moviemaker Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Tjena, jag är sugen på att köra runt lite i san andreas och recorda det för att sedan göra en film, som man kan göra i t.ex counter-strike... Fast då skriver man ju record osv i konsollen, men på SA finns de väl knappast någon konsoll? Eller knapp som man kan trycka på för att spela in film? Testade Fraps, aldrig använt innan så kanske gjorde fel, men enligt mig så funkade det inte att spela in från fraps i s:a... Någon som vet hur jag kan göra om det går? Skulle vara jävligt ball o göra en sådan film iaf =) Edit : hoppas tråden hamnade rätt... Redigerad 26 november, 2005 av moviemaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Guiden har funnits ett tag, men den funkar fortfarande. Möjligtvis inte länkarna. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=13402&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moviemaker Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 JÄKLAR! den missade jag, jag sökte på spela in film men kom upp massa konstiga trådar som inte såg ut att ha särskilt mkt med ämnet att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moviemaker Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 JÄKLAR! den missade jag, jag sökte på spela in film men kom upp massa konstiga trådar som inte såg ut att ha särskilt mkt med ämnet att göra... Hej igen, jag testade göra som jag det stod i guiden, men fick samma resultat som tidigare försök! det finns inget annat i fraps mappen än : "HELP" "Changes" "fraps" "fraps64" "fraps64.dll" "fraps.dll" "frapslcd.dll" "README" "uninstall" hmmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Har du provat med att starta fraps och tryckt på options eller nåt sånt, Och sen gått in på sparningsalternativ (på engelska ? (svenska eventuellt)). Annars så har du väl gratis versionen av fraps? det går inte bra med san andreas för den filmar inte gubben utan den filmar luften T.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moviemaker Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Har du provat med att starta fraps och tryckt på options eller nåt sånt, Och sen gått in på sparningsalternativ (på engelska ? (svenska eventuellt)). Annars så har du väl gratis versionen av fraps? det går inte bra med san andreas för den filmar inte gubben utan den filmar luften T.ex. Så man kan inte spela in en san andreas film? fyfan va dåligt! testade vice city, för ja ville verkligen göra en rolig film, fy satan vad dåligt vice city är ingen känsla alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jo man kan spela in med fraps .-. starta fraps klicka F9 så spelar du .-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moviemaker Skrivet 27 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jo man kan spela in med fraps .-. starta fraps klicka F9 så spelar du .-. Det funkar för mig med alla andra spel, men inte med san andreas! vad kan det bero på egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Fps ? har 25 funkar fint för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Du kan ju alltid skaffa Game Cam - sök så hittar du länk Off-Topic 25 fps e noobigt Iwe - (ännu en anledning att jag lämmnade crewet [Ovetenskap]) 90 fps ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts