skribb Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 (redigerad) har ingen hört talas om det GTA inspirerade spelet Payback? det vore coolt om hultan kunde lägga in ett forum till Payback under 'GTA liknande spel' kategorin...bara en tanke. om ingen vet vad payback är, så kan jag säga att det är som gta2 fast tusen gånger bättre. http://www.apex-designs.net/payback.html det har tyvärr bara släppts till mac och amiga men jag har hört rykten om att windows versionen ska släppas runt januari. Redigerad 24 januari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Låter bra men jag vill gärna att det kommer ut till PC först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 coolt! ja har aldrig sett det görut men det var ju skit coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 (redigerad) det ser coolt ut det måste jag köpa när det kommer ut till pc!! min 150:de post! Redigerad 24 januari, 2003 av pocket_brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 själv tycker jag att det såg dåligt utt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 det värkar grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 själv tycker jag att det är asgrymt! men finns getaway till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Ett eget forum kanske är lite väl mycket begärt för ett spel som varken finns på PC, PS2, Xbox, eller Gamecube. Dessutom verkar ingen förutom du ha spelat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 själv tycker jag att det är asgrymt! men finns getaway till pc? att jämföra The Getaway med ett spel som ingen har hört talas om och som bara finns till konsoler som ingen har går inte. Vänta tills spelet blir mer populärt sen kan man börja tala om eget forum. För vem skulle posta där i nuläget förutom du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 (redigerad) tänkte inte på det :"> edit: jag har aldrig kört det heller Redigerad 25 januari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 (redigerad) att jämföra The Getaway med ett spel som ingen har hört talas om och som bara finns till konsoler som ingen har går inte. Vänta tills spelet blir mer populärt sen kan man börja tala om eget forum. För vem skulle posta där i nuläget förutom du. Det va väll faktiskt inte det som va frågan??? Han undrade om getaway finns till pc(det gör jag oxå) Redigerad 26 januari, 2003 av XmaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Det va väll faktiskt inte det som va frågan??? Han undrade om getaway finns till pc(det gör jag oxå) Skribb vet mycket väl att The Getaway inte finns till PC, skribbs poäng var att varför har The Getaway ett eget forum när det inte finns på PC, om jag förstog det hela rätt. Men för att svara på "frågan" NEJ The Getaway finns inte till PC och kommer med all sannolikhet aldrig att komma ut till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Skribb vet mycket väl att The Getaway inte finns till PC, skribbs poäng var att varför har The Getaway ett eget forum när det inte finns på PC, om jag förstog det hela rätt. Men för att svara på "frågan" NEJ The Getaway finns inte till PC och kommer med all sannolikhet aldrig att komma ut till PC. du har både rätt och fel - jag visste att det inte fans, jag undrade om det skulle komma. och ja, det stämmer att jag undrade varför tg hade ett ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts