Gäst Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Om man öppnar .swf-filen får man alltid highscore-rutan. En gammal print jag hitta, minns inte om det är mitt bästa resultat. 2229 visar den. Kör med den för att det är fullskärm. Inte för att komma in på en hihscore som inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Kör med den för att det är fullskärm. Inte för att komma in på en hihscore som inte funkar. Och du kör på fullskärm för att det går mycket långsammare och är mycket lättare, aight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Och du kör på fullskärm för att det går mycket långsammare och är mycket lättare, aight? Nej.. Större bild så man ser vars man kan ta sig fram Edit: Fick 1808 nyss Redigerad 15 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) 1220 är mitt rekord Och nu 1653 . Redigerad 15 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2006 Macdooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts