adsky Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Vilket ska ni ha berätta järna varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Göra en poll...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag ska ha ingen av dom, Eftersom jag har en dator som klarar av de nya spelen och så spar jag pengarna till en bärbar dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag ska ha båda... Xbox 360 lockar väldigt mycket eftersom det kommer många bra spel till den. Samma sak med PS3, även trots vi inte har fått se riktiga ingame-filmer ska jag ha en sån... mest eftersom MGS4 och Killzone 2 kommer till den. Och en Blue-Ray-läsare är ju inte så dumt heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Får xbox 360 nu på fredag. Och ska ha ps3 om jag har pengar till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 PS3. Har varit lite sugen på att skaffa 360 men den har inte så många spel som intresserar mig, bara Halo 3. PS3 skaffar jag för MGS4: GotP, GTA och Warhawk. Och om Blu-ray blir standard så slipper jag betala lika mycket eftersom då blir det även familjen BR-spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Naa, det får vi se när båda finns i handeln & när jag vet vilka spel som finns och kommer och när jag har kollat i min plånbok.... Redigerad 26 november, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts