Siana Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Se där. Bockajäveln brinner redan. http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/bockbrinner.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vem bryr sig om Gävle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Se där. Bockajäveln brinner redan. http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/bockbrinner.jpg Och P-skylten har fartränder. Redigerad 26 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vem bryr sig om Gävle. Detta handlar inte om Gävle, utan om bocken. Duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Och P-skylten har fartränder. ... Säkert skickad fårn SÄPO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 När den brinner är det ju uppesitter kväll framför webcamen som gäller iallafall =) Har för mig jag såg på webcam när den brann förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 .i hur många år har dom satt upp bocken? har den någonsin fått överleva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 .i hur många år har dom satt upp bocken? har den någonsin fått överleva? Förra året hade Aftonbladet en lista.. Och ja, den har fått överleva något år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ja Hoppas den brinner, älskar när den brinner den kommer att brinna, men den är ju dyr att ersätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Tror nog att den kommer brinna iår. Men är en gävlebock någon slags souvenir som man köper i Gävle eller? Typ som med dala hästar i dalarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Brann den förra året? Jag tror den brinner, hoppas det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Jag tror att den kommer brinna. Har en vän i Gävle som tänkte tända på den, [edit] förr året [edit/]men hon hann inte. Det var någon annan idiot som gjorde det innan... Redigerad 26 november, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Betvivlar att någon lyckas med det i år. Men tycker att man ska se lite mellan fingrarna med det här. Det är ju ett busstreck som är ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Fattar varför dom inte ens har den kvar,den kommer endå att brinna i år igen, det är en tradition nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Fattar varför dom inte ens har den kvar,den kommer endå att brinna i år igen, det är en tradition nu... Anledning är att det drar otroligt med turister till Gävle, plus att allt uppstånd i media också är bra. That's why Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vote: Jag vet att bla bla bla..... Ja fifan! Skiten ska brinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Klart som fan att den kommer brinna...varför ens skapa en poll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag vill att någon som bor i Gävla skall göra en stor bild med en text i stil med "gtasajten.com æger!!1" och fästa denna på den där P-skylten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Jag vill att någon som bor i Gävla skall göra en stor bild med en text i stil med "gtasajten.com æger!!1" och fästa denna på den där P-skylten! Yaaa Tittar in på cammen.... Jävlar bockjäveln står kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Tror nog att den kommer brinna iår. Själv så bor man ganska nära bocken, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts