. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Mja... När du kommit till strippklubben, ställ dig med en sniper på motsatta sidan än vad bilarna kommer att köra Salvatore till. En bit bak där börjar en backe som går neråt. Ställ dig precis där backen börjar så kommer bilarna inte märka dig, och inte Salvatore heller. Vänta in Salvatore, och när han kommer och vägen imellan strippklubben och hans bil har du chansen att döda han. Det är ganska enkelt. Behövs bara ett skott, och du behöver inte ens träffa huvudet. Räcker med bröstet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ett headshot är alltid trevligast. Blam, så är huvudet borta och Salvatore förvandlas till en blodfontän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robby30 Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Cortez skrev: Mja... När du kommit till strippklubben, ställ dig med en sniper på motsatta sidan än vad bilarna kommer att köra Salvatore till. En bit bak där börjar en backe som går neråt. Ställ dig precis där backen börjar så kommer bilarna inte märka dig, och inte Salvatore heller. Vänta in Salvatore, och när han kommer och vägen imellan strippklubben och hans bil har du chansen att döda han. Det är ganska enkelt. Behövs bara ett skott, och du behöver inte ens träffa huvudet. Räcker med bröstet. Kan du utveckla var man ska stå ? Mvh Robby Kan du utveckla var man ska stå ? Mvh Robby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Robby30 skrev: Kan du utveckla var man ska stå ? Mvh Robby Här står man när man dödar på Reve's sätt har jag för mig.. Har inget screen på vart jag brukar stå då jag inte har det installerat. Men om vi säger att du står och kollar på skylten till Luigis klubb. Vänd dig åt höger, gå rakt fram till marken sluttar neråt. Ta fram snipern, vänd dig om, och vänta in Salvatore innan du skjuter honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Cortez skrev: Här står man när man dödar på Reve's sätt har jag för mig.. Har inget screen på vart jag brukar stå då jag inte har det installerat. Men om vi säger att du står och kollar på skylten till Luigis klubb. Vänd dig åt höger, gå rakt fram till marken sluttar neråt. Ta fram snipern, vänd dig om, och vänta in Salvatore innan du skjuter honom. Ja där står man. Annars kan man blockera ingången till hans Mansion med bilar och sedan stå ovanpå med ett kraftfullt vapen typ Shotgun,M16 och skjuta hans bil när han kommer åkande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robby30 Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 TUSEN TACK ! Fan va bussigt ! nu fixade jag det givetvis Har ju suttita med detta uppdrag i tre dagar nu TACK TILL ER ALLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Robby30 skrev: TUSEN TACK ! Fan va bussigt ! nu fixade jag det givetvis Har ju suttita med detta uppdrag i tre dagar nu TACK TILL ER ALLA Duktigt. "klappa huvud" När ja körde igenom gta3 första gången hade ja mer problem med att hitta bron tillbaka till Portland. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Reve skrev: Duktigt. "klappa huvud" När ja körde igenom gta3 första gången hade ja mer problem med att hitta bron tillbaka till Portland.:"> Jag med... jag åkte först över en annan bro, och sen den bron till Portland. Men jag hade problem med att döda Salvatore då också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robby30 Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jo jag har ochså haft stora problem med att hitta bron, eller rätt bro . Är detta med Salvatore bland det svårare i spelet ? Är det mycket kvar på spelet ? Jag vill helt ärligt bara bli klar med skiten för jag köpte GTA Vice City i dag men vägrar börja spela det före jag är klar med GTA 3 standard Jag har bara testkört Vice City och det verkar ju onekligen mycket grymmare ! Sedan köpte jag GTA San andreas för en vecka sedan men det rinner lite långsamt på min maskin, har en AMD 3000 men den är bärbar så det kan ju vara 3d som spökar lite ! För övrigt så var det lite svårt att träffa salvatore "rätt" med sniper geväret från taket på andra sidan gatan Skoj med ett forum för dessa spel, dom är enligtmig som mest genomarbetade spelen på marknaden just nu, fast jag har hört spelet F.E.A.R ska vara i en helt egen dimension, fast det funkar ju inte på min burk tyvär, krävs en p4 och 2 gig i ram säger dom som spelat det Tack till er alla ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Zooma in när du använder snipern, så kan du inte missa. Såvidare du inte är fullständigt värdelös på att sikta, och i då fall borde du nog inte spela över huvudtaget. Redigerad 27 november, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robby30 Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Japp det fixade sig på det viset. Tackar Mvh Robby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Du behöver inte skriva dit namn varje gång, man kan se det till vänster. Du skriver foruminlägg, inte brev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 JohnnyH87 skrev: Du behöver inte skriva dit namn varje gång, man kan se det till vänster. Du skriver foruminlägg, inte brev. Han kanske måste? Han kanske har tvångstankar? Ja kanske gillar han och vill hälla vaniljsås över honom? Eller så har han inte fattat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Nu blev jag sugen på GTA3.. Måste börja om på det och klara det. Ganska mäktigt att andvända ''mer blod-koden''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Cyprez skrev: Ganska mäktigt att andvända ''mer blod-koden''. Ja, vad förvånad jag blev över att det va' just du som kom med nått sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Jag väntade vid Gentlemen's club (där man får uppdrag av Salvatore) och spränge honom när han satt i bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Robby30 skrev: Jo jag har ochså haft stora problem med att hitta bron, eller rätt bro . Är detta med Salvatore bland det svårare i spelet ? Är det mycket kvar på spelet ? Jag vill helt ärligt bara bli klar med skiten för jag köpte GTA Vice City i dag men vägrar börja spela det före jag är klar med GTA 3 standard Jag har bara testkört Vice City och det verkar ju onekligen mycket grymmare ! Sedan köpte jag GTA San andreas för en vecka sedan men det rinner lite långsamt på min maskin, har en AMD 3000 men den är bärbar så det kan ju vara 3d som spökar lite ! För övrigt så var det lite svårt att träffa salvatore "rätt" med sniper geväret från taket på andra sidan gatan Skoj med ett forum för dessa spel, dom är enligtmig som mest genomarbetade spelen på marknaden just nu, fast jag har hört spelet F.E.A.R ska vara i en helt egen dimension, fast det funkar ju inte på min burk tyvär, krävs en p4 och 2 gig i ram säger dom som spelat det Tack till er alla ! F.E.A.R é dessvärre inget GTA-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 Var ett tag sen jag spelade detta spelet men jag har för mig att jag ställde mig vi öppningen vid hans ställe/hus. Så när han kommer med bilen langade jag bara upp raketgeväret och blåste bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts