Elander Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Hej! kan man köpa Xbox 360 premium version eller vad det heter,2 december eller så? för att jag har hört att det har varit svårt om premium version att änns förhandsbeställa och få typ vid jul eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Hej! kan man köpa Xbox 360 premium version eller vad det heter,2 december eller så? för att jag har hört att det har varit svårt om premium version att änns förhandsbeställa och få typ vid jul eller så? Ja, det stämmer att det lär bli svårt att få tag i en sån om man inte har förhandbokat. På flera spelbutiker är det fullbokat. Men du kan ju chansa att gå till typ en Onoff-butik eller nåt, eftersom de kommer att få in några maskiner till butiken som man inte får boka eller lägga undan... så det är först till kvarn som gäller Annars kanske det går att boka en från den andra sändningen som kommer den 16:e... Redigerad 26 november, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Ja, det stämmer att det lär bli svårt att få tag i en sån om man inte har förhandbokat. På flera spelbutiker är det fullbokat. Men du kan ju chansa att gå till typ en Onoff-butik eller nåt, eftersom de kommer att få in några maskiner till butiken som man inte får boka eller lägga undan... så det är först till kvarn som gäller Annars kanske det går att boka en från den andra sändningen som kommer den 16:e... Okej,men om man bokar till dendär som kommer den 16:e,får man den innan jul då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Okej,men om man bokar till dendär som kommer den 16:e,får man den innan jul då? Ja, ifall man går och hämtar den innan jul så Det är väl typ ett måste att man hämtar den inom 24 timmar när den kommit? Annars går den till nån annan tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Men om typ,3 månader... hur mycket kan priset sjunkit på premium+core xboxen??? menar,nu till relasen och jul så är det extra dyrt för jaa..så många köper det just nu. så kommer dom sänka priset sen? och vad tror ni det kommer kosta då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Du kan ju komma till nattöppet på butikerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 När PS2:an släpptes i Japan så var den svindyr...sen kom den till USA...fortfarande svindyr...2-3 månader efter det hade priset sjunkit 200 dollar om inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Men om typ,3 månader... hur mycket kan priset sjunkit på premium+core xboxen??? menar,nu till relasen och jul så är det extra dyrt för jaa..så många köper det just nu. så kommer dom sänka priset sen? och vad tror ni det kommer kosta då? Jag tror inte att priset kommer sjunka så mycket eftersom många spelsidor rapporterar att Microsoft förlorar 126 dollar på varje Premiummaskin Det lär iaf bli lättare att få tag i en maskin om 3 månader tror jag Jag har själv bestämt mig för att vänta till typ februari-mars med att köpa mig en Xbox 360 premium, efter att ha läst allt om hur många maskiner som inte funkar som de ska, de blir överhettade, hårddisken funkar inte, skivorna repas osv. Jag tänker inte lägga ut 4000 kr på en maskin ifall det finns sådana risker att den inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag tror inte att priset kommer sjunka så mycket eftersom många spelsidor rapporterar att Microsoft förlorar 126 dollar på varje Premiummaskin Det lär iaf bli lättare att få tag i en maskin om 3 månader tror jag Jag har själv bestämt mig för att vänta till typ februari-mars med att köpa mig en Xbox 360 premium, efter att ha läst allt om hur många maskiner som inte funkar som de ska, de blir överhettade, hårddisken funkar inte, skivorna repas osv. Jag tänker inte lägga ut 4000 kr på en maskin ifall det finns sådana risker att den inte funkar Microsoft har lovat att reparera ens maskin eller få en ny gratis om den går isönder dom betaler också frakten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Microsoft har lovat att reparera ens maskin eller få en ny gratis om den går isönder dom betaler också frakten. Och skivorna som blir repiga, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Microsoft har lovat att reparera ens maskin eller få en ny gratis om den går isönder dom betaler också frakten. Ja, och det är väldans bra det... men jag vill helst ha en maskin som är felfri från början Men vad händer om maskinen repar spelen? Det finns sådana som gjort det... står Microsoft för det också? Edit: Damn! RadiuZ hann före Redigerad 26 november, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 I siba reklambladet idag står det att den kostar <4000:- (3999(?)) och släpps 2:a December... så då borde den finnas där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Och skivorna som blir repiga, då? Varför skulle dom inte ersätta de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Varför skulle dom inte ersätta de? Det låter vettigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts